M2 Keystone | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019 5151 Następna Mapy lokacji M3 Opuszczona świątynia Poprzednia Mapy lokacji M1 Cytadela Keystone - Początek Liczby Żółte - Przedmioty/Skrzynie Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia 33 – Drzwi do lokacji Pokuta, dalej do Starego Ogrodu. Klucz otrzymasz jeżeli zabijesz Kapitana Straży, już pod koniec gry. 34 – Skrzynia:- Rhogar (broń drzewcowa)- Okruch odporności na truciznę 35 – Skrzynia (otwierana runą)- Niecierpliwość (krótki miecz) 36 – Skrzynia:- Orle skrzydła (pawęż) 37 – Sekretne pomieszczenie (spękana ściana). W środku zaatakuj ducha (cios "w powietrze"), dzięki czemu otworzysz kufer. W nim:- Nowy Świt (ozdoba) 38 – Mnich związany z zadaniem "Symbole Antanasa" (DLC) 39 – Symbol Antanasa (zadania z DLC "Symbole Antanasa") 24 – Skrzynia (otwierana runą):- Okruch punktu atrybutów- Okiełznane żywioły (buty, rękawice, hełm) 23 – Skrzynia:- Gorąca Krew (hełm, napierśnik) 25 – Kowadło 26 – Skrzynia:- Zabójcza tajemnica (krótki miecz)- Okruch odporności na ogień 27 – Skrzynia:- Okiełznane żywioły (napierśnik)- Ból (młot)- Okruch odporności na magię 28 – Skrzynia:- Kolec (wielki młot)- Okruch magii 1 – Ranny Mnich, któremu (w przypadku udzielenia pomocy, tj. ucięciu ręki i użyczeniu mikstury) spotkasz w dalszej części gry, w Cytadeli 2 – Dźwignia 3 – Magiczna rękawica 4 – Yetka. 5 – Dowódca. 6 – Kapitan Straży. 7 – Krwawy krzemień - służy do podpalenia ognia sygnałowego [14] 8 – Ogień ostrzegawczy - podpal go używając Krwawego Krzemienia [13]. Dzięki temu idąc na spotkanie z Antanasem otrzymasz posiłki w postaci oddziały rycerzy. 9 – Kaslo 10 – Wyznawca 11 – Zestaw zbroi Symetria 12 – Platforma z kluczem do Północnej wieży strażniczej 13 – Sztylet Yetki 14A – Statuetka Sędziego (kleryk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą. 14B – Statuetka Sędziego (wojownik) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą. 14C – Statuetka Sędziego (łotrzyk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą. 15 – Sekretne pomieszczenie. W środku w skrzyni młot Ślepiec. 16 – Skrzynia:- Zapieczętowana runa (mała)- Uprzedzenie - kostur 17 – Skrzynia:- Przeznaczenie (topór) 29 – Skrzynia (na dolnym poziomie):- Pusta butelka- Puklerz (puklerz)- Ciężka tarcza (tarcza migdałowa) 30 – Skrzynia:- Pusta butelka- Okruch odporności na magię 31 – Skrzynia:- Okruch jedności ducha- Stalowy miecz (miecz)- Stalowy sztylet (sztylet) ##1 – Ludzka czaszka Portal do Świątyni Wejście do Katakumb A Wejście do Katakumb B (otworzysz kluczem otrzymanym od Yetki za znalezienie jej sztyletu [13]) Wejście do Katakumb C Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.Wejście do Cytadeli A Wejście do Cytadeli B Wejście do Cytadeli C Wejście do Cytadeli D Liczby Żółte - Przedmioty/Skrzynie Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia 18 – Skrzynia:- Gorąca krew - rękawice- Gorąca krew - buty 19 – Bestia - po wizycie w Katakumbach. 20 – Element Planetarium (po pokonaniu Bestii). 21 – Laboratorium mnicha 22 – Skrzynia (otwierana runą):- Wielki topór - Wartownik.- Pusta butelka. 32.1 – Grób Kyle'a 32.2 – Umierający rycerz (upuści Ludzki tatuaż). #1 - Notatka#1 – Notatka: Nocna straż - Dziewiąta noc #2 – Notatka: Wyższe moce - Rękawica #3 – Notatka: Ponure miejsca - Strojniś #4 – Notatka: Nocna straż - Szósta noc #5 – Notatka: Nocna straż - Czwarta noc #6 – Notatka: Nocna straż - Ostatnia noc #7 – Notatka: Rhogarowie - Zapiski z warty #8 – Notatka: Ponure miejsca - Ponure groby #9 – Notatka: Dawne opowieści - Grób Kyle'a #10 – Notatka: Wymiary - Świątynia #11 – Notatka: Więzienia - Druga szansa #12 – Notatka NG+: Nasz nowy dom - Keystone #10 - Portal wyzwań#2 – Rodzaj portalu: Infinite VoidWarunek otwarcia: Pokonanie Dowódcy #3 – Rodzaj portalu: Proving GroundsWarunek otwarcia: Pokonanie Wyznawcy #6 – Rodzaj portalu: Infinite VoidWarunek otwarcia: Pokonanie Bestii Legenda Lords of the Fallen - M2 Keystone Liczby Żółte - Przedmioty/Skrzynie Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji. #1 - Notatka #10 - Portal wyzwań Kryształ zapisu Przeciwnik Następna Mapy lokacji M3 Opuszczona świątynia Poprzednia Mapy lokacji M1 Cytadela Keystone - Początek