Gnomy (4) | Gnomy w Fable III Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Dom zachodzącego słońca
Żeby dostać się do tej lokacji, biegnij do fortu w Mourningwood , a następnie opuść go przez bramę zza której nadchodziły upiory. Dojdziesz w ten sposób na cmentarz [1]. Na jego końcu jest rozwidlenie dróg. Ścieżka w lewo prowadzi do poszukiwanej posiadłości [2].
Żeby znaleźć kolejnego uciekiniera , idź w kierunku domu, trzymając się prawej strony ogrodu [1]. Gnom będzie stał na skale, niedaleko srebrnego klucza [2].
Zamek Bowerstone
Udaj się do zamkowej kuchni, do której wejście znajdziesz niedaleko ogrodu [1]. Gnom stoi tuż pod sufitem, nad wielką beczką wina [2].
Żeby zestrzelić następnego, idź do grodu, stań przed wejściem do Katakumb , a następnie obróć się o 90 stopni w lewo [1]. Uciekinier będzie siedział na małej fontannie [2].
Po wywołaniu rewolucji i obaleniu Logana , udaj się do Katakumb . Zejdź do tunelu pod posągiem [1], a po drugiej stronie obróć się w prawo [2]. Gnom będzie siedział za kolumną.
Ruchome piaski
Pierwszego gnoma znajdziesz na słupie stojącym zaraz przy wejściu do Miasta Aurora [1] [2].
Drugi siedzi na skałach [1] [2], obok wejścia do podziemnego pałacu, w którym szukaliśmy diamentu (zadanie "Pustynna Gwiazda").
Wewnątrz wspomnianych wyżej ruin [1], również ukrył się jeden uciekinier . Idąc cały czas prosto, dojdziesz do mostu nad małym podziemnym jeziorem [2]. Przejdź na drugą stronę. Kilka kroków dalej będzie zatopiona oaza.
Wejdź na znajdujące się tam schody [1], a na górze znajdziesz przyczepionego do pobliskiej ściany gnoma [2].
Idąc z Miasta Aurora w kierunku zaznaczonego na mapie kamiennego łuku, uważnie przyglądają się skalnym ścianą po lewej [1]. Na jednej z nich będzie wisiał ostatni w tej lokacji uciekinier [2].
Ukryta ścieżka
Zaraz po wejściu do lokacji odwróć się w prawo [1]. Powinieneś zobaczyć wiszącego na skale gnoma [2].
Drugiego znajdziesz idąc cały czas w kierunku olbrzymich wrót. Będzie siedział na skale, pod wejściem do Enigmy [1] [2].
Kolejny uciekinier stoi na kamiennym słupie, kilka schodków wyżej [1] [2].
Ostatniego znajdziesz wewnątrz Enigmy , czyli ruin, do których wejście znajduje się między drugim, a trzecim gnomem [1]. Gdy znajdziesz się w środku, strzel z broni palnej do żółtego okręgu nad kamiennymi wrotami [2].
Po drugiej stronie zaatakuje cię grupka stworów. Zabij wszystkich, a następnie czarem Ognista Kula podpal wszystkie zgaszone pochodnie [1] i wejdź przez drugi otwór z lewej. W zawalonym przejściu naprzeciwko, znajdziesz gnoma [2].