Gnomy (1) | Znajdźki w Fable III Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Gnomy
Wioska Brightwall
Wejdź do domu Briana , który zleca nam zadane "Gnomy są genialne!". Gnom wisi na jednej ze ścian.
Przejdź przez biały mostek obok wejścia do wioski i idź na tyły najbliższego budynku po lewej [1]. Gnom stoi w połowie wysokości komina [2].
Idąc w kierunku Akademii będziesz przechodzić pod kamiennym mostkiem. Zaraz za nim skręć w prawo. Gnom stoi na kamieniu za dużym budynkiem.
Tym razem musisz udać się do Relikwiarza pod Akademią . W pomieszczeniu z platformami [1] przejdź na druga stronę i zamiast zeskakiwać na dół, obejdź dookoła kamienny mur. Za rogiem schowany jest gnom [2].
Ostatniego uciekiniera również znajdziemy w Relikwiarzu . Po zeskoczeniu z zerwanego mostu do wody, idź kilka kroków prosto, aż do korytarza z pochodniami i szkieletem z notatką [1]. Gnom wisi na ścianie za balustrada po prawej [2].
Obóz Mieszkańców
Jedyne gnoma w tej wiosce znajdziesz wspinając się po ścieżce, naprzeciwko posiadłości przywódcy wioski. Tuż przez pierwszym zakrętem odwróć się w lewo [1]. Uciekinier wisi na skale, obok kamiennego murku [2].
Dolina Mistpeak
Dolina w której znajdują się Demoniczne Wrót kończy się zamrożonym wodospadem [1]. Nad nim znajdziemy pierwszego gnoma [2].
Idąc z opuszczonej stacji w lewo [1], powinieneś zauważyć małą leśną ścieżkę. Prowadzi ona do srebrnego klucza , ale oprócz niego znajdziesz tam również krasnala [2].
Idąc z Brightwall do Obozu Mieszkańców , przejdź przez dwa mostki, a następnie przy drogowskazie skręć w lewo. Dojdziesz w ten sposób do opuszczonego obozowiska [1]. Gnom znajduje się na skale po lewej [2].
Czwartego gagatka znajdziesz w jaskinie [1], w której jest również srebrny klucz . Żeby do niej dojść, skręć na leśną ścieżkę po lewej, kilka kroków za ostatnim drewnianym mostem (idąc z Obozu Mieszkańców ). Zaraz po wejściu do środka, przyjrzyj się sklepieniu. Gnom wisi obok kamiennego filaru [2].
Kolejnego gnoma znajdziesz w jaskinie ze złotym kluczem . Żeby się do niej dostać, idź na opuszczoną stację, a stamtąd kieruj się w stronę gór, biegnąc drogą wzdłuż jeziora. Obok drugiego drogowskazu [1], skręć do lasu w lewo. Mała górska ścieżka zaprowadzi cię do pieczary [2].
Będąc w środku biegnij cały czas prosto, uważnie przyglądając się lewej stronie ścieżki. W pewnym momencie powinieneś tam zauważyć zamarznięte jezioro ze zniszczonym pomostem i grupkę bandytów [1]. Na środku sterczy wysoki kamienny słup, a na jego szczycie stoi gnom [2].
Po następnego stwora udaj się na stację kolejki szynowej. Zjedź windą na dół i idź cały czas prosto. Po krótkim marszu zostaniesz zaatakowany przez hobbesy. Pokonaj je, a następnie obejdź pobliski wrak kolejki [1]. Znajdziesz tam kolejnego gnoma [2].
Ostatni jest całkiem niedaleko. Biegnij tunelem cały czas prosto, aż do areny, na której walczyłeś wcześniej z grupką hobbesowych magów [1]. Uciekinier wisi na pobliskiej ścianie [2].
Obóz najemników
Udaj się do Obozu najemników [1] i biegnij cały czas prosto, aż do drugiej bramy. Za nią zobaczysz wieże z wodą [2]. Na szczycie stoi jedyny w obozie gnom .