Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bramy Pustkowi (misja) | Pustkowia | Guild Wars Nightfall poradnik Guild Wars: Nightfall

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Zadania do wykonania: najpierw musicie pokonać Królową Aijundu, aby móc korzystać z pomocy wielkich robali, a następnie udać się z Palawą Joko do bram Ruin Sahlahji - Bramy Pustkowi (misja) | Pustkowia | Guild Wars Nightfall - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Zadania do wykonania: najpierw musicie pokonać Królową Aijundu, aby móc korzystać z pomocy wielkich robali, a następnie udać się z Palawą Joko do bram Ruin Sahlahji.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musicie uratować trzy młode junundu. Wystarczy ocalić jedno, aby dostać nagrodę ekspercką.

Zhed Cieniste Kopyto musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.

Do tej misji nie trzeba się jakoś specjalnie przygotowywać. Dla odmiany lepiej radzą sobie tutaj profesje walczące, a nie rzucające czary, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Najbardziej denerwujący są derwisze (a zwłaszcza ich boss), gdyż przez większość czasu nie można rzucać na nich czarów. Ponadto starajcie się wybijać w pierwszej kolejności akolitów i kawalerzystów, gdyż wskrzeszają poległych towarzyszy. Wszystkie te ostrzeżenia tracą na znaczeniu, gdy już oswoicie junundu. Wtedy uważajcie tylko na żywiołaki ziemi, gdyż potrafią zadać sporo obrażeń w krótkim czasie. Na szczęście Okrzyk Junundu pozwala wam wskrzesić na raz całą drużynę, więc zginąć nie powinniście.

Tym razem najtrudniejsza część misji ma miejsce zaraz na początku (1), w czasie oswajania Junundu. Starajcie się walczyć na wzgórzu, a nie w pobliżu królowej, aby zminimalizować ryzyko, że ktoś z rozpędu wlezie w siarkowe opary i zginie na miejscu. Starajcie się również niszczyć duchy Lotnych Piasków, które potrafią bardzo skutecznie pozbyć drużynę energii. Gdy już pokonacie Królową Aijundu, "wsiądźcie" w junundu i porozmawiajcie z nią (znajduje się tuż obok). Da wam bonus: poprosi was o uratowanie trzech młodych. Znajdziecie je w punktach (2, 3 i 4). Od tego momentu gra jest naprawdę prosta. Jeśli tylko będziecie wskrzeszać poległych, jak tylko zginą, nie macie prawa przegrać/ Dodatkowo kary za śmierć nie działają na robale. W miejscu, w którym będziecie musieli z nich na chwilę wyjść, starajcie się uniknąć walki i jak najszybciej dosiąść ich ponownie.