Srebrne klucze (4) | Znajdźki w Fable III Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Ruchome piaski
Z Miasta Aurora udaj się pod wielki kamienny łuk zaznaczony na mapie lokacji [1], a będąc za nim skręć w lewo. Między skałami znajdziesz pierwszy klucz [2].
Gdy go podniesiesz, wróć na główny szlak i idź dalej prosto [1]. Drugi srebrny przedmiot unosi się obok kamiennych ruin [2].
Żeby zdobyć kolejny, skieruj się z powrotem do miasta, a za kamiennym łukiem odbij w lewo [1]. W rogu ukryty będzie poszukiwany klucz [2].
Wewnątrz podziemnego pałacu, do którego zaprowadzi się zadanie "Pustynna Gwiazda" [1], idź cały czas prosto, aż do pierwszych schodów. Po lewej powinieneś zauważyć kamienne drzwi [2].
Nad nimi, z lewej strony unosi się żółty okrąg [1]. Jak to do niego strzelisz, przemieści się i będziesz miał tylko kilka sekund na ponowne oddanie strzału. Jeżeli tego nie zrobisz, wróci do pierwotnego punktu. Najlepszym sposobem na trafienie, jest strzelanie bez celowania. Wystarczy stać na wprost i wciskać Y. Gdy wystrzelimy 3-4 razy, stojące przed nami drzwi się otworzą, a za nimi czeka na nas srebrny klucz [2].
Kolejny znajdziemy w pomieszczeniu z Pustynną Gwiazdą [1]. Na lewo od podestu z diamentem [2].
Ukryta ścieżka
Udaj się na sam koniec lokacji, tuż przed potężne wrota na szczycie schodów [1]. Klucz znajdziesz z prawej strony, naprzeciwko obozu proroka [2].
Zejdź teraz kilka poziomów niżej, aż po lewej stronie zobaczysz kamienne wrota [1]. Użyj ich, żeby przenieść się do Enigmy . W środku dojdziesz do kolejnego podobnego przejścia, które jest niestety zamknięte [2].
Żeby je tworzyć, strzel z broni palnej do żółtego okręgu na górze [1]. Po drugiej stronie zaatakuje cię oddział potworów. Gdy wszyscy zginą, kamera zwróci twoją uwagę na zgaszone pochodnie [2].
Zapal je używając czaru Ognista kula , a otworzysz w ten sposób pobliskie drzwi. Wyjdź przez drugi otwór z lewe [1]j i skręć w prawo. Po środku sali znajdziesz poszukiwany klucz [2].
Dzielnica fabryczna Bowerstone
Po wyjściu z kwatery głównej ruchu oporu, skręć w lewo [1] i przejdź na druga stronę kamiennego mostu [2].
Z prawej powinieneś zauważyć dźwig [1]. Tuż pod nim, przy brzegu rzeki znajdziesz wejście do kanałów. W środku skręć w prawo, a na końcu ścieżki zobaczysz srebrny klucz [2].
Żeby zdobyć kolejny, wróć do baru obok siedziby głównej ruchu oporu. Po wyjściu z niego, idź cały czas w prawo, aż do dużej fabryki z otwartymi drzwiami [1], która stoi tuż przed nabrzeżem. Wewnątrz budynku wejdź po schodach z lewej, gdzie dalsza drogę zablokuje ci obłok pary [2]. Żeby się jej pozbyć, wystarczy pociągnąć pobliską dźwignię. Kolejną wajchę przesuń po prawej stronie pomieszczenia, a następną znowu po lewej. Na koniec ponownie użyj pierwszego mechanizmu i podnieś srebrny klucz .
Udaj się do kryjówki Nigela Ferrera , do której zaprowadzi cię zadanie dodatkowe "Porwanie". Po pokonaniu grupki bandytów [1], zeskocz do podziemi i na pierwszym rozwidleniu dróg skręć w prawo [2].
Przyglądaj się teraz uważnie ścianie po lewej. Powinieneś zauważyć tam zabite deskami przejście [1]. Zniszcz deski dowolnym czarem [2], a następnie podnieś srebrny klucz [2].
Gdy zostaniesz królem Albionu , udaj się na most, z którego roztacza się widok na doki [1], a następnie skręć w uliczkę po lewej [2].
Za żelazną bramą, powinieneś zauważyć wejście do magazynu. Wejdź do środka i wdrap się po schodach z lewej [1]. Na szczycie znajdziesz windę, a w niej srebrny klucz [2].