M5 Cytadela Keystone | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
Wejście do Keystone A
Wejście do Keystone B
Wejście do Keystone C
Wejście do Katakumb A
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
30 – Klucz do kufra w głównym holu (na dole, przy checkpoincie)
29 – Skrzynia:
- Okruch punktu zaklęć
- Okruch odporności na truciznę
28 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w sekretnym pomieszczeniu [28]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie, gdyż drzwi po chwili się zamkną.
29 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w sekretnym pomieszczeniu [29]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie (na końcu korytarza skręć w lewo), gdyż drzwi po chwili się zamkną.
29 – Drzwi otwierane tajemniczym znakiem, znajdującym się w małym pomieszczeniu, pod opuszczonymi do połowy kratami [29]
15 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w pomieszczeniu na krańcu Planetarium [15]. Aby zdążyć do nich dobiec zostaw na znaku podobiznę Harkyna (użyj zaklęcia). Następnie biegnij do pomieszczenia, które będzie otwarte tylko przez czas trwania czaru.
1 – Kapitan straży.
2 – Ranny Mnich
3 – Winda prowadząca na szczyt Cytadeli
4 – Kaslo i Antanas
5 – Kaslo i Antanas
6 – Zatroskany Mnich
7 – Dwaj rozmawiający Rycerze, związani z zadaniem Posiłki
8 – Rycerz zlecający zadanie Trujący potwór
9 – Kapitan straży - po powrocie od Adyra. Gdy go zabijesz otrzymasz Klucz do południowego okopu [M2,33]
10 – Brat Zatroskanego Mnicha - Klucz do piwnicy w Cytadeli
11 – Podczas ostatniej wizyty w Cytadeli jeden z znajdujących się tutaj Rycerzy upuści klucz otwierający drzwi w piwnicy [12]
12 – Drzwi otworzysz za pomocą klucza, który upuści jeden ze strażników [11] (po rozmowie z Adyrem). W środku skrzynia:
- Prawo (wielki młot)
13 – Kowadło
14 – Sekretne pomieszczenie. W środku skrzynia:
- Wola (zestaw zbroi)
15 – Drzwi otwierane tajemniczym znakiem, w Planetarium, z lewej strony [15]. W środku skrzynia:
- Błogosławieństwo (zestaw zbroi)
16 – Topór "Gargulec i Jastrząb"
17 – Najpierw musisz otworzyć drzwi za pomocą zapieczętowanej runy. W środku skrzynia:
- Kokon (tarcza)
18 – Igły (broń naręczna)
19 – Sekretne pomieszczenie #1
20 – Skrzynia (drzwi do pomieszczenia otwierane runą):
- Kokon (pawęż)
21 – Skrzynia:
- Harmonia (puklerz)
22 – Skrzynia:
- Wymiary (zestaw zbroi)
23 – Skrzynia:
- Wytrwałość (buty, napierśnik)
24 – Skrzynia:
- Wytrwałość (rękawice)
25 – Klucz do skrzyni upuści jeden z Rycerzy, którzy zaatakują Cię po drodze (przed kręconymi schodami). W środku:
- Miecz gwardzisty (miecz)
26 – Krótki miecz "Klątwa"
27 – Sekretne pomieszczenie
28 – Skrzynia:
- Okruch odporności na truciznę
- Okruch punktu zaklęć
Zamknięte drzwi otworzysz stając na tajemniczym znaku, obok pobliskiego portalu [28].
#1 - Portal wyzwań
#9 – Portal:
Rodzaj: Proving grounds
Odblokowanie: samoczynnie, po rozmowie z Adyrem i teleportacji do Cytadeli
#10 – Portal
Rodzaj: Proving Grounds
Odblokowanie: Pokonanie Zaginionych Braci
#1 - Notatka
#1 – Notatka: Po wojnie - Nowy uczeń
#2 – Notatka: Po wojnie - Przyszły sędzia
#3,#4 – Notatki:
- Intryga - Przyłączcie się
- Po wojnie - Stary kapłan
#5 – Notatka: Po wojnie - Wściekły kapłan
#6 – Notatka: Po wojnie - Buntownik
#7 – Notatka: Badania - Księgi
#8 – Notatka: Moja przysięga - Przysięgam jej
#9 – Notatka: Intryga - Punkt trzeci
#10 – Notatka: Intryga - Brudna robota
#11 – Notatka: Mroczne czyny - Pacjenci
#12 – Notatka: Mroczne czyny - wyniki
#13 – Notatka: Obiekt poszukiwań - Rozkazy gwardii
#14 – Notatka: Przeznaczenie mnicha - Znalazłem go
#15 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Zemsta
#16 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Dłoń
#17 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Ojciec
#18 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Księgi prawa
#19 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Trójca
##1 - Ludzka czaszka
##1 – Ludzka czaszka.
Legenda Lords of the Fallen - M5 Cytadela Keystone
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
##1 - Ludzka czaszka
#1 - Notatka
#1 - Portal wyzwań
Kryształ zapisu
Przeciwnik