Królewskie Psy (ZG) - Czerwona Twierdza, Królewska Przystań | Rozdział 6 - Alester Sarwyck Gra o tron poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Królewskie Psy [ZG]
Czerwona Twierdza
Punkt 1
Zaczekaj w przedsionku sali tronowej na Valarra i królową Cersei. W międzyczasie możesz zebrać wpisy do kodeksu, które znajdują się na obrazach. Królowa wyśle Cię na twoją pierwszą misję z Valarrem u boku. Jakkolwiek niekomfortowa może być perspektywa współpracy z pół-bratem Valarra, nie masz wyboru.
Królewska Przystań
Punkt 1
Razem z Valarrem spotkaj się z jego Poszukiwaczami krwi. Szybko rozpoznasz fałszywego Godrica, któregopobił Mors. Jego prawdziwe imię to Yohn i jest jednym z oficerów ludzi Valarra.
Szukacie Harrego, chłopca, którego królowa chce skrócić o głowę. Od tej pory podczas dialogów będziesz mógł wypowiadać się za Alestera lub za Valarra. Jak łatwo się domyśleć opcje dialogowe Valarra są tymi "podłymi" i prowadzą do krwawych rozwiązań, podczas gdy Alester stara się załatwiać sprawy pokojowo, a kiedy to niemożliwe przynajmniej honorowo.
Jeśli wybierzesz wypowiedzi Valarra, natychmiast po wejściu na teren garncarzy wywiąże się walka. Jeśli Alester interweniuje, wtedy będziesz mógł najpierw porozmawiać mistrzem Jaremym i wyciągnąć z niego informację o chłopcu.
Punkt 2
Jakiejkolwiek drogi byś nie wybrał, w końcu dojdzie do konfrontacji z ludźmi Kwoki, którzy przyjdą na pomoc chłopcu. Podczas walk pamiętaj o wykorzystywaniu umiejętności Valarra, zwłaszcza Wstrząsu oraz Masakry. Jeśli Alester używa broni dystansowej, umiejętności Valarra będą znacznie ułatwiały zdejmowanie przeciwników na odległość.
Punkt 3
Po walce z ochraniarzami Kwoki wejdź do garncarni gdzie zobaczysz Harrego, który od razu rzuci się do ucieczki. Biegnij za nim i nie spuszczaj go z oczu na dłużej niż kilka sekund jeśli nie chcesz wracać do garncarni po to by torturować właściciela. Harry będzie utrudniał pościg przewracając beczki i mieszając się z tłumem, więc szybko reaguj i omijaj przeszkody. Cała trasa ucieczki Harrego zaznaczona jest na mapie kolorem pomarańczowym.
Ominięcie pierwszych beczek nie będzie problemem, ale kiedy Harry zatarasuje Ci drogę beczkami na targu, będziesz musiał obiec filary lewą stroną i ściąć w prawo zaraz za nimi, inaczej zgubisz dzieciaka.
Harry pobiegnie schodami na górne uliczki miasta, a tobie na drodze często będą stawać małe grupki ludzi, które musisz zwinnie omijać.
Harry zbiegnie na dół, na plac przed Dworkiem Sarwycków. Tam wasze drogi rozdzielą się, ponieważ młody da nura za bramę po lewej.
Punkt 4
Aby kontynuować pościg biegnij do bramy w następnej przecznicy. Co prawda straciłeś z oczu dzieciaka, ale nie na długo.
Zaraz po otwarciu bramy znów zobaczysz uciekiniera. Kontynuuj pościg krętymi uliczkami miasta, aż w końcu Harry dotrze do siedziby Kwoki, Kurnika.
Punkt 5
Przed Kurnikiem czekają na Ciebie ochroniarze Kwoki. Nie ma ich wielu, więc walka powinna być krótka. Po zgromieniu ochroniarzy, pod Kurnikiem zbiorą się ludzie Valarra i razem wejdziecie do siedziby Kwoki, w której schronił się Harry.