M5 Cytadela Keystone | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019 5151 Następna Mapy lokacji M6 Komnata Kłamstw Poprzednia Mapy lokacji M4 Katakumby Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.Wejście do Keystone A Wejście do Keystone B Wejście do Keystone C Wejście do Katakumb A Liczby Żółte - Przedmioty/Skrzynie Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia 30 – Klucz do kufra w głównym holu (na dole, przy checkpoincie) 29 – Skrzynia:- Okruch punktu zaklęć- Okruch odporności na truciznę 28 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w sekretnym pomieszczeniu [28]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie, gdyż drzwi po chwili się zamkną. 29 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w sekretnym pomieszczeniu [29]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie (na końcu korytarza skręć w lewo), gdyż drzwi po chwili się zamkną. 29 – Drzwi otwierane tajemniczym znakiem, znajdującym się w małym pomieszczeniu, pod opuszczonymi do połowy kratami [29] 15 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w pomieszczeniu na krańcu Planetarium [15]. Aby zdążyć do nich dobiec zostaw na znaku podobiznę Harkyna (użyj zaklęcia). Następnie biegnij do pomieszczenia, które będzie otwarte tylko przez czas trwania czaru. 1 – Kapitan straży. 2 – Ranny Mnich 3 – Winda prowadząca na szczyt Cytadeli 4 – Kaslo i Antanas 5 – Kaslo i Antanas 6 – Zatroskany Mnich 7 – Dwaj rozmawiający Rycerze, związani z zadaniem Posiłki 8 – Rycerz zlecający zadanie Trujący potwór 9 – Kapitan straży - po powrocie od Adyra. Gdy go zabijesz otrzymasz Klucz do południowego okopu [M2,33] 10 – Brat Zatroskanego Mnicha - Klucz do piwnicy w Cytadeli 11 – Podczas ostatniej wizyty w Cytadeli jeden z znajdujących się tutaj Rycerzy upuści klucz otwierający drzwi w piwnicy [12] 12 – Drzwi otworzysz za pomocą klucza, który upuści jeden ze strażników [11] (po rozmowie z Adyrem). W środku skrzynia:- Prawo (wielki młot) 13 – Kowadło 14 – Sekretne pomieszczenie. W środku skrzynia:- Wola (zestaw zbroi) 15 – Drzwi otwierane tajemniczym znakiem, w Planetarium, z lewej strony [15]. W środku skrzynia:- Błogosławieństwo (zestaw zbroi) 16 – Topór "Gargulec i Jastrząb" 17 – Najpierw musisz otworzyć drzwi za pomocą zapieczętowanej runy. W środku skrzynia:- Kokon (tarcza) 18 – Igły (broń naręczna) 19 – Sekretne pomieszczenie #1 20 – Skrzynia (drzwi do pomieszczenia otwierane runą):- Kokon (pawęż) 21 – Skrzynia:- Harmonia (puklerz) 22 – Skrzynia:- Wymiary (zestaw zbroi) 23 – Skrzynia:- Wytrwałość (buty, napierśnik) 24 – Skrzynia:- Wytrwałość (rękawice) 25 – Klucz do skrzyni upuści jeden z Rycerzy, którzy zaatakują Cię po drodze (przed kręconymi schodami). W środku:- Miecz gwardzisty (miecz) 26 – Krótki miecz "Klątwa" 27 – Sekretne pomieszczenie 28 – Skrzynia:- Okruch odporności na truciznę- Okruch punktu zaklęćZamknięte drzwi otworzysz stając na tajemniczym znaku, obok pobliskiego portalu [28]. #1 - Portal wyzwań#9 – Portal:Rodzaj: Proving groundsOdblokowanie: samoczynnie, po rozmowie z Adyrem i teleportacji do Cytadeli #10 – PortalRodzaj: Proving GroundsOdblokowanie: Pokonanie Zaginionych Braci #1 - Notatka#1 – Notatka: Po wojnie - Nowy uczeń #2 – Notatka: Po wojnie - Przyszły sędzia #3,#4 – Notatki:- Intryga - Przyłączcie się - Po wojnie - Stary kapłan #5 – Notatka: Po wojnie - Wściekły kapłan #6 – Notatka: Po wojnie - Buntownik #7 – Notatka: Badania - Księgi #8 – Notatka: Moja przysięga - Przysięgam jej #9 – Notatka: Intryga - Punkt trzeci #10 – Notatka: Intryga - Brudna robota #11 – Notatka: Mroczne czyny - Pacjenci #12 – Notatka: Mroczne czyny - wyniki #13 – Notatka: Obiekt poszukiwań - Rozkazy gwardii #14 – Notatka: Przeznaczenie mnicha - Znalazłem go #15 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Zemsta #16 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Dłoń #17 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Ojciec #18 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Księgi prawa #19 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Trójca ##1 - Ludzka czaszka##1 – Ludzka czaszka. Legenda Lords of the Fallen - M5 Cytadela Keystone Liczby Żółte - Przedmioty/Skrzynie Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji. ##1 - Ludzka czaszka #1 - Notatka #1 - Portal wyzwań Kryształ zapisu Przeciwnik Następna Mapy lokacji M6 Komnata Kłamstw Poprzednia Mapy lokacji M4 Katakumby