M2 Keystone | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
33 – Drzwi do lokacji Pokuta, dalej do Starego Ogrodu. Klucz otrzymasz jeżeli zabijesz Kapitana Straży, już pod koniec gry.
34 – Skrzynia:
- Rhogar (broń drzewcowa)
- Okruch odporności na truciznę
35 – Skrzynia (otwierana runą)
- Niecierpliwość (krótki miecz)
36 – Skrzynia:
- Orle skrzydła (pawęż)
37 – Sekretne pomieszczenie (spękana ściana). W środku zaatakuj ducha (cios "w powietrze"), dzięki czemu otworzysz kufer. W nim:
- Nowy Świt (ozdoba)
38 – Mnich związany z zadaniem "Symbole Antanasa" (DLC)
39 – Symbol Antanasa (zadania z DLC "Symbole Antanasa")
24 – Skrzynia (otwierana runą):
- Okruch punktu atrybutów
- Okiełznane żywioły (buty, rękawice, hełm)
23 – Skrzynia:
- Gorąca Krew (hełm, napierśnik)
25 – Kowadło
26 – Skrzynia:
- Zabójcza tajemnica (krótki miecz)
- Okruch odporności na ogień
27 – Skrzynia:
- Okiełznane żywioły (napierśnik)
- Ból (młot)
- Okruch odporności na magię
28 – Skrzynia:
- Kolec (wielki młot)
- Okruch magii
1 – Ranny Mnich, któremu (w przypadku udzielenia pomocy, tj. ucięciu ręki i użyczeniu mikstury) spotkasz w dalszej części gry, w Cytadeli
2 – Dźwignia
3 – Magiczna rękawica
4 – Yetka.
5 – Dowódca.
6 – Kapitan Straży.
7 – Krwawy krzemień - służy do podpalenia ognia sygnałowego [14]
8 – Ogień ostrzegawczy - podpal go używając Krwawego Krzemienia [13]. Dzięki temu idąc na spotkanie z Antanasem otrzymasz posiłki w postaci oddziały rycerzy.
9 – Kaslo
10 – Wyznawca
11 – Zestaw zbroi Symetria
12 – Platforma z kluczem do Północnej wieży strażniczej
13 – Sztylet Yetki
14A – Statuetka Sędziego (kleryk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
14B – Statuetka Sędziego (wojownik) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
14C – Statuetka Sędziego (łotrzyk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
15 – Sekretne pomieszczenie. W środku w skrzyni młot Ślepiec.
16 – Skrzynia:
- Zapieczętowana runa (mała)
- Uprzedzenie - kostur
17 – Skrzynia:
- Przeznaczenie (topór)
29 – Skrzynia (na dolnym poziomie):
- Pusta butelka
- Puklerz (puklerz)
- Ciężka tarcza (tarcza migdałowa)
30 – Skrzynia:
- Pusta butelka
- Okruch odporności na magię
31 – Skrzynia:
- Okruch jedności ducha
- Stalowy miecz (miecz)
- Stalowy sztylet (sztylet)
##1 – Ludzka czaszka
Portal do Świątyni
Wejście do Katakumb A
Wejście do Katakumb B (otworzysz kluczem otrzymanym od Yetki za znalezienie jej sztyletu [13])
Wejście do Katakumb C
Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
Wejście do Cytadeli A
Wejście do Cytadeli B
Wejście do Cytadeli C
Wejście do Cytadeli D
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
18 – Skrzynia:
- Gorąca krew - rękawice
- Gorąca krew - buty
19 – Bestia - po wizycie w Katakumbach.
20 – Element Planetarium (po pokonaniu Bestii).
21 – Laboratorium mnicha
22 – Skrzynia (otwierana runą):
- Wielki topór - Wartownik.
- Pusta butelka.
32.1 – Grób Kyle'a
32.2 – Umierający rycerz (upuści Ludzki tatuaż).
#1 - Notatka
#1 – Notatka: Nocna straż - Dziewiąta noc
#2 – Notatka: Wyższe moce - Rękawica
#3 – Notatka: Ponure miejsca - Strojniś
#4 – Notatka: Nocna straż - Szósta noc
#5 – Notatka: Nocna straż - Czwarta noc
#6 – Notatka: Nocna straż - Ostatnia noc
#7 – Notatka: Rhogarowie - Zapiski z warty
#8 – Notatka: Ponure miejsca - Ponure groby
#9 – Notatka: Dawne opowieści - Grób Kyle'a
#10 – Notatka: Wymiary - Świątynia
#11 – Notatka: Więzienia - Druga szansa
#12 – Notatka NG+: Nasz nowy dom - Keystone
#10 - Portal wyzwań
#2 – Rodzaj portalu: Infinite Void
Warunek otwarcia: Pokonanie Dowódcy
#3 – Rodzaj portalu: Proving Grounds
Warunek otwarcia: Pokonanie Wyznawcy
#6 – Rodzaj portalu: Infinite Void
Warunek otwarcia: Pokonanie Bestii
Legenda Lords of the Fallen - M2 Keystone
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
#1 - Notatka
#10 - Portal wyzwań
Kryształ zapisu
Przeciwnik