Bastion Dzagonur (miasto), Ostępy Bahzda | Vabbi | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Ostępy Bahzda
Kolekcjonerzy:
Behruseh (2 gigantyczne żuchwy treserów byków) - 1
Hermehinu (5 rogów minotaura) - 2
Endah (5 skrzydeł harpii skree) - 3
Rzemieślnicy:
Asiri (uzbrojenie) - 4
Larmor (uzbrojenie) - 4
Zadania:
Książe Ahmtur Potężny:
- Odstrzał - należy zabić dwóch bossów harpii (obaj są patronami). Po zabiciu każdego z nich pojawi się grupka harpii. Wszystkie one zaczną uciekać w kierunku pobliskiego wyjścia do Prześwietnego Makunn. Nie musicie z nimi walczyć. Potem wystarczy wrócić po nagrodę.
- Strażnik-ratownik - dość długie i nie najprostsze zadanie. Czeka was sporo walk z heketami, które występują w całkiem sporych oddziałach. Do tego w pobliżu pałętają się żywiołaki, ale przynajmniej można nabić trochę punktów Niosącego Światłość.
Bastion Dzagonur (miasto)
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Rzemieślnicy:
Wisseh (uzbrojenie)
Kupcy i handlarze:
Dazah (kupiec)
Naksem (handlarz materiałami)
Perash (handlarz rzadkimi materiałami)
Schowek:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Siktur
Porucznik Murunda (rozpoczęcie misji)
Dowódca Tahmod
Vabbianin strażnik
Vabbianin szlachcic
Zadania:
Dowódca Tahmod:
- Tylko dla twoich uszu - należy udać się w dwa miejsca. W obu przypadkach musicie podsłuchać rozmowę dwóch heketów. Nie należy ich atakować, a jedynie stać w pewnej odległości i czekać, aż zaktualizują się cele zadania.
- Przechwycenie - teraz musicie przechwycić transport zaopatrzenia. W tym celu trzeba zabić kilkunastu Kournańczyków. Nic specjalnie trudnego.
Porucznik Murunda:
- Poszukiwania ocalałych - sporo margonitów po drodze, ale nie powinni stanowić problemu, jeśli będziecie uważać i wyciągać ich po kolei. Musicie uwolnić trzy grupki ludzi, a następnie podprowadzić ich w pobliże bram Bazaru Kodash. Nie przejdźcie tylko przez nie, zanim zadanie się zaktualizuje.
- Dźwięk starożytnych rogów - trochę biegania, mało walki. Zadanie dla wytrwałych maratończyków.
- Zniszczyć harpie - należy zniszczyć cztery grupy harpii składające się z kilku dorosłych i kilku młodych. Proste i szybkie zadanie.
- Odzyskanie świątyni - zadanie proste, niczym konstrukcja cepa. Musicie zabić siedem grupek margonitów.
- Wymarcie (musicie najpierw zrobić zadanie "Strażnik-ratownik" od Księcia Ahmtura Potężnego z Ostępów Bahzda) - trzeba zabić 7 grup heketów, z czego ostatnia jest z bossem nekromantą. Nic z czym nie moglibyście sobie poradzić.