Driftwood i Miasto Aurora | Zadania poboczne w Fable III Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Driftwood
Żeby odblokować tą lokację, należy wykonać zadanie "Renowacja". Most, który dzięki nam zostanie zbudowany, zaprowadzi nas do Driftwood .
Kontrola szkodników
Wymagania: Renowacja
Jeden z drwali poprosi nas o oczyszczenie pobliskich wysp z hobbesów [1]. Idąc wzdłuż świetlistego szlaku dojdziemy do pierwszego obozu tych dziwnych stworów [2].
Zabijamy wszystkie, a następnie zeskakujemy z zerwanego mostu do wody. Na brzegu po lewej będzie kolejna grupa do wymordowania [1]. Gdy skończymy, płyniemy na wyspę naprzeciwko [2]. Zabijamy dwa stacjonujące tam oddziały, a następnie zeskakujemy z pobliskiego klifu. Ostatnia grupa jest na kolejnej wyspie. Po walce wracamy do Robina odebrać nagrodę.
Podaruj drewno Driftwood
Wymagania: Kontrola szkodników
Richard poprosi nas o zaniesienie listu do cieśli mieszkającego w Silverpines [1]. Znajdziesz go na drugim końcu lokacji, w domku do którego zaprowadzi cię świetlisty szlak. Wystarczy porozmawiać z mężczyzną, a zadanie zostanie wykonane [2].
Miasto Aurora
Skarby ze świątynie
Kobieta poprosi nas o zebranie kwiatów potrzebnych do wytworzenia świętych barwników [1] [2]. Lokalizację wszystkich roślin znajdziesz w poświęconej im części poradnika.
Prorok pustelnik
Kobieta o imieniu Karen poprosi nas o zaniesienie paczki do mieszkającego na pustynie proroka [1]. Znajdziemy go w północnej części Ukrytej ścieżki , tuż przed potężnymi wrotami [2].
Nowy Świat
Nasz zleceniodawca chce zorganizować wyprawę w poszukiwaniu nowego lądu, ale potrzebuje pieniędzy na jej sfinansowanie. Żeby wykonać zadanie, przekazujemy mu 8 tysięcy sztuk złota.
Relikt przeszłości
Kapłan Himilkar poprosi nam o odnalezienie statuy Tannara Wielkiego , która jest zakopana w Ruchomych Piaskach [1]. Przenosimy się do wspomnianej lokacji i podążamy wzdłuż świetlistego szlaku [2]. Zaprowadzi nas on do pustynnego fortu.
Wychodzimy po drugiej stronie zabudowań, zabijamy stacjonujących tam przeciwników [1], a po dotarciu do celu wykopujemy relikt [2].
Klucz do większego klucza
Jeden z mieszkańców chce sprzedać nam za 4 tysiące złota Pradawny klucz [1] [2]. Służy on do otwarcia drzwi w północno zachodnim rogu Ruchomych Piasków , gdzie ukryto jeden ze złotych kluczy . Szczegółowy opis zdobycia skarbu, znajdziesz w części poradnika poświęconej tym przedmiotom.