Wybrzeże Marga, Zatoka Nundu (miasto) | Kourna | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Wybrzeże Marga
Kolekcjonerzy:
Tohsedi (5 owadzich odwłoków) - 1
Rzemieślnicy:
Hahbe (uzbrojenie) - 2
Lormeh (surowce) - 2
Kupcy i handlarze:
Judila (kupiec) - 2
Shanka (handlarz runami) - 2
Zadania:
Mędrzec Jonah (2):
- Mediacje Melonni (Melonni musi być obecny w drużynie) - należy ochronić Melonni, gdy w kilku miejscach będzie się starała oczyścić ziemię. Za każdym razem zaatakują was trzy grupy po pięć mandragor. Defensywne umiejętności będą bardzo pomocne.
- Przechwycenie Sygnetu przechwycenia (tylko dla postaci z Nightfalla) - wystarczy zabić bossa jednej z waszych profesji i, przy użyciu Sygnetu Przechwycenia, złapać jedną z jego umiejętności.
- Nieumarli obrońcy - trzeba odeprzeć trzy ataki Kournańczyków. Ponieważ będziecie wspierani przez ożywieńców, nie powinno być problemów.
Pasterz Zekanu (2):
- Jak bydło na rzeź - najlepiej do tego zadania ruszyć z Zatoki Nundu. Oczyśćcie sobie drogę, aż do miejsca, gdzie czeka na was bydło, a następnie udajcie się w drogę powrotną. Uwaga, tak czy siak, zostaniecie zaatakowani przez trzy oddziały Kournańczyków, więc nie oddalajcie się zbytnio od zwierzątek.
Chuno (2):
- Smoczy jaszczur w klatce (Koss musi być obecny w drużynie) - najpierw zabijcie we wskazanym miejscu pięć dowolnych łuskowców i zbierzcie kawałki ich mięsa. Ostatecznie musicie uwolnić dzikiego jaszczura, który siedzi w znajdującej się nieopodal klatce.
- Atak głodu - musicie wyprowadzić zwierzątko na spacerek i przy okazji je troszkę nakarmić. W tym celu obniżcie życie danego przeciwnika do ok. 20%, a Toma połknie go w całości. Gdy pasek jego głodu spadnie do zera, można wrócić po nagrodę.
- Niezaspokojony głód - Toma to duży zwierzak i wciąż chce jeść. Macie trzy minuty, aby nakarmić go przynajmniej pięcioma przeciwnikami, na takich samych zasadach, jak powyżej. Za każdych pięciu zjedzonych wrogów dostaniesz w nagrodę jedną gałązkę Jagód Juni (i nic więcej). Niestety na razie nie wiadomo po co one w ogóle są. Zadanie to jest powtarzalne (wystarczy wyjść z tej krainy i wrócić), a do tego nie zapisuje się w dzienniku (u mnie nawet nie zliczało poprawnie zjedzonych stworów).
Magrid Przebiegła:
- Nie ma mnie, nie ma Kormir (to zadanie otrzymacie tylko wtedy, gdy zdecydujecie się skorzystać z pomocy Magrid Przebiegłej, a nie Mistrza Szeptów) - przenieście się do Przejścia Pogahn, albo podążajcie za strzałką, jeśli jeszcze go nie odkryliście. Po rozmowie z Waletem Prawdy wyjdźcie do Gandary, Księżycowej Twierdzy i tam pokonajcie grupkę Kournańczyków, abyście mogli zabrać im zbroje. Po odbiorze nagrody czas na misję.
Zatoka Nundu (miasto)
Kolekcjonerzy:
Munashe (5 szponów łuskownika) - znajduje się na południowym krańcu osady
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Dulon (kupiec)
Ahkessa (handlarz barwnikami)
Fahpo (handlarz runami)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Kournańskie dziecko
Kournański wieśniak
Kournański szlachcic
Przebiegły Lem
Yahyakun
Śniąca Raja (rozpoczęcie misji)