Odszukaj Kaslo - ciąg dalszy | Keystone w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Odszukaj Kaslo - ciąg dalszy
Po pokonaniu bossa kieruj się po schodach w górę (na wprost bramy, którą wszedłeś), a po krótkiej rozmowie z napotkanym Kapitanem [M2.6] wybierz ścieżkę w prawo. Skręcając jeszcze raz, maksymalnie w prawo, natrafisz na otwarty portal. Z lewej zaś strony znajdziesz wąski przesmyk, a na nim przeciwnika schowanego za tarczą (uważaj na jego szybkie sztychy zadawane zza osłony). Znajdziesz tu Krwawy Krzemień [M2.7] (kawałek dalej natomiast, przy Kuszniku, leży notatka).
Wróć się do głównej drogi, a następnie kieruj w stronę przeciwników (ponownie, uważaj na sztychy zadawane zza tarczy). Po lewej stronie znajdziesz notatkę. Chwilę później trafisz na dwóch Kuszników, a chwilę dalej - checkpoint.
Warto na chwilę zboczyć z głównej drogi i obrać kierunek na lewo od checkpointa (Tylne wejście, w stronę [M2.15]). Uważaj jednak - znajdziesz tutaj naprawdę potężnych przeciwników, zdolnych jednym atakiem zabrać nawet połowę posiadanych punktów zdrowia. Atak jest jednak całkiem opłacalny, gdyż za ich pokonanie dostaniesz dużo punktów doświadczenia. Najpierw zajmij się wielkim Rycerzem, a następnie Kusznikiem i Zakażonymi (mocniejsze wersje, trudniejsze do pokonania). Otwórz także skrzynię (potrzebna runa) w której znajdziesz broń (wielki topór Wartownik) oraz dodatkowy slot na mikstury zdrowia (Pusta butelka). Po schodach na górze trafisz do miejsca, gdzie mocnych przeciwników będzie dwóch - postaraj się najpierw wciągnąć w walkę jednego, a dopiero później następnego, gdyż w parze są niemal nie do pokonania. Swoje ataki wyprowadzaj w momencie, gdy przeciwnik się zamachnie, gdyż spowoduje to przerwanie jego uderzenia i możliwość wyprowadzenia kilku własnych ciosów.
Na końcu drogi znajdziesz zamknięte, póki co, drzwi. Nie one powinny Cie jednak interesować - z ich lewej strony odszukaj ścianę pokazaną na obrazku [M2.15]. Możesz ją zniszczyć używając szarży z tarczą (sprint w stronę ściany przy jednoczesnym zasłonięciu się). W sekretnym pomieszczeniu odnajdziesz skrzynię, a w niej broń (młot, Ślepiec).
Wróć do checkpointa. Po prawej stronie znajdziesz przejście na Mury zewnętrzne (przy wejściu notatka), skieruj tam swe kroki. Idąc w dół napotkasz kolejnych przeciwników z tarczami (jednego można podejść od tyłu) , a przy pomniejszym przejściu, przed bramą, będziesz mógł odbić w lewo. Na górze pokonaj Kuszników, a następnie podpal drewniany stos [M2.8] (1000 PD, musisz posiadać Krwawy Krzemień, zaowocuje to otrzymaniem wsparcia w późniejszej części gry, podczas walk w Cytadeli).
Uwaga: wybierając dalszą drogę będziesz musiał przejść na Cmentarz i walczyć z bossem. Jeżeli tego nie chcesz wróć się pod bramę, przy której skręciłeś. Jeżeli przez pomyłkę zeskoczyłeś na dół, a nie masz ochoty teraz walczyc z Wyznawcą musisz pogodzić się z utratą doświadczenia lub użyć Okruchu jedności ducha.
Poruszając się w dół spotkasz kolejnego Marudera (w jednym z pomieszczeń skrzynia [M2.29]), a zeskakując niżej znajdziesz jeszcze jedną skrzynię [M2.30] (Pusta butelka, Okruch odporności na magię, Wielki miecz gwardzisty). Kieruj się dalej jedyną dostępną ścieżką, a znajdziesz również notatkę [M2.#8]. Na końcu drogi czeka na Ciebie Wyznawca.
Kierując sie w dół (w miejscu gdzie zboczyłeś do Spalonej wieży strażniczej, przy bramie) spotkasz kolejnych, bardzo szybkich przeciwników (Karły) oraz Kusznika (po drodze miniesz również portal [M2.#3], zostanie otwarty po pokonaniu Wyznawcy). Postaraj się walczyć w pojedynką, nie śpiesz się z zejsciem na dół. Za bramą znajdziesz checkpoint, a także poszukiwanego Kaslo [M2.9], przy teleporcie natomiast skrzynię [M2.31].
W pobliżu znajduje się jeszcze Ludzka czaszka (z prawej strony checkpointa). Po jej zebraniu nie pozostaje Ci nic innego, jak wejść na Cmentarz.