Bramy Pustkowi (miasto), Procesja Turaia | Kourna | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Procesja Turaia
Kolekcjonerzy:
Gamyula (5 esencji dżinów spopielenia) - 1
Kehtu (5 świadomych magnetytów) - 1
Rzemieślnicy:
Sende (uzbrojenie) - 3
Kupcy i handlarze:
Lumesah (kupiec) - 2
Jormar (handlarz materiałami) - 3
Lutinu (handlarz barwnikami) - 3
Zadania:
Mirza Biegacz Veldu (4, można ją spotkać dopiero po wykonaniu misji w Rozdrożach Kodonur):
- Ostatnia linie obrony Mirzy - aby otrzymać to zadanie musicie poczekać, aż zakończy się rozmowa pomiędzy Mirzą, a Kournańczykami. Potem wystarczy już tylko odeprzeć ataki pięciu grup tychże i po problemie. Nie jest to trudne, uważajcie tylko, aby Mirza nie zginęła.
- Mnóstwo kłopotów - znowu sporo łażenia. Musicie zbadać dziesięć krzaków. Uważajcie, przy mniej więcej co drugim zostaniecie zaatakowani przez straszliwe potwory - złośliwe sadzonki. Poza tym zadanie prościutkie.
- Znękane ziemie - tym razem trzeba pokonać dziesięć udręczonych ziemi oraz jedno ziemne paskudztwo. Bo zabiciu każdego z tych stworzeń podejdźcie do jego zwłok i upuśćcie święte nasienie (to nie ja wymyśliłem!). Potem wystarczy wrócić po nagrodę.
- Cierpienie przodków (poziom trudności: mistrzowski) - należy udać się w trzy wskazane miejsca i tam pokonać wszelkie zarażone paskudztwo. Tylko jakoś nie zauważyłem, żeby te święte korzenie do czegoś się przydały.
- Całkowite skażenie - tym razem musicie pokonać pięć grup skażonych roślinek i robaczków - nic specjalnie trudnego.
- Bitwa o Procesję Turaia (poziom trudności: mistrzowski) - no to zadanie to już hardzior. Tak naprawdę bez drużyny złożonej z samych ludzi nie da się tego zrobić. Zaatakują was trzy fale margonitów w każdej po sześciu derwiszy, wojowników, mesmerów oraz kleryków. Właśnie tych ostatnich trzeba wybijać w pierwszej kolejności. Cała nadzieja w umiejętnościach działających na całą drużynę (duchy, Egida itp.) oraz zadające obszarowe obrażenia. Powodzenia, będzie wam potrzebne.
- Ostatni przedstawiciel rasy (to zadanie można otrzymać dopiero po wykonaniu misji w Bramach Pustkowi) - trzeba zdobyć trzy olbrzymie kły, które wypadają z olbrzymów na pustyni. Najłatwiej je znaleźć w Rozbitym Jarze. Uwaga: weźcie ze sobą dokładnie trzy kły, gdyż w przeciwnym wypadku stracicie wszystkie, które macie.
Bramy Pustkowi (miasto)
Kolekcjonerzy:
Zabłąkany skryba (1 starożytny artefakt)
Zabłąkany skryba (3 starożytne artefakty)
Zabłąkany skryba (5 starożytnych artefaktów)
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Sahnbur (kupiec)
Schowek:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Duch dynastii
Szukający Wyniesienia
Nermak
Laph Długa Grzywa (rozpoczęcie misji)