Zatoka Dajkah - miasto i wyzwanie | Kourna | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Wyzwanie
Jest to jedno z trzech wyzwań w Nightfallu. Dzięki każdemu z nich można zdobyć pewne przedmioty (w tym wypadku skradzione zbroje Słonecznych Włóczni), które pozwolą wam zmienić wygląd zbroi noszonych przez waszych bohaterów. Ponadto za każdą z tych misji otrzymacie trochę złota i doświadczenia w zależności od ilości punktów, które w ich trakcie zdobędziecie.
W tym wyzwaniu waszym zadaniem jest zabić jak najwięcej korsarskich Mistrzów Gildii w ograniczonym czasie. Bazowo macie na to 10 minut. Za zabicie każdego z Mistrzów Gildii dostajecie dodatkową minutę. Jak widać na mapce misja składa się z trzech części. Najpierw musicie pokonać wszystkich Mistrzów Gildii (zaznaczonych ludzikami) na danej wysepce (jednego na pierwszej, dwóch na pozostałych), a następnie dojść do portalu (flagi). Przeniesie was to do następnej wysepki. Gdy przejdziecie przez portal na trzeciej, wrócicie na pierwszą. Po każdej takiej rundzie jeden z członków każdego z patroli zostanie zamieniony ze zwykłego korsarza na Korsarskiego Dowódcę. Po pewnym czasie patrole będą się składały tylko z nich. Wszyscy mają 28 poziom, z wyjątkiem kapłanów, którzy mają 24. Za zabicie Korsarskiego Dowódcy dostaniecie bonusowe 30 sekund. Niestety od pewnego momentu bonus ten będzie się zmniejszał o 5 sekund co rundę, ostatecznie osiągając wartość zero. Ponadto zaczną się pojawiać duchy, którym nie można nic zrobić. Niestety nie są one do was przyjaźnie nastawione i będą na was rzucać Wyssanie Życia.
Na drugiej wysepce idźcie najpierw w lewo, gdyż twierdza po prawej jest początkowo zamknięta.
Po zabiciu każdego z Mistrzów Gildii, wszyscy członkowie drużyny mają szansę na otrzymanie skradzionej zbroi Słonecznych Włóczni. Każdy taki przedmiot możecie wymienić u Bahldasareha na lepszą wizualnie (ale nie funkcjonalnie) zbroję dla jednego z następujących bohaterów: Kossa, Dunkoro, Melonni, Akolitki Jin, Akolity Sousuke. Kiedy zbierzecie już cztery, a nie zależy wam na punktach, możecie wrócić do miasta, bo od tego momentu szansa na otrzymanie zbroi drastycznie maleje.
W trakcie tego wyzwania musicie być przygotowani na wszystko. Spotkacie się ze sporą ilością klątw, przypadłości, masowych obrażeń i wszystkiego, czego tygryski nie lubią. Warto zabrać ze sobą umiejętności przyśpieszające ruch, aby skrócić czas przemieszczania się pomiędzy celami.
W przeciwieństwie do pozostałych wyzwań, w tej misji z przeciwników wypada złoto i przedmioty.
Miasto
Kolekcjonerzy:
Bahldasareh (1 skradziona zbroja Słonecznych Włóczni; ulepszenie wyglądu zbroi dla Kossa, Dunkoro, Melonni, Akolitki Jin, Akolity Sousuke)
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Ralaja (kupiec)
Nauczyciele:
Wedende (umiejętności)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Kapitan Słonecznych Włóczni (rozpoczęcie wyzwania)
Radca Rahburt (rekordy)
Fahij Uśmiechnięty
Dimedeh, zarządca doków
Kournańskie dziecko
Kournański wieśniak