Kościany Pałac, Alkali Pan | Pustkowia | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Alkali Pan
Kolekcjonerzy:
Nikun (5 masek margonitów) - 1
Zadania:
Generał Farrund (2):
- Nowe kierownictwo (można je otrzymać dopiero po wykonaniu "Przypadkowi znajomi " od Palawy Joko z Kościanego Pałacu) - najlepiej przenieście się najpierw do Ruin Morah i rozpocznijcie wędrówkę stamtąd. Jeśli grupka umarlaków, która znajduje się zaraz obok składa się głównie z kawalerzystów - omińcie ją. A najlepiej udajcie się trochę naokoło, czyli po wyjściu z Ruin skręćcie w lewo i wsiądźcie w junundu. Trzeba pokonać cztery grupki ożywieńców. W sumie wystarczy obniżyć życie dowódcy każdej grupy tak, aby się poddał i wtedy cała jego obstawę również traci ochotę do walki.
Kościany Pałac
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Rzemieślnicy:
Palmod (zbroje, poziom 5)
Kupcy i handlarze:
Fanri (kupiec)
Jasek (handlarz materiałami)
Zell (handlarz rzadkimi materiałami)
Ehndu (handlarz runami)
Schowek:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Duch dynastii
Szukający Wyniesienia
Kapłan Kehmut
Palawa Joko
Awata
Rokel, kościana rzemieślniczka
Chirac
Zadania:
Kapłan Kehmut:
- Horda ciemności - pierwszą część zadania, czyli dojście do Rozbitego Jaru, można śmiało przebiec. Gdy już zabijecie pradawne czerwie, idźcie na północny zachód, aż dotrzecie do osady Legowisko Zapomnianych. Gdy już je odblokujecie, przenieście się z powrotem do Kościanego Pałacu i stamtąd kontynuujcie dalszą wędrówkę. Teraz waszym zadaniem jest pokonanie trzech grup po cztery hordy ciemności. Można je zranić jedynie elitarną umiejętnością, którą przed chwilą zdobyliście. Gdy już wam się to uda, musicie skorzystać z niej raz jeszcze, tym razem do zabicia samotnego olbrzyma, dzięki czemu uzyskacie dostęp do Ruin Morah. Potem pozostaje wam porozmawiać z kapitanem stojącym przed wejściem do tego miasta i po kłopocie.
Palawa Joko:
- Powrót króla nieumarłych - niełatwe zadanie, gdyż wszystkie sześć grup trzeba pokonać bez pomocy junundu. Ponadto w pobliżu pałętają się inni przeciwnicy, więc może być gorąco. Pamiętajcie, aby zawsze w pierwszej kolejności zabijać akolitów i kawalerzystów, gdyż mogą oni wskrzeszać poległych pobratymców. Ponadto dobrze jest niszczyć duchy Ruchomych Piasków stawiane przez szare giganty, gdyż potrafią szybko pozbawić drużynę energii.
- Przypadkowi znajomi - zadanie dość proste. Udajcie się na spotkanie z Karreh Ossą, a następnie zabijcie go, skoro nie chce współpracować.
Awata:
- Miażdżące argumenty - należy zdobyć 10 grawerowanych odłamków. Wypadają z ożywionych monolitów. Najwięcej na raz można znaleźć w świątyni na południu Siarczanego Pustkowia.
Rokel, kościana rzemieślniczka:
- Wiecznie głodna - należy zdobyć 10 soczystych hekeckich udek, które wypadają ze wszystkich heketów w czasie trwania tego zadania. Najłatwiej je zdobyć na Rozlewiskach Mahnekelon zaraz za wyjściem z Rozdroży Kodonur.