Wyspy Issnur, Przystań Beknur | Istan | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Wyspy Issnur
Wyspy Issnur są jednym z miejsc gdzie można znaleźć specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej). Tutaj owy skarb jest w punkcie oznaczonym 5. Taką skrzynię daną postacią można otworzyć jeden raz na 30 dni.
Kolekcjonerzy:
Lohfihau (3 fragmenty insektów) - 1
Hoanjo (3 pazury łuskowców) - 2
Iyemab (3 fragmenty insektów) - 3
Rzemieślnicy:
Jakatu (surowce) - 6
Kupcy i handlarze:
Matuu (handlarz) - 6
Zadania:
Uzdrowiciel Zenwa (6):
- Pierworodny - trzeba wspomóc dzieciaka w odbiciu pewnej skrzyni z rąk korsarzy. Pestka.
- Drugie dziecko - tym razem należy osłonić dziewuchę przed atakami łuskowców, gdy ta będzie zrywać owoce.
- Trzecie dziecko - ostatni bachor szuka skarbu. Gdy zbliżycie się do wskazanego miejsca, kilku korsarzy was zaatakuje. Znów nic trudnego.
Po wykonaniu powyższych zadań, Zenwa oferuje następujące trzy: "Mutu, najstarsze dziecko", "Misela, średnio dziecko" oraz "Jedur, najmłodsze dziecko". Możecie zrobić tylko jedno z tych zadań. Zresztą wszystkie są takie same, różnią się tylko dzieckiem, które będzie wam towarzyszyć. Ja polecam Miselę, gdyż jest mnichem i może siebie dość efektywnie leczyć. Zadanie jest swojego rodzaju mini-misją. Jeśli zginiecie wy, lub towarzyszące wam dziecko, zostaniecie przeniesieni z powrotem do miasta. Najlepiej wziąć ze sobą dużo umiejętności zadających obrażenia obszarowe oraz święte. Wystarczy kierować się strzałką i dostępnymi korytarzami, aby bez problemu dotrzeć do celu. Zalecam, aby cała drużyna miała przynajmniej 15 poziom, gdyż będziecie zmuszeni walczyć ze sporymi grupami ożywieńców.
Kanyama (4):
- W(y)kurzone flamingi - zadanie dla tych, co się nudzą :). Najlepiej zrobić je z jak największą liczbą żywych graczy. Gdy dotrzecie na miejsce i weźmiecie zadanie zobaczycie pole, ze sporą skałą na środku, wokół której łażą agresywne flamingi. Najpierw oczyśćcie teren z wrogów (możecie też wziąć skarb leżący w pobliżu). Następnie musicie odgonić ptaszyska z pola. Wpisujecie w pobliżu jednego komendę \shoo i podbiegacie po kolei do flamingów, aby odgonić je od skały na odległość mniej więcej 2 razy większą niż zasięg radaru (nie minimapy). Nie ważny jest kierunek, a jedynie odległość. Kiedy już wszystkie ptaki będą wystarczająco daleko, zadanie zostanie zaliczone. Czasem któryś pierzak może wrócić - wystarczy znów go pogonić.
Przystań Beknur
Najemnicy (poziom 12):
Kihm (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Timera (awanturnica)
Abasi (myśliwy)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Lomar (kupiec)
Goldai (handlarz runami)
Nehgoyo (handlarz rzadkimi surowcami)
Nauczyciele:
Kanessa (umiejętności)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Mieszkaniec Istan
Małe dziecko
Obserwator
Jurdu, członek starszyzny
Zadania:
Jurdu, członek starszyzny
- Atak, na przystań Beknur (poziom trudności: mistrzowski; najpierw trzeba ukończyć zadanie "Przebudzenie Moa'vu'Kaala") - minimisja, a do tego dość trudna - przez pewien czas będziecie zalewani falami łuskowników na 12-15 poziomie. Bez czarów obszarowych się po prostu nie obejdzie. Wszyscy wrogowie nadbiegają z jednej strony, więc można się tam śmiało umocnić.
- Pałac Cyklonu (poziom trudności: mistrzowski) - należy udać się na sam koniec Rafy Mehtani i tam rozprawić się ze stadem łuskowców. Znów przydadzą się czary obszarowe.