W wilczym przebraniu | Opis przejścia w Fable III Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
W wilczym przebraniu
Gdy będziemy szli w kierunku karczmy, tuż obok kamiennego murku powinniśmy zauważyć ogłoszenie ze złotym wykrzyknikiem [1]. Jeżeli go użyjemy, rozpocznie się jedna z mini-gierek, gra na lutni [2].
Na dalszym etapie gry znajdziemy również dwie podobne "gry": pieczenie placków oraz płatnerstwo. Polegają one na wciskaniu w dobrym momencie odpowiednich przycisków: A, X lub Y. Możemy w ten sposób zarobić nieco złota. Jeżeli wykonamy wszystko perfekcyjnie, mnożnik złota się zwiększy, ale kolejna runda będzie trudniejsza. Niestety, w przypadku choćby jednego błędu, musimy zaczynać wszystko od początku. Granie przerywamy, wciskając B między rundami.
Czekający przed pubem Walter , przekaże nam informacje, które zdobył na temat najemników i zaprowadzi do pokoju na górze [1]. Po wysłuchaniu jego planu, zabieramy ubranie rzezimieszka [2], przebieramy się w nie i ruszamy do fryzjera.
Jego budynek znajdziemy zaraz za białym mostkiem [1]. Potrzebujemy brody [2] oraz tatuażu, które razem kosztują tysiąc sztuk słota. Jeżeli nie mamy tyle pieniędzy, możemy je szybko zarobić na dwa sposoby. Albo grając na wspomnianej wcześniej lutni, albo piekąc ciasta. Osobiście polecam pieczenie cista, bo jest prostsze i szybsze.
Nowo zdobyty zarost [1] i tatuaż [2] używamy w Sanktuarium , tak jak wszystkie inne stroje (LB I RB zmieniamy rodzaje np. ubiór, fryzury itp.), a następnie przenosimy się do obozu bandytów w Dolinie Mistpeak .