Brama Strachu, Domena Strachu | Krainy Udręki | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Domena Strachu
Będąc w tej krainie będziecie cierpieć od efektu, który obniży waszą prędkość poruszania się, ataku oraz aktywacji umiejętności o 15%.
Brama Strachu
Najemnicy (poziom 20):
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Eve (kultystka)
Cynn (elementalistka ognia)
Kihm (uzdrowiciel)
Mhenlo (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Odurra (iluzjonistka)
Kupcy i handlarze:
Yowel (kupiec)
Schowek:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Udręczona dusza
Szalona dusza
Zapomniany strażnik
Rahmor
Cesarski kapitan Shi Wang
Apostata
Zadania:
Rahmor:
- Krucjata Kormir - zaraz po wyjściu z Bramy Strachu poczekajcie, aż Kormir się wygada, a nad jej głową pokaże się strzałka. Wtedy porozmawiajcie z nią i biegiem do celu. Zanim przejdziecie przez portal do Bramy Tajemnic poczekajcie, aż strzałka pokaże wejście do tego miasta i możecie śmiało do niego wstąpić.
Cesarski kapitan Shi Wang:
- Historia przemocy (poziom trudności: mistrzowski) - kolejne masakryczne zadanie. Musicie uwolnić trzy duchy. Problem polega na tym, że w ich pobliżu kręcą się najróżniejsze stwory. Musicie być przygotowani na walkę zarówno z magią ognia, jak i wody. Weźcie ze sobą coś do przerywanie zaklęć, ściągania klątw, masowej ochrony. Jeśli możecie, skorzystajcie z pomocy Dziwolągów w trakcie zadania "Ostatni patrol" (patrz niżej). A przede wszystkim bądźcie cierpliwi i wybijajcie wszystkich przeciwników, jakich widzicie, uprzednio wyciągając ich w bezpieczną stronę, gdyż znajdujące się tam patrole potrafią się przemieszczać po naprawdę sporym terenie.
- Zły los (poziom trudności: mistrzowski) - to zadanie rozpocznijcie z Bramy Tajemnic. Podążajcie za strzałką eliminując systematycznie wszystko po drodze, chyba że jesteście pewni, że możecie daną grupkę spokojnie ominąć. Gdy już dotrzecie na miejsce, zobaczycie tam wasz cel oraz oddział margonitów. Oni powinni zginąć pierwsi, albo będziecie mieli niedługo kłopoty. Gdy wszyscy już będą martwi, pojawi się grupka demonów i boss mesmera. Po ich śmierci, można się udać po nagrodę.
Apostata:
- Apostata - wystarczy podążać za Apostatą, a na koniec zabić kilku margonitów. To zadanie bardzo ładnie wykonuje się wraz z głównym wątkiem.
Zapomniany strażnik (poniższe zadania można również otrzymać w Bramie Bólu):
- W ogień (to zadanie możecie otrzymać dopiero po wykonaniu "Dziwolągi" z Mrocznego Jahai) - długie zadanie, oj długie. Musicie zwiedzić sporą część Domeny Bólu, aby znaleźć wszystkich Dziwolągów. Na szczęście żaden nie musi przeżyć, aby zadanie zostało zaliczone.
- Ostatni patrol - wyjdźcie z Bramy Strachu do Domeny Strachu. Zaraz za drzwiami spotkacie Kapitana Yithlisa. Porozmawiajcie z nim, a następnie ruszcie na południe. W górach jest przejście, którego prawie nie widać, ale na pewno je znajdziecie. Potem musicie już tylko pokonać stwory mające w nazwie portal lub coś podobnego.