Ruiny Sahlahji (miasto), Siarczane Pustkowia | Pustkowia | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Siarczane Pustkowia
Siarczane Pustkowia są jednym z miejsc, gdzie można znaleźć specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej). Tutaj owy skarb jest w punkcie oznaczonym (4). Taką skrzynię daną postacią można otworzyć jeden raz na 30 dni.
Kolekcjonerzy:
Kwesi (5 piaskowych magnetytów)
Zadania:
Hareh, żołnierz piechoty (3; Zanim się do niego udacie, warto najpierw pójść do świątyni wskrzeszenia w północno zachodni rogu krainy i wziąć stamtąd błogosławieństwo polowania na margonitów. Następnie udajcie się do (2) będąc pod postacią junundu. Zobaczycie nad sobą słup. Musicie go przewrócić. W tym celu zaatakujcie margonitów po drugiej stronie i naładujcie adrenalinę abyście mogli użyć Ataku Junundu. Zróbcie z niego użytek u podstawy wspomnianego słupa. Przewróci się, a wy uzyskacie dostęp do miejsca, gdzie znajduje się Hareh):
- Requiem dla mózgu - należy udać się we wskazane miejsce i znaleźć księgę, którą potem trzeba zanieść z powrotem do Hareha. To zadanie warto zrobić wraz ze "Świątynią monolitów", którą daje Oficer Lohru w Ruinach Sahlahji.
- Tworzenie armii - udajcie się we wskazane miejsce. Podchodźcie po kolei do każdego z pięciu grobów. Przy każdym z nich Hareh przystanie na chwilkę, po czym zaatakuje was grupa margonitów. Najlepiej walczcie pod postacią junundu. Jeśli boicie się, że Hareh może zginąć, to jest na to sposób. Niech jeden z graczy (może to być bohater), który może leczyć będzie pod postacią człowieka, a nie junundu. Wtedy możecie mieć pewność, że wszystko będzie ok.
Ruiny Sahlahji
Kolekcjonerzy:
Johe (1 resztka pradawnej zbroi; ulepszenie wyglądu zbroi dla Thalkory, Zheda Cieniste Kopyto, Mistrza Szeptów , Magrid Przebiegłej)
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Zenbu (kupiec)
Schowek:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Duch dynastii
Szukający Wyniesienia
Sahlahjar Umarły
Oficer Lohru
Zagubiona Dusza (rozpoczęcie wyzwania)
Fahrankelon (rekordy)
Zadania:
Sahlahjar Umarły:
- Umowa to umowa - po pierwsze, pamiętajcie, aby zaraz za drzwiami porozmawiać z Palawą Joko. Potem wystarczy podążać za strzałką. Zadanie należy do tych prostszych.
Oficer Lohru:
- Świątynia monolitów - Wystarczy udać się w wyznaczone miejsce i zadanie jest zaliczone.
- Demonstracja siły - gdy już pogadacie sobie z różnymi postaciami i traficie na Siarczane Pustkowia, udajcie się najpierw po błogosławieństwo polowania na margonitów, które znajdziecie w świątyni wskrzeszenia w północno zachodnim rogu krainy. Potem wystarczy udać się do świątyni, oczyścić ją, a ostatecznie dotknąć wszystkich kapliczek Abaddona. Z każdej wyjdzie ok. sześciu przeciwników. Nie stanowią żadnego problemu, jeśli nie zaczniecie dotykać wszystkich kapliczek na raz.