Stare Bowerstone i Mourningwood (1) | Zadania poboczne w Fable III Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Stare Bowerstone
Wrobiony w morderstwo
Jeden z kupców w Starym Bowerstone poprosi nas o zamordowanie pewnego malarza [1]. Artystę znajdziemy w Brightwall , zaraz przed wyjściem z wioski [2]. Żeby go zabić, wyciągamy broń, wyłączamy tryb bezpieczny (strzałka w dół na D-padzie) i zadajemy 1-2 ciosy. Po dokonaniu zbrodni płacimy grzywnę, a następnie wracamy do zleceniodawcy po odbiór nagrody.
Mourningwood
Pokój, miłość i morderstwo
Gdy przeniesiemy się do lasu, rozmawiamy z zakapturzonym mężczyzną stojącym przy portalu [1]. Zleci on nam zamordowanie jednego z mieszkańców wioski. Znajdziemy go na końcu świetlistego szlaku [2].
Żeby dokonać zabójstwa, wyciągamy miecz [1], a następnie wciskamy strzałkę w dół na D-padzie. W ten sposób wyłączymy tryb bezpieczny, czyli blokadę uniemożliwiającą atakowanie neutralnych postaci [2]. Po zadaniu dwóch cios nasz cele umrze, a my będziemy mogli wrócić do zleceniodawcy i odebrać nagrodę.
Wykopaliska
Wymagania: Pokój, miłość i morderstwo
Po teleportowaniu do Mourningwood , idziemy wzdłuż świetlistego szlaku do Mrocznego Sanktuarium , gdzie zakapturzony mężczyzna poprosi nas o 5 tysięcy monet na prowadzenie badań. Jeżeli mu je wręczymy, kilka dni później pojawi się nowe zadanie.
Przebudzenie
Wymagania: Wykopaliska
Tym razem Lesley poprosi nas o oczyszczenie świątyni z potworów, które atakują robotników [1]. Schodzimy więc na dół i w pomieszczeniu z rzeźbą zabijamy wszystkie pojawiające stwory [2]. Przeciwników będzie sporo, ale kilka czarów obszarowych powinno załatwić sprawę. Możemy również biegać dookoła sali i strzelać z karabinu, potrwa to jednak nieco dłużej. Gdy skończymy, ponownie rozmawiamy z zakapturzonym mężczyzną.
Dźwignia
Wymagania: Przebudzenie
Po kilku dniach wykopalisk Lesley poprosi nas o odnalezienie dźwigni , która służy do uruchomienia znajdującego się w świątyni pieca [1]. Mężczyzna wręczy nam klucz do Mrocznego Sanktuarium [2], gdzie niezwłocznie ruszamy.
Wejście do tej lokacji znajdziemy na szczycie schodów, za wielką kamienną rzeźbą [1]. Biegnąc cały czas prosto, dotrzemy do spotkanych już wcześniej platform z niebieskimi strzałkami [2].
Tym razem jednak, tylko jednak strzałka na każdej platformie działa [1], a pozostałe przyzywają oddział szkieletów. Żeby uniknąć walki, idziemy w następujący sposób: prosto, lewo, prosto. Po wejściu na schody i pokonaniu obowiązkowej grupy upiorów, dojdziemy do kolejnej niebieskiej strzałki [2].
Wchodzimy na pierwszą platformę, a następnie biegniemy cały czas prosto [1]. Z drugiej strony znowu walczymy ze szkieletami i aktywujemy schody po lewej. Schodzimy na dół, skręcamy dwa razy w prawo, aż dojdziemy do kolejnych stopni [2].
Zaprowadzą nas one do sali z sarkofagiem [1]. Otwieramy wieko, podnosimy dźwignie , a następnie pokonujemy pojawiające się szkielety [2].
Możemy teraz wrócić do Lesleya i odebrać nagrodę [1]. Żeby usmażyć stojącego na piecu nieszczęśnika, pociągamy za dźwignię po lewej [2].
Znudzeni na śmierć
Dwa stare duchy [1] poproszą nas wykopanie książki z grobu ich matki, która została pochowana w Millfields . Teleportujemy się tam i biegniemy po świetlistym szlaku na cmentarz [2].
Obok jednego z nagrobków, nasz pies coś znajdzie. Kopiemy tam i podnosimy Normanomicon [1]. Jak tylko zabierzemy książkę z pozostałych grobów zaczną wychodzić upiory [2].
Zabijamy kolejne grupy przy pomocy Niszczyciela kości , aż z krypty zaatakuje nas większy szkielet [1]. Będzie on przyzywał pomocników, za każdym razem jak zostanie sam, dlatego musimy zabić go w pierwszej kolejności. Żeby to zrobić, biegamy dookoła pobliskiego drzewa [2]. W ten sposób zajdziemy przeciwnika od tyłu i nie będziemy musieli walczyć z pomagierami.
Gdy boss zginie, wchodzimy do krypty, z której przyszedł [1]. Leży tam książka dla bibliotekarza z innego zadania. Podnosimy ją, a następnie wracamy do Sama i Maxa w Mourningwood [2].