Aurora | Opis przejścia Fable III Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Aurora
Idąc za ocalałym towarzyszem dotrzemy do jaskini [1], na której końcu powinniśmy zobaczyć dziwną różową barierę [2]. Obok niej leży kilka wysuszonych szkieletów.
Przeszukujemy jednego z nich [1], a po krótkiej cut-scence schodzimy nowo otwartym przejściem w dół [2].
Po odnalezieniu pochodni, podążamy za Walterem do olbrzymiej pieczary [1]. Powinniśmy zobaczyć tam dźwignie, ale niestety musimy się do niej dostać z innej strony. Idziemy więc w prawo [2], zeskakujemy na dół (skok aktywuje się dopiero jak podejdzie tam Walter ) i podążamy wzdłuż świetlistym szlaku.
Pociągniecie lewarka spowoduje wysunięcie mostu [1], po którym przejdzie nasz towarzysz [2].
Idąc za Walterem przechodzimy przez kolejny różowy portal, a kawałek dalej rozpocznie się walka ze skrzydlatymi cieniami [2]. Przeciwników będzie wielu, ale nie należą do najszybszych, więc wystarczy ciągle rzucać zaklęcia obszarowe (najlepiej Wstrząsu lub Uderzenia mocy ) by szybko zakończyć starcie.
Kolejna przeciwnicy [1] zaatakują nas po dłuższym marszu i cut-scence, w której zgasła pochodnia [2]. Pokonujemy ich w identyczny sposób.
Idąc dalej cały czas prosto, dojdziemy do skarpy, z której będziemy mogli zeskoczyć [1]. Niestety Walter zrobi to za późno i zostanie pożarty przez Pełzacza . Od teraz musimy radzić sobie sami [2].
Zabijając kolejne grupy słabych cieni, idziemy cały czas prosto [1], aż do komnaty gdzie rozpocznie się walka z bossem [2].
W pierwszej fazie pojedynku zmierzymy się z armią spotykanych uprzednio cieni [1]. Jedyne utrudnienia polega na tym, że musimy omijać pojawiające się na ziemi czarne okręgi [2]. Wylatujące z nich ptaki zadają całkiem spore obrażenia.
Gdy wszyscy wrogowie zginą, rozpocznie się drugi etap starcia. Tym razem naszymi przeciwnikami będą ożywione zbroje [1]. Choć są one wytrzymalsze od cieni, to jednocześnie w lokacji mogą być tylko cztery takie stwory, co znacznie ułatwia walkę. Cały czas staramy się trzymać wrogów na dystans i razić z odległości czarami lub bronią palną [2].
W ostatniej fazie Pełzacz powoła do życia stojącą niedaleko skrzydlatą rzeźbę [1]. Do jej pokonanie również używamy broni zasięgowej, a gdy tylko uniesie swoją laskę, wykonujemy fikołka. Unikniemy w ten sposób czarnych kręgów i promieni cienia [2].
Gdy stwór zginie, chwytamy Waltera za rękę i prowadzimy do światła [1]. Idąc przez pustynię cały czas prosto, dojdziemy na szczyt schodów, gdzie będziemy mogli zdecydować czy zostawić naszego towarzysza czy iść z nim dalej [2]. Bez względu na nasz wybór, kilka kroków dalej Walter i tak padnie z wyczerpania. W dalszą drogę musimy ruszyć sami.
Zeskakujemy więc z krawędzi budowli [1] i ruszamy przez pustynię [2]. W pewnym momencie znajdziemy się w świecie cieni i kilkukrotnie spotkamy opuszczonego towarzysza.
Za pierwszym razem go słuchamy [1], za drugim uderzamy miecze [2], a za trzecim idziemy za nim, aż rozpocznie się cut-scenka i nasz bohater wyląduje w Mieście Aurora .
Przebudziwszy się ruszamy na zewnątrz za Finnem i Kalin [1]. Na końcu schodów przywódczyni miasta poprosi nas o obejrzenie miasta [2].
Idziemy więc wzdłuż świetlistego szlaku, czytając po drodze przyczepione do ścian notatki [2]. Ich lokalizacje będzie nam wskazywał nasz pies [2].
Po rozmowie z jednym z mieszkańców wioski [2], wracamy do naszych towarzyszy. Kain opowie nam wtedy krótką historię o Loganie , a następnie poprosi o złożenie obietnicy [2].
Po spełnieniu jej prośby, wchodzimy w portal [1] i przenosimy się na Drogę do Władzy . Za ostatnią bramą znajdziemy tylko jedną skrzynię [2]. Otwieramy ją i wracamy do naszego świata.
Gdy krótka cut-scenka dobiegnie końca [1], rozmawiamy z Walterem , a następnie wchodzimy na okręt [2]. Czas rozpocząć rewolucję.