Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Brama Strachu, Domena Strachu | Krainy Udręki | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Domena Strachu - Brama Strachu, Domena Strachu | Krainy Udręki | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry
Domena Strachu

Domena Strachu

Będąc w tej krainie będziecie cierpieć od efektu, który obniży waszą prędkość poruszania się, ataku oraz aktywacji umiejętności o 15%.

 

Brama Strachu

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Yowel (kupiec)

Schowek:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Udręczona dusza

Szalona dusza

Zapomniany strażnik

Rahmor

Cesarski kapitan Shi Wang

Apostata

Zadania:

Rahmor:

  1. Krucjata Kormir - zaraz po wyjściu z Bramy Strachu poczekajcie, aż Kormir się wygada, a nad jej głową pokaże się strzałka. Wtedy porozmawiajcie z nią i biegiem do celu. Zanim przejdziecie przez portal do Bramy Tajemnic poczekajcie, aż strzałka pokaże wejście do tego miasta i możecie śmiało do niego wstąpić.

Cesarski kapitan Shi Wang:

  1. Historia przemocy (poziom trudności: mistrzowski) - kolejne masakryczne zadanie. Musicie uwolnić trzy duchy. Problem polega na tym, że w ich pobliżu kręcą się najróżniejsze stwory. Musicie być przygotowani na walkę zarówno z magią ognia, jak i wody. Weźcie ze sobą coś do przerywanie zaklęć, ściągania klątw, masowej ochrony. Jeśli możecie, skorzystajcie z pomocy Dziwolągów w trakcie zadania "Ostatni patrol" (patrz niżej). A przede wszystkim bądźcie cierpliwi i wybijajcie wszystkich przeciwników, jakich widzicie, uprzednio wyciągając ich w bezpieczną stronę, gdyż znajdujące się tam patrole potrafią się przemieszczać po naprawdę sporym terenie.
  2. Zły los (poziom trudności: mistrzowski) - to zadanie rozpocznijcie z Bramy Tajemnic. Podążajcie za strzałką eliminując systematycznie wszystko po drodze, chyba że jesteście pewni, że możecie daną grupkę spokojnie ominąć. Gdy już dotrzecie na miejsce, zobaczycie tam wasz cel oraz oddział margonitów. Oni powinni zginąć pierwsi, albo będziecie mieli niedługo kłopoty. Gdy wszyscy już będą martwi, pojawi się grupka demonów i boss mesmera. Po ich śmierci, można się udać po nagrodę.

Apostata:

  1. Apostata - wystarczy podążać za Apostatą, a na koniec zabić kilku margonitów. To zadanie bardzo ładnie wykonuje się wraz z głównym wątkiem.

Zapomniany strażnik (poniższe zadania można również otrzymać w Bramie Bólu):

  1. W ogień (to zadanie możecie otrzymać dopiero po wykonaniu "Dziwolągi" z Mrocznego Jahai) - długie zadanie, oj długie. Musicie zwiedzić sporą część Domeny Bólu, aby znaleźć wszystkich Dziwolągów. Na szczęście żaden nie musi przeżyć, aby zadanie zostało zaliczone.
  2. Ostatni patrol - wyjdźcie z Bramy Strachu do Domeny Strachu. Zaraz za drzwiami spotkacie Kapitana Yithlisa. Porozmawiajcie z nim, a następnie ruszcie na południe. W górach jest przejście, którego prawie nie widać, ale na pewno je znajdziecie. Potem musicie już tylko pokonać stwory mające w nazwie portal lub coś podobnego.