Tarasy Wehhan, Świątynia Tajemnic, Kanion Yatendi | Vabbi | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Kanion Yatendi
Kolekcjonerzy:
Shashi (5 kobaltowych szponów) - 1
Hamri (5 kobaltowych szponów) - 2
Tarasy Wehhan
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Rivar (kupiec)
Nauczyciele:
Iasha (umiejętności)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Kuwame
Kournańskie dziecko
Kournański wieśniak
Kournański szlachcic
Zadania:
Kuwame:
- Zebrać Książąt - kolejne zadanie, w którym trzeba się sporo nabiegać. Polega na spotykaniu się z coraz to nowymi postaciami w różnych miejscach. Zero problemów.
Świątynia Tajemnic
Z tego miasta możecie dostać się do specjalnych krain poprzez przyklęknięcie przy odpowiednim pomniku i porozmawianiu z wysłannikiem danego boga. I tak: Posąg Grentha - Królestwo Zmarłych, Posąg Balthazara - Rozpadlina Niedoli.
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Merassi (kupiec)
Nauczyciele:
Opiekun Szeptów (umiejętności bohatera)
Poszukiwacz Szeptów (stopnie Niosącego Światłość)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Adept Szeptów
Akolita Szeptów
Strażnik Szeptów
Widzący Prawdę (można się do niego dostać tylko po ukończeniu kampanii, porozmawianiu ze Strażnikiem Szeptów i, ostatecznie, uklęknięciu przy pomniku Bogini prawdy. Rozmawiając z nim można dostać się do Bramy Katuszy)
Zadania:
Akolita Szeptów:
- Krótki wstęp - należy udać się we wskazane miejsce (najlepiej ze Schroniska Słonecznych Włóczni), po czym wrócić do Akolity.
- Trafiła kosa... (poziom trudności: mistrzowski) - udajcie się we wskazane miejsce. Gdy już tam dotrzecie, jak najszybciej weźcie błogosławieństwo polowania na demony z pobliskiej kapliczki, i cofnijcie się w kierunku, z którego przyszliście. Nie walczcie z przeciwnikami, którzy stoją w pobliżu. Z północnego wschodu nadejdzie 6 grupek margonitów w 3 falach po dwie grupki w każdej. Jeśli tylko dobrze skoncentrujecie ogień, nie będziecie mieć z nimi problemów. Pamiętajcie - klerycy powinni ginąć w pierwszej kolejności.
Adept Szeptów:
- Plaga Vabbi (to zadanie można otrzymać po wykonaniu następujących: "Umowa to umowa" od Sahlahjara Umarłego z Ruin Sahlahji oraz "Powrót króla nieumarłych" od Palawy Joko z Kościanego Pałacu) - najpierw udajcie się do Kościanego Pałacu, a następnie, po rozmowie z Palawą Joko, udajcie się do Alkali Pan (najbliżej będzie wam z Ruin Morah). Po wyjściu skręćcie w lewo. Jest dłuższa droga, ale pozwoli wam spędzić większość walk w brzuchach junundu. Po zabiciu Zbuntowanego Generała i odzyskaniu berła zwróćcie je właścicielowi. Potem wystarczy dostać się w pobliże portalu do Bazaltowej Groty. Jeśli macie już odkryte to miasto, możecie wyjść z niego i przysunąć się do portalu na tyle, aby zadanie się uaktualniło. Jeśli nie, wyjdźcie z Kościanego Pałacu i kierujcie się strzałką. W sumie bardzo proste zadanie.