Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lords of the Fallen - M2 Keystone
Lords of the Fallen - M2 Keystone
Drzwi do lokacji Pokuta, dalej do Starego Ogrodu. Klucz otrzymasz jeżeli zabijesz Kapitana Straży, już pod koniec gry.
Skrzynia:
- Rhogar (broń drzewcowa)
- Okruch odporności na truciznę
Skrzynia (otwierana runą)
- Niecierpliwość (krótki miecz)
Skrzynia:
- Orle skrzydła (pawęż)
Sekretne pomieszczenie (spękana ściana). W środku zaatakuj ducha (cios "w powietrze"), dzięki czemu otworzysz kufer. W nim:
- Nowy Świt (ozdoba)
Mnich związany z zadaniem "Symbole Antanasa" (DLC)
Symbol Antanasa (zadania z DLC "Symbole Antanasa")
Skrzynia (otwierana runą):
- Okruch punktu atrybutów
- Okiełznane żywioły (buty, rękawice, hełm)
Skrzynia:
- Gorąca Krew (hełm, napierśnik)
Kowadło
Skrzynia:
- Zabójcza tajemnica (krótki miecz)
- Okruch odporności na ogień
Skrzynia:
- Okiełznane żywioły (napierśnik)
- Ból (młot)
- Okruch odporności na magię
Skrzynia:
- Kolec (wielki młot)
- Okruch magii
Ranny Mnich, któremu (w przypadku udzielenia pomocy, tj. ucięciu ręki i użyczeniu mikstury) spotkasz w dalszej części gry, w Cytadeli
Dźwignia
Magiczna rękawica
Yetka.
Dowódca.
Kapitan Straży.
Krwawy krzemień - służy do podpalenia ognia sygnałowego [14]
Ogień ostrzegawczy - podpal go używając Krwawego Krzemienia [13]. Dzięki temu idąc na spotkanie z Antanasem otrzymasz posiłki w postaci oddziały rycerzy.
Kaslo
Wyznawca
Zestaw zbroi Symetria
Platforma z kluczem do Północnej wieży strażniczej
Sztylet Yetki
Statuetka Sędziego (kleryk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
Statuetka Sędziego (wojownik) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
Statuetka Sędziego (łotrzyk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
Sekretne pomieszczenie. W środku w skrzyni młot Ślepiec.
Skrzynia:
- Zapieczętowana runa (mała)
- Uprzedzenie - kostur
Skrzynia:
- Przeznaczenie (topór)
Skrzynia (na dolnym poziomie):
- Pusta butelka
- Puklerz (puklerz)
- Ciężka tarcza (tarcza migdałowa)
Skrzynia:
- Pusta butelka
- Okruch odporności na magię
Skrzynia:
- Okruch jedności ducha
- Stalowy miecz (miecz)
- Stalowy sztylet (sztylet)
Ludzka czaszka
Portal do Świątyni
Wejście do Katakumb A
Wejście do Katakumb B (otworzysz kluczem otrzymanym od Yetki za znalezienie jej sztyletu [13])
Wejście do Katakumb C
Wejście do Cytadeli A
Wejście do Cytadeli B
Wejście do Cytadeli C
Wejście do Cytadeli D
Skrzynia:
- Gorąca krew - rękawice
- Gorąca krew - buty
Bestia - po wizycie w Katakumbach.
Element Planetarium (po pokonaniu Bestii).
Laboratorium mnicha
Skrzynia (otwierana runą):
- Wielki topór - Wartownik.
- Pusta butelka.
Grób Kyle'a
Umierający rycerz (upuści Ludzki tatuaż).
Notatka: Nocna straż - Dziewiąta noc
Notatka: Wyższe moce - Rękawica
Notatka: Ponure miejsca - Strojniś
Notatka: Nocna straż - Szósta noc
Notatka: Nocna straż - Czwarta noc
Notatka: Nocna straż - Ostatnia noc
Notatka: Rhogarowie - Zapiski z warty
Notatka: Ponure miejsca - Ponure groby
Notatka: Dawne opowieści - Grób Kyle'a
Notatka: Wymiary - Świątynia
Notatka: Więzienia - Druga szansa
Notatka NG+: Nasz nowy dom - Keystone
Rodzaj portalu: Infinite Void
Warunek otwarcia: Pokonanie Dowódcy
Rodzaj portalu: Proving Grounds
Warunek otwarcia: Pokonanie Wyznawcy
Rodzaj portalu: Infinite Void
Warunek otwarcia: Pokonanie Bestii
Zarażony
Rhogar Rycerz
Kusznik
Kusznik
Symbol Antanasa (zadania z DLC "Symbole Antanasa")
Symbol Antanasa (zadania z DLC "Symbole Antanasa")
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Mały pająk
Mały pająk
Maruder
Łotrzyk
Pająk
Zarażony
Kusznik
Zarażony
Maruder
Maruder
Zarażony
Zarażony
Kusznik
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Kusznik
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Zarażony
Zarażony
Maruder
Maruder
Łotrzyk
Kryształ zapisu.
Kusznik
Rhogar Rycerz
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Rhogar Rycerz
Rhogar Rycerz
Zarażony
Kusznik
Rhogar Tarczownik
Rhogar Tarczownik
Kusznik
Kusznik
Łotrzyk
Kusznik
Łotrzyk
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Kusznik
Zarażony
Maruder
Łotrzyk
Kusznik
Łotrzyk
Łotrzyk
Rhogar Tarczownik
Rhogar Tarczownik
Kusznik
Karzeł
Karzeł
Grubas z kuszą
Karzeł
Karzeł
Strażnik
Zarażony
Dźwignia
Kryształ zapisu
Kryształ zapisu
Maruder
Zarażony
Rhogar Łotrzyk
Kryształ zapisu
Powiększ mapę

M2 Keystone | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Liczby
  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

33 – Drzwi do lokacji Pokuta, dalej do Starego Ogrodu. Klucz otrzymasz jeżeli zabijesz Kapitana Straży, już pod koniec gry.

34 – Skrzynia:
- Rhogar (broń drzewcowa)
- Okruch odporności na truciznę

35 – Skrzynia (otwierana runą)
- Niecierpliwość (krótki miecz)

36 – Skrzynia:
- Orle skrzydła (pawęż)

37 – Sekretne pomieszczenie (spękana ściana). W środku zaatakuj ducha (cios "w powietrze"), dzięki czemu otworzysz kufer. W nim:
- Nowy Świt (ozdoba)

38 – Mnich związany z zadaniem "Symbole Antanasa" (DLC)

39 – Symbol Antanasa (zadania z DLC "Symbole Antanasa")

24 – Skrzynia (otwierana runą):
- Okruch punktu atrybutów
- Okiełznane żywioły (buty, rękawice, hełm)

23 – Skrzynia:
- Gorąca Krew (hełm, napierśnik)

25 – Kowadło

26 – Skrzynia:
- Zabójcza tajemnica (krótki miecz)
- Okruch odporności na ogień

27 – Skrzynia:
- Okiełznane żywioły (napierśnik)
- Ból (młot)
- Okruch odporności na magię

28 – Skrzynia:
- Kolec (wielki młot)
- Okruch magii

1 – Ranny Mnich, któremu (w przypadku udzielenia pomocy, tj. ucięciu ręki i użyczeniu mikstury) spotkasz w dalszej części gry, w Cytadeli

2 – Dźwignia

3 – Magiczna rękawica

4 – Yetka.

5 – Dowódca.

6 – Kapitan Straży.

7 – Krwawy krzemień - służy do podpalenia ognia sygnałowego [14]

8 – Ogień ostrzegawczy - podpal go używając Krwawego Krzemienia [13]. Dzięki temu idąc na spotkanie z Antanasem otrzymasz posiłki w postaci oddziały rycerzy.

9 – Kaslo

10 – Wyznawca

11 – Zestaw zbroi Symetria

12 – Platforma z kluczem do Północnej wieży strażniczej

13 – Sztylet Yetki

14A – Statuetka Sędziego (kleryk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.

14B – Statuetka Sędziego (wojownik) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.

14C – Statuetka Sędziego (łotrzyk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.

15 – Sekretne pomieszczenie. W środku w skrzyni młot Ślepiec.

16 – Skrzynia:
- Zapieczętowana runa (mała)
- Uprzedzenie - kostur

17 – Skrzynia:
- Przeznaczenie (topór)

29 – Skrzynia (na dolnym poziomie):
- Pusta butelka
- Puklerz (puklerz)
- Ciężka tarcza (tarcza migdałowa)

30 – Skrzynia:
- Pusta butelka
- Okruch odporności na magię

31 – Skrzynia:
- Okruch jedności ducha
- Stalowy miecz (miecz)
- Stalowy sztylet (sztylet)

##1 – Ludzka czaszka

Portal do Świątyni

Wejście do Katakumb A

Wejście do Katakumb B (otworzysz kluczem otrzymanym od Yetki za znalezienie jej sztyletu [13])

Wejście do Katakumb C

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

Wejście do Cytadeli A

Wejście do Cytadeli B

Wejście do Cytadeli C

Wejście do Cytadeli D

Liczby
  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

18 – Skrzynia:
- Gorąca krew - rękawice
- Gorąca krew - buty

19 – Bestia - po wizycie w Katakumbach.

20 – Element Planetarium (po pokonaniu Bestii).

21 – Laboratorium mnicha

22 – Skrzynia (otwierana runą):
- Wielki topór - Wartownik.
- Pusta butelka.

32.1 – Grób Kyle'a

32.2 – Umierający rycerz (upuści Ludzki tatuaż).

#1 - Notatka

#1 – Notatka: Nocna straż - Dziewiąta noc

#2 – Notatka: Wyższe moce - Rękawica

#3 – Notatka: Ponure miejsca - Strojniś

#4 – Notatka: Nocna straż - Szósta noc

#5 – Notatka: Nocna straż - Czwarta noc

#6 – Notatka: Nocna straż - Ostatnia noc

#7 – Notatka: Rhogarowie - Zapiski z warty

#8 – Notatka: Ponure miejsca - Ponure groby

#9 – Notatka: Dawne opowieści - Grób Kyle'a

#10 – Notatka: Wymiary - Świątynia

#11 – Notatka: Więzienia - Druga szansa

#12 – Notatka NG+: Nasz nowy dom - Keystone

#10 - Portal wyzwań

#2 – Rodzaj portalu: Infinite Void
Warunek otwarcia: Pokonanie Dowódcy

#3 – Rodzaj portalu: Proving Grounds
Warunek otwarcia: Pokonanie Wyznawcy

#6 – Rodzaj portalu: Infinite Void
Warunek otwarcia: Pokonanie Bestii

Legenda Lords of the Fallen - M2 Keystone

Liczby

  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

#1 - Notatka

#10 - Portal wyzwań

Kryształ zapisu

Przeciwnik