Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring (Ulice), Zamek | Rozdział 2 - Alester Sarwyck Gra o tron poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Riverspring
Punkt 1
W ciągu kilku chwil, ulice twojego rodzinnego miasta zmieniły się w arenę walk, na szczęście dołączy do Ciebie Ryman i razem przyjdzie wam rozprawiać się z walczącymi. Na ulicach spotkasz trzy strony konfliktu: strażników, szlachtę oraz plebs, który rozpoczął cały bunt. To, jak rozwinie się sytuacja zależy od podejmowanych przez Ciebie, dyplomatycznych decyzji.
Na końcu tego rozdziału dojdzie do konfrontacji z podżegaczem Tyrekiem. Może ono rozegrać się na trzy sposoby.
A. Krwawe zakończenie zamieszek
W spornych sytuacjach stawaj głównie po stronie szlachty, a na zakończenie zamieszek czeka Cię walka z Tyrekiem i jego bandą. Aby do tego doszło musisz:
- walczyć z rebeliantami na targu [punkt 8]
- być bezwzględnym dla wieśniaków
- zapłacić okup za szlachciców w porcie [punkt 13]
Jeśli staniesz po stronie szlachty, w rozdziale 4 (w dokach) pojawi się związany z nimi, specjalny kupiec.
B. Umiarkowane zakończenie zamieszek
W spornych sytuacjach stawaj głównie po stronie straży, a pod koniec rozdziału przyjdzie Ci walczyć z samotnym Tyrekiem. Aby do tego doszło musisz:
- być uczciwym podczas osądu wieśniaków [punkt 2]
- nastraszyć kusznikami rebeliantów na targu [punkt 8]
- zabić porywaczy w porcie [punkt 13]
Jeśli staniesz po stronie szlachty, w rozdziale 4 (na dziedzińcu) pojawi się związany z nimi, specjalny kupiec.
C. Pokojowe zakończenie zamieszek
W spornych sytuacjach stawaj głównie po stronie plebsu, a pod koniec rozdziału przyjdzie Ci zetrzeć się z Tyrekiem, ale tylko na słowa. Aby do tego doszło musisz:
- być łagodnym dla rebeliantów (okazać zrozumienie ich ciężkiej sytuacji)
- załagodzić sytuację na targu oferując zamkowe zapasy żywności [punkt 8]
- zmusić zakładników, aby sami się wykupili [punkt 13]
Jeśli staniesz po stronie uboższych mieszkańców, w rozdziale 4 (na targu) pojawi się związany z nimi, specjalny kupiec.
Jeśli podczas zamieszek powsadzasz wszystkich rebeliantów do lochów, wtedy w rozdziale 12 będziesz mógł poprosić uwięzionych o pomoc w walce. Jeśli puścisz wolno wszystkich rebeliantów, wtedy po zakończeniu zamieszek plebs obsypie Cię drobnymi podarunkami.
Punkt 2
Zanim wyjdziesz główną bramą na ulice miasta, udaj się schodami w dół, na południe. Odbywa się tam "sąd polowy" kilku schwytanych wieśniaków. Pomóż w wydaniu wyroków na każdego z nich, po uprzednim przesłuchaniu obu stron. To, czy wyroki będą uczciwe zależy tylko od Ciebie i tego, co chcesz osiągnąć.
Oto, jakie powinny być uczciwe wyroki (począwszy od prawej):
- Alyn jest winny - wiedział jak zginął strażnik, jednak twierdzi, iż go tam nie było.
- Mały Leo jest niewinny. Nóż, który miał w torbie to nie broń, a jedynie jego narzędzie pracy w zakładzie rzeźnickim.
- Brusco, lokalny kryminalista jest teoretycznie niewinny, jednak zasługuje na karę za wcześniejsze przewinienia.
- Mellara jest niewinna. Co więcej, winny jest oskarżający ją strażnik (zgwałcił jej siostrę) i to on powinien trafić do lochu.
Punkt 3
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie