Rozstaje (ZG) - Lochy Leśnej Warowni | Rozdział 10 - Alester Sarwyck Gra o tron poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Lochy Leśnej Warowni
Punkt 1
W lochach, tuż za pierwszym skrętem trafisz na kilku strażników. Jeśli dysponujesz bronią dystansową, możesz zadać kilka pierwszych ciosów zanim jeszcze Cię zauważą.
Punkt 2
Wtargnij do celi Morsa, gdzie po raz pierwszy przetną się wasze drogi. Alester szybko rozprawi się z katami i będzie okazja aby wszystko sobie nawzajem wyjaśnić.
Radość ze spotkania nie będzie trwała długo, ponieważ do celi zakradnie się szpieg Endrew i zabije (tym razem naprawdę) Gawena.
Po tym czynie wywiąże się walka między nowymi kompanami (Morsem i Alesterem) a szpiegiem i jego ludźmi. Jeśli posłuchałeś mojej rady w poprzednim rozdziale, teraz będziesz mógł szybko zmienić zestaw broni Morsa, aby nie walczył gołymi pięściami.
Alester i Mors stanowią śmiertelny duet, więc walka powinna pójść gładko, jeśli będziesz używał umiejętności obu panów. Obszarowe ogłuszanie jeszcze bardziej ułatwi tę potyczkę. Po walce zbierz łupy, w tym miecz Endrew.
Punkt 3
Następnym krokiem jest odzyskanie psa Morsa. Znajdziesz bo niedaleko celi, w której psiak był początkowo przetrzymywany. Zabij oprawców zwierzaka. Od tej pory znów będziesz mógł przechodzić w tryb warga, aby zagryzać pojedynczych przeciwników oraz oczywiście podążać za zapachem Jeyny, aby odnaleźć ją w wieży Leśnej Warowni.
Punkt 4
Zapach dziewczyny doprowadzi was do przejścia na wyższy poziom podziemii.
Punkt 5
Jeśli ukończyłeś zadanie poboczne Robak w jabłku, strażnicy, których spotkasz w tym miejscu nie będą stanowili żadnego zagrożenia i Alester od razu ich zabije. Inaczej czekałaby Cię tutaj sroga bitwa.
Zatrzymaj się na półpiętrze górnej piwnicy i użyj Widzenia R'hllora, aby odkryć sekretne przejście. Nie jest to konieczne, ale ułatwi oczyszczenie tego poziomu. Zajdź pojedynczego przeciwnika, który znajduje się po drugiej stronie korytarza i rozpraw się z nim zanim ruszysz dalej.
Dzięki wyeliminowaniu strażnika w poprzednim pokoju, dwaj przeciwnicy na półpiętrze nie będą stanowić już większego zagrożenia.
Punkt 6
Na parterze zetrzesz się z kolejną grupą wrogów. Najpierw wyeliminuj tych na samym dole, a reszta sama się zbiegnie.
Punkt 7
Na półpiętrze trafisz na nieco większy opór. Używaj umiejętności obszarowych obu panów, aby w miarę bezboleśnie przebrnąć na następne piętro.
Punkt 8
Pierwszego przeciwnika na kolejnym piętrze będziesz mógł zagryźć psem Morsa, lub wedle uznania po prostu go zaszlachtować.
Kolejni wrogowie ukrywają się w izbie obok. Właściwie walka z nimi nie jest konieczna, ale szkoda odpuścić sobie doświadczenie oraz łupy.
Naprzeciwko wejścia do izby na pierwszym piętrze znajduje się tajne przejście, które możesz odkryć za pomocą Alestera. Nie musisz tędy iść, ale ułatwi to walkę na kolejnym piętrze i pozwoli na zebranie ukrytego łupu (do wyniuchania przez psa).
Punkt 9
Jeśli użyłeś sekretnego przejścia, wejdź do komnaty na II piętrze w skórze psa i zagryź jednego z przeciwników, który stoi plecami do sali.
Następnie otwórz sekretne drzwi prowadzące do środka i zajmij się resztą strażników. Jeden z nich (ten w ciężkiej zbroi) ma przy sobie klucz na III piętro. Po walce podążaj za zapachem na kolejne piętro.
Punkt 10
Przed drzwiami powinien pozostać tylko jeden strażnik, którego z łatwością zabijesz lub zagryziesz.
Jeśli pominąłeś jakieś łupy w drodze na szczyt wieży, teraz zajmij się ich zebraniem, ponieważ wejście do znajdującej się tutaj komnaty uruchomi zakończenie rozdziału i powrót nie będzie możliwy bez wczytywania stanu gry po długiej scenie filmowej.
Punkt 11
W komnacie spotkasz Marianne Harlton oraz Jeynę. Alester rzuci się Marianne do gardła, zupełnie jak wcześniej jego brat.
Po tym, gdy do sali wtargnie Lord Harlton staniesz przed wyborem:
- zabić Marianne, mszcząc się w ten sposób za śmierć Gawena (wybór Alestera)
- oszczędzić Marianne (wybór Morsa)
Jeśli zabijesz Marianne, Alester otrzyma cechę Damski bokser (+2% do obrażeń od ciosów krytycznych). Jeśli okażesz jej łaskę, Mors otrzyma cechę Dobre serce (+1% szansy na zadanie ciosu krytycznego). Wybór należy do Ciebie.
Niezależnie od twojego wyboru, Harlton i tak rozkaże zabić was obu. Dzielna Jeyna zasłoni was własnym ciałem, wiedząc, że jest zbyt cenna dla lorda.
Mors i Alester wykorzystają tę okazję by brawurowo rzucić się z okna wieży, unikając egzekucji i kończąc w ten sposób rozdział 10.