Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck Gra o tron poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Nowa nadzieja [ZG]

Królewska Przystań

Punkt 1 - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Na początku rozdziału spotkaj się z Lordem Harltonem - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Na początku rozdziału spotkaj się z Lordem Harltonem. Jego rezydencja położona jest w bogatszej części miasta niedaleko zamtuza U Chatayi.

Arwood Harlton przedstawi Ci swoje podejrzenia co do losów Gawena i zleci przeszukanie miejskich kanałów - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Arwood Harlton przedstawi Ci swoje podejrzenia co do losów Gawena i zleci przeszukanie miejskich kanałów. Dołączy do Ciebie człowiek Harltona, Ser Desmond. Jego umiejętności bojowe zdecydowanie przydadzą się w nadchodzących potyczkach.

Punkt 2

Desmond zaprowadzi Cię do najbliższego zejścia do Kanałów Królewskiej Przystani, tuż obok targu - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Desmond zaprowadzi Cię do najbliższego zejścia do Kanałów Królewskiej Przystani, tuż obok targu. Przed zejściem upewnij się, że masz wszystko, czego potrzebujesz i ewentualnie uzupełnij zapasy u pobliskich handlarzy.

Kanały Królewskiej Przystani

Punkt 1 - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Podążaj korytarzami aż dotrzesz do drzwi prowadzących na arenę - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Podążaj korytarzami aż dotrzesz do drzwi prowadzących na arenę. W tej części kanałów jeszcze nic Ci nie grozi.

Punkt 2

Będąc na arenie pozwiedzaj ją i odnotuj w pamięci, ponieważ jeszcze tutaj wrócisz w dalszej części rozdziału, jak również podczas jednego z zadań pobocznych - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Będąc na arenie pozwiedzaj ją i odnotuj w pamięci, ponieważ jeszcze tutaj wrócisz w dalszej części rozdziału, jak również podczas jednego z zadań pobocznych. Opuść arenę drzwiami na południowym-zachodzie.

Punkt 3

Po drodze trafisz na dwóch Żniwiarzy, którzy radośnie ograbiają czyjeś zwłoki - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po drodze trafisz na dwóch Żniwiarzy, którzy radośnie ograbiają czyjeś zwłoki. Kiedy tylko do nich podejdziesz zostaniesz zaatakowany. Jak najszybciej pozbądź się tych dwóch.

Po wchwili z dzrwi po obu stronach wyleją się kolejni przeciwnicy - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po wchwili z dzrwi po obu stronach wyleją się kolejni przeciwnicy. Wyślij Desmonda aby zajął się jedną z grup, podczas gdy Ty będziesz przetrzebiał drugą. Po rozprawieniu się z bandytami przeszukaj zwłoki, które grabili. Znajdziesz przy nich Klucz do studzienki ściekowej, potrzebny do otwarcia bramy na początku tuneli.

Punkt 4

Po wejściu do tego pomieszczenia usłyszysz dwóch Żniwiarzy rozmawiających o ostatnim zleceniu, podsłuchaj ich przez chwilę, a kiedy zbliżysz się do nich dojdzie do walki - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po wejściu do tego pomieszczenia usłyszysz dwóch Żniwiarzy rozmawiających o ostatnim zleceniu, podsłuchaj ich przez chwilę, a kiedy zbliżysz się do nich dojdzie do walki. Obaj są nieźle opancerzeni i uzbrojeniu, więc staraj się unieruchamiać/powalać ich kiedy to tylko możliwe.

Jeden ze Żniwiarzy używa Dzikiego Ognia - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Jeden ze Żniwiarzy używa Dzikiego Ognia. Kiedy zobaczysz, że przygotowuje atak, przerwij go za wszelką cenę, inaczej walka może szybko się skończyć. Niepomyślnie dla Ciebie rzecz jasna.

Po walce będziesz miał możliwość przesłuchania Świnki, jednego ze Żniwiarzy - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po walce będziesz miał możliwość przesłuchania Świnki, jednego ze Żniwiarzy. Wypytaj go o medalion, który znalazł w pomieszczeniu obok. Po rozmowie zadecydujesz o losie Świnki. Jeśli go oszczędzisz, w przyszłości możesz na tym skorzystać. Z ciała drugiego Żniwiarza zgarnij klucze, potrzebne do otwarcia głębszych tuneli.

Punkt 5

Podążaj za symbolami gangu wymalowanymi na ścianach - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Podążaj za symbolami gangu wymalowanymi na ścianach. W praktycznie każdym korytarzu trafisz na małe grupki Żniwiarzy. Staraj się nie wybiegać im naprzeciw, tam żeby nie wywabiać kolejnych grupek i eliminuj je jedna po drugiej. Gdybyś poczuł się za bardzo otoczony przez przeciwników, użyj Szyderstwa Desmonda - umiejętności, która wabi przeciwników w jego kierunku. On może chwilę utrzymać ich na sobie za pomocą Kontrataku. Pamiętaj o wykańczaniu najpierw przeciwników w najsłabszych zbrojach.

W okolicach [punktu 5] trafisz na ukryte przejście, które może okazać się wygodnym skrótem w razie taktycznego odwrotu - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

W okolicach [punktu 5] trafisz na ukryte przejście, które może okazać się wygodnym skrótem w razie taktycznego odwrotu.

Punkt 6

W północnej części kanałów znajduje się dźwignia, za pomocą której otworzysz skrót, prowadzący w stronę powierzchni - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

W północnej części kanałów znajduje się dźwignia, za pomocą której otworzysz skrót, prowadzący w stronę powierzchni.

Punkt 7

Po wyczyszczeniu kanałów ze wszystkich szumowin skieruj się do głównej bazy Żniwiarzy, którą łatwo rozpoznasz za sprawą drzwi oświetlonych na czerwono - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po wyczyszczeniu kanałów ze wszystkich szumowin skieruj się do głównej bazy Żniwiarzy, którą łatwo rozpoznasz za sprawą drzwi oświetlonych na czerwono. Przebij się przez ostatnie korytarze do dużego pomieszczenia, w którym spotkasz starego znajomego, Siekierę.

Punkt 8

Pokonanie Siekiery i jego bandy będzie wymagało dobrego zgrania między Alesterem i Desmondem - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Pokonanie Siekiery i jego bandy będzie wymagało dobrego zgrania między Alesterem i Desmondem. Desmond przyciąga do siebie i powala przeciwników, a Alester rozmiękcza ich "ogniem i mieczem".

Po walce będziesz mógł przesłuchać Siekierę - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po walce będziesz mógł przesłuchać Siekierę. Wypytaj o wszystko co wie, po czym na końcu rozmowy zadecyduj o jego losie. Jeśli go oszczędzisz, w przyszłości pomoże Ci w walce.

Od Siekiery dowiesz się, że więcej informacji możesz zdobyć w siedzibie Złotych Płaszczy - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Od Siekiery dowiesz się, że więcej informacji możesz zdobyć w siedzibie Złotych Płaszczy. Wyjdź na powierzchnię przez pobliską klapę. Teraz musisz zająć się zdobyciem uniformu straży miejskiej.

Królewska Przystań

Punkt 1 - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Uniform możesz pozyskać na dwa sposoby: kupić lub zdobyć sprytem - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Uniform możesz pozyskać na dwa sposoby: kupić lub zdobyć sprytem. Ta druga opcja jest nie tylko darmowa, ale również otrzymasz w ten sposób nową cechę postaci: Zaradność (szansa na dodatkowy łup +1%). Słuchając wypowiedzi Desmonda zorientujesz się szybko, że zdobycie munduru powinno być proste. Pierwszy chętny, który odda Ci napierśnik oraz hełm śpi sobie słodko obok meliny.

Punkt 2

Kolejny śpioch leży niedaleko tajnego włazu do Dworku Sarwycków - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Kolejny śpioch leży niedaleko tajnego włazu do Dworku Sarwycków. Niestety ten jegomość nie jest na tyle pijany by dać się rozebrać i szybko się obudzi. Będziesz musiał go zabić. Przy jego zwłokach znajdziesz rękawice i buty.

Punkt 3

Ostatni element uniformu, płaszcz, znajdziesz dzięki uprzejmości Chatayi, która wyjątkowo stoi na zewnątrz zamtuza - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Ostatni element uniformu, płaszcz, znajdziesz dzięki uprzejmości Chatayi, która wyjątkowo stoi na zewnątrz zamtuza.

Punkt 4

Po skompletowaniu wszystkich elementów ubioru załóż je na siebie i udaj się do siedziby straży miejskiej - Nowa nadzieja (ZG) - Królewska Przystań, Kanały | Rozdział 8 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po skompletowaniu wszystkich elementów ubioru załóż je na siebie i udaj się do siedziby straży miejskiej. Na czas "infiltracji" Desmond oczywiście opuści drużynę, więc od teraz działasz sam.