Brama Bólu (miasto), Domena Bólu | Krainy Udręki | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Domena Bólu
Do Domeny Bólu można dostać się tylko z Bramy Strachu, choć można z niej wyjść również do Bramy Bólu. Ponadtojest jednym z miejsc, gdzie znajdziecie specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej). Tutaj owy skarb jest w punkcie oznaczonym (2). W tym wypadku najbezpieczniej i najłatwiej jest dojść do niej mniej więcej tak, jak na mapce. Taką skrzynię daną postacią można otworzyć jeden raz na 30 dni.
Ponadto będąc w tej krainie będziecie cierpieć od efektu, który spowoduje utratę 20 punktów życia, za każdym razem, gdy użyjecie umiejętności.
Zadania:
Zagubiona dusza:
- Zatarte wspomnienia - należy zniszczyć pięć tkankowych pożeraczy. Nie są one jakimś specjalnym wyzwaniem, ale w pobliżu pałęta się sporo przeciwników, a one same podróżują wraz z margonitami. Na szczęście na ogół da się ich wyciągnąć.
- Tkankowe działania - musicie oswobodzić trzy biedne duszyczki, a następnie podprowadzić kawałek. Do zrobienia, ale łatwo nie będzie.
Brama Bólu (miasto)
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Urlen (kupiec)
Schowek:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Udręczona dusza
Szalona dusza
Zapomniany strażnik
Jutuk
Jarindok (rozpoczęcie misji)
Zadania:
Zapomniany strażnik (poniższe zadania można również otrzymać w Bramie Strachu):
- W ogień (to zadanie możecie otrzymać dopiero po wykonaniu "Dziwolągi" z Mrocznego Jahai) - długie zadanie, oj długie. Musicie zwiedzić sporą część Domeny Bólu, aby znaleźć członków Dziwolągów. Na szczęście żaden nie musi przeżyć, aby zadanie zostało zaliczone.
- Ostatni patrol - wyjdźcie z Bramy Strachu do Domeny Strachu. Zaraz za drzwiami spotkacie Kapitana Yithlisa. Porozmawiajcie z nim, a następnie ruszcie na południe. W górach jest przejście, którego prawie nie widać, ale na pewno je znajdziecie. Potem musicie już tylko pokonać stwory mające w nazwie portal lub coś podobnego.