Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tarasy Wehhan, Świątynia Tajemnic, Kanion Yatendi | Vabbi | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Kolekcjonerzy - Tarasy Wehhan, Świątynia Tajemnic, Kanion Yatendi | Vabbi | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Kanion Yatendi

Kolekcjonerzy:

Shashi (5 kobaltowych szponów) - 1

Hamri (5 kobaltowych szponów) - 2

Tarasy Wehhan

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Rivar (kupiec)

Nauczyciele:

Iasha (umiejętności)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Kuwame

Kournańskie dziecko

Kournański wieśniak

Kournański szlachcic

Zadania:

Kuwame:

  1. Zebrać Książąt - kolejne zadanie, w którym trzeba się sporo nabiegać. Polega na spotykaniu się z coraz to nowymi postaciami w różnych miejscach. Zero problemów.

Świątynia Tajemnic

Z tego miasta możecie dostać się do specjalnych krain poprzez przyklęknięcie przy odpowiednim pomniku i porozmawianiu z wysłannikiem danego boga. I tak: Posąg Grentha - Królestwo Zmarłych, Posąg Balthazara - Rozpadlina Niedoli.

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Merassi (kupiec)

Nauczyciele:

Opiekun Szeptów (umiejętności bohatera)

Poszukiwacz Szeptów (stopnie Niosącego Światłość)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Adept Szeptów

Akolita Szeptów

Strażnik Szeptów

Widzący Prawdę (można się do niego dostać tylko po ukończeniu kampanii, porozmawianiu ze Strażnikiem Szeptów i, ostatecznie, uklęknięciu przy pomniku Bogini prawdy. Rozmawiając z nim można dostać się do Bramy Katuszy)

Zadania:

Akolita Szeptów:

  1. Krótki wstęp - należy udać się we wskazane miejsce (najlepiej ze Schroniska Słonecznych Włóczni), po czym wrócić do Akolity.
  2. Trafiła kosa... (poziom trudności: mistrzowski) - udajcie się we wskazane miejsce. Gdy już tam dotrzecie, jak najszybciej weźcie błogosławieństwo polowania na demony z pobliskiej kapliczki, i cofnijcie się w kierunku, z którego przyszliście. Nie walczcie z przeciwnikami, którzy stoją w pobliżu. Z północnego wschodu nadejdzie 6 grupek margonitów w 3 falach po dwie grupki w każdej. Jeśli tylko dobrze skoncentrujecie ogień, nie będziecie mieć z nimi problemów. Pamiętajcie - klerycy powinni ginąć w pierwszej kolejności.

Adept Szeptów:

  1. Plaga Vabbi (to zadanie można otrzymać po wykonaniu następujących: "Umowa to umowa" od Sahlahjara Umarłego z Ruin Sahlahji oraz "Powrót króla nieumarłych" od Palawy Joko z Kościanego Pałacu) - najpierw udajcie się do Kościanego Pałacu, a następnie, po rozmowie z Palawą Joko, udajcie się do Alkali Pan (najbliżej będzie wam z Ruin Morah). Po wyjściu skręćcie w lewo. Jest dłuższa droga, ale pozwoli wam spędzić większość walk w brzuchach junundu. Po zabiciu Zbuntowanego Generała i odzyskaniu berła zwróćcie je właścicielowi. Potem wystarczy dostać się w pobliże portalu do Bazaltowej Groty. Jeśli macie już odkryte to miasto, możecie wyjść z niego i przysunąć się do portalu na tyle, aby zadanie się uaktualniło. Jeśli nie, wyjdźcie z Kościanego Pałacu i kierujcie się strzałką. W sumie bardzo proste zadanie.