Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Millfields | Zadania poboczne w Fable III Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Millfields

Renowacja

1 - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Żeby wykonać to zadanie, wystarczy teleportować się do Millfields [1] i wręczyć jednemu z członków SHRA 750 sztuk złota na renowację mostu [2] - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Żeby wykonać to zadanie, wystarczy teleportować się do Millfields [1] i wręczyć jednemu z członków SHRA 750 sztuk złota na renowację mostu [2].

 

Ostatnia obelga

2 - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Mężczyzna o imieniu Artur [1] poprosi nas o dostarczenie listu do mieszkańca Brightwall - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Mężczyzna o imieniu Artur [1] poprosi nas o dostarczenie listu do mieszkańca Brightwall . Teleportuje się więc do wioski, przechodzimy przez mały mostek i skręcamy w prawo. Adresat będzie stał tuż obok studni [2]. Wystarczy do niego podejść i przytrzymać A, żeby zakończyć zadanie.

 

Wolność dla zwierząt

3 - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Kobieta o imieniu Katie [1] poprosi nas o włamanie się do fabryki ciast w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone i uwolnienie przetrzymywanych tam zwierząt - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Kobieta o imieniu Katie [1] poprosi nas o włamanie się do fabryki ciast w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone i uwolnienie przetrzymywanych tam zwierząt. Przy pomocy otrzymanego od niej klucza otwieramy drzwi [2], do których zaprowadzi nas świetlisty szlak, a następnie zabijamy stojących za nimi strażników.

4 - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Podczas walki najlepiej biegać wokół pobliskich bali siana [1], unikając w ten sposób koktajli Mołotowa - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Podczas walki najlepiej biegać wokół pobliskich bali siana [1], unikając w ten sposób koktajli Mołotowa. Gdy starcie dobiegnie końca, wbiegamy po schodach na górę [2].

5 - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Znajdziemy tam dźwignię [1] przy pomocy której otwieramy drzwi do fabryki [2] - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Znajdziemy tam dźwignię [1] przy pomocy której otwieramy drzwi do fabryki [2].

6 - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry
W środku zeskakujemy na dół, pokonujemy identyczną grupkę strażników jak poprzednio, a następnie pociągamy za dźwignię , uwalniając wszystkie zwierzęta [1] - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry

W środku zeskakujemy na dół, pokonujemy identyczną grupkę strażników jak poprzednio, a następnie pociągamy za dźwignię , uwalniając wszystkie zwierzęta [1]. Możemy teraz wrócić do Katie i poinformować ją o wykonaniu zadania [2].

Kumoterstwo z Hobbesami

7 - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Pisarz z Millfields poprosi nas o eskortowanie do jaskini hobbesów, gdzie chce zbierać materiały do swojej nowej książki [1] - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Pisarz z Millfields poprosi nas o eskortowanie do jaskini hobbesów, gdzie chce zbierać materiały do swojej nowej książki [1]. Chwytamy go za rękę, a następnie prowadzimy wzdłuż świetlistego szlaku do wskazanej pieczary [2].

8 - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry
W środku idziemy cały czas prosto, walcząc po drodze z grupkami stworów [1] - Millfields | Zadania poboczne w Fable III - Fable III - poradnik do gry

W środku idziemy cały czas prosto, walcząc po drodze z grupkami stworów [1]. Gdy dojdziemy do końca, rozmawiamy z Dansem i kończymy zadanie [2].