Kamadan, Klejnot Istanu; Pola Churrhir; Doki Słońca | Istan poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Pola Churrhir
Jest to teren, na którym można poznać trochę mechanikę gry, jak działają różne umiejętności itp. Jeśli gracie łowcą, tu najłatwiej zdobyć zwierzaka - flaminga.
Zadania:
Pierwsza Włócznia Dehvad:
Wszystkie poniższe zadania są dostępne tylko dla postaci z Nightfalla.
- Szkolenie podstawowe - należy porozmawiać z jednym z nauczycieli waszej głównej profesji, po czym wrócić do Dehvada.
- Szlifowanie zdolności - zdobądź 5 poziom doświadczenia.
- Wybierz swą profesję dodatkową - nic dodać, nic ująć.
- Pozostawić spuściznę - należy spotkać się z Dunkoro na Klifach Dohjok, po czym zniszczyć pięć grup harpii.
Kamadan, Klejnot Istanu
Kolekcjonerzy:
Kucharz Lonbahn (1 kawałek tkanki ze smoczego jaszczura)
Nenah (2 odnóża młodego termita)
Najemnicy (poziom 3):
Kihm (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Rzemieślnicy:
Mehinu (zbroje, poziom 2)
Chorben (uzbrojenie)
Kupcy i handlarze:
Answa (kupiec)
Shatam (kupiec)
Barlom (handlarz barwnikami)
Kahlim (handlarz surowcami)
Duuja (handlarz rzadkimi surowcami)
Kailona (handlarz runami)
Gildie:
Risa (heraldyk gildii)
Lokuto (rejestracja gildii)
Ambasador Kintaju (siedziby gildii)
Schowek:
Agentka Xunlai (schowek)
Przedstawiciel Xunlai (ulepszenia schowka)
Nauczyciele:
Pikin (umiejętności bohaterów)
Tohn (umiejętności)
Pozostali:
Alekaya
Yahir (strażnik areny)
Recepcjonista Arlon
Deras Tenderlin
Ahlaro, zarządca doków
Funwa Shento
Mieszkaniec Istan
Kina
Mahk
Syn Mahka
Żona Mahka
Druga Włócznia Binah
Obserwator
Jueh, agentka Xunlai
Małe dziecko
Pierwsza Włócznia Dehvad
Zadania:
Barlom:
- Barwne kwiaty - taka mała ciekawostka najpierw: oryginalna nazwa tego zadania brzmi "To Dye For". Znaczy to mniej więcej "do pomalowania", ale fonetycznie wymawia się identycznie ze stwierdzeniem "to die for", co oznacza umrzeć za coś. Zaś co się tyczy wykonania zlecenia, udajcie się do Wykopalisk Jokanur i wyjdźcie stamtąd na Rozlewiska Zehlon. Zaraz za drzwiami, po lewej stronie znajdziecie bagienny kwiatek.
Chorben:
- Stal wysokiej jakości - udajcie się do Twierdzy Słonecznych Włóczni, porozmawiajcie tam z Kasztelanem Puubą, a następnie spotkajcie się z nim na zewnątrz miasta i pomóżcie mu zabić 10 dowolnych wrogów.
Recepcjonista Arlon:
- Ręka, rękę myje - typowe zadanie związane z bieganiem. Niewiele walki, za to spore odległości do przebycia :(.
- Wycieczka krajoznawcza - wyjdźcie z Astralarium na Rozlewiska Zehlon. Musicie osłonić wycieczkę, aż dojdzie w pobliże przejścia do Klifów Dohjok.
- Kolejna prośba - zadanie identyczne z powyższym, ale tym razem trzeba przeprowadzić wycieczkę przez Moczary Lahtenda.
Deras Tenderlin:
- Groza w Tyrii (tylko dla postaci spoza podstawowej kampanii) - kolejne zadanie, w którym wystarczy kierować się strzałką i rozmawiać z wyznaczonymi postaciami. Dzięki niemu traficie do Lwich Wrót w Tyrii.
Ahlaro, zarządca doków:
- Zwołanie rady - króciutkie zadanie. Udajcie się do Konsulatu i porozmawiajcie z trzema mędrcami. Po wygłoszeniu mowy, Mędrzec Suhl da wam nagrodę i następne zadanie.
Pierwsza Włócznia Dehvad:
- Dalsze szkolenie - udajcie się na Pola Churrhir i porozmawiaj z przynajmniej jednym nauczycielem profesji innej, niż wasza główna.
- Szkolenie dowódcy - dołączcie do drużyny bohatera (i najlepiej najemników) i ukończcie szkolenie na Polach Churrhir.
- Wyspa Umarłych - należy najpierw udać się na Klify Dohjok i tam pokonać pierwszą grupkęożywieńców, a potem po 3 kolejne na Wyspach Issnur i Rafie Mehtani.
- Zły przypływ - najpierw udajcie się do Doków Słońca i porozmawiajcie z Generałem Yurukaro. Przeniesie was ona do obleganego Kamadanu, który musicie oczyścić ze sług chaosu. Potem wystarczy włączyć mapę, przenieść się do Kamadanu i odebrać nagrodę.
- Specjalna przesyłka - udajcie się na Wyspy Issnur. Tam będziecie musieli najpierw mocno skopać Jereka, aby ten posłuchał rozkazów.
Funwa Shento:
- Zaraza w Kintaju (tylko dla postaci spoza Factions) - zadanie identyczne z "Groza w Tyrii", z tą różnicą, że znajdziecie się ostatecznie w Centrum Kaineng w Kintaju.
Kahleem:
- Dziewczyna od surowców- należy odnaleźć Pelei na Równinie Jarin, po czym pokonać 10 zabójczych ibog.
Kailona:
- Zaginiona dostawa -udajcie się we wskazane miejsce i zabierzcie ze skrzyni skradziony atrament. Warto zrobić to zadanie, gdyż otrzyma się za nie mniejszą runę wigoru, a to nie byle co.
Kina:
- Przyjaciel w potrzebie (tylko dla postaci z Nightfalla, które nie wzięły jeszcze zadania "Nie walcz sam" od Jibehra z Wioski Chahbek) - należy dołączyć do drużyny przynajmniej jednego najemnika, wyjść na Równinę Jarin i porozmawiać z Kiną.
Mehinu:
- Opancerzony transport - po wyjściu z Kamadanu spotkajcie się z Dengo i eskortujcie go do bram Twierdzy Słonecznych Włóczni. Zostaniecie raz zaatakowani, ale Dengo jest w stanie się sam obronić, więc nie powinno być problemów.
Nenah:
- Więcej rzeczy! - musicie tak długo zabijać insekty (najlepiej robić to na zewnątrz Twierdzy Słonecznych Włóczni), aż wypadną wam dwa odnóża młodego termita. Następnie wymieńcie je u Nenaha na torbę i porozmawiajcie z nim raz jeszcze, aby odebrać nagrodę.
Shatam:
- Kradzież tożsamości - wystarczy udać się do Klifów Dohjok i zabić paru korsarzy. Są zaraz na północ od wyjścia ze Świtu Czempiona.
Jueh, agentka Xunlai:
- Osobisty Schowek - wystarczy porozmawiać z Jueh drugi raz, aby wykonać to zadanie.
Doki Słońca
Jest to mały teren związany z kilkoma zadaniami.
Zadania:
Generał polowy Hayao:
- Elitarny wojownik Zaishen - należy udać się na Równinę Jarin i tam pokonać Akolitkę Jin oraz Akolitę Sousuke.