Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Przywódcy i zwolennicy

1 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Jak tylko podejdziemy do bramy [1], zostanie ona otwarta przez strażnika, a my będziemy mogli wejść do środka - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Jak tylko podejdziemy do bramy [1], zostanie ona otwarta przez strażnika, a my będziemy mogli wejść do środka. Kilka kroków dalej lokacja zostanie załadowana. Zaraz na początku ruszamy w stronę dwójki strażników. Rozmawiamy z nimi, wybierając opcje Puść bąka [2].

2 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy jeden z rzezimieszków zacznie wymiotować, idziemy dalej, przechodzimy przez bramę i rozpoczynamy walkę z bandytami [1] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy jeden z rzezimieszków zacznie wymiotować, idziemy dalej, przechodzimy przez bramę i rozpoczynamy walkę z bandytami [1]. Wrogów będzie całkiem sporo, ale możemy się ich szybko pozbyć strzelając do porozstawianych w okolicy beczek . Żeby w nie trafić, wyciągamy broń palną, a następnie celujemy przytrzymując LT (trzymając Y przybliżamy widok) [2].

3 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Jak skończymy, biegniemy dalej po świetlistym szlaku [1] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Jak skończymy, biegniemy dalej po świetlistym szlaku [1]. Kolejnych przeciwników pokonujemy tak jak poprzednich, strzelając z daleka w beczki [2] lub zadając obrażenia czarami obszarowymi.

4 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po dłuższym marszu i stoczeniu kilku walk, dotrzemy do otwartej bramy [1], za którą czeka nas walka z przywódcą bandytów - Sakerem [2] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po dłuższym marszu i stoczeniu kilku walk, dotrzemy do otwartej bramy [1], za którą czeka nas walka z przywódcą bandytów - Sakerem [2]. Żeby łatwo wygrać ten pojedynek, najlepiej walczyć na dystans.

5 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Biegamy wkoło przeciwnika [1] rzucając Ogniste Kule i wykonujemy fikołki (B), jak tylko zobaczymy, że nasz wróg podpala koktajl Mołotowa [2] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Biegamy wkoło przeciwnika [1] rzucając Ogniste Kule i wykonujemy fikołki (B), jak tylko zobaczymy, że nasz wróg podpala koktajl Mołotowa [2]. Niestety co jakiś czas Saker przyzywa wsparcie w postaci kilku rzezimieszków. Warto w tym momencie użyć eliksirów spowalniających czas (przy pomocy D-pada) i pozbyć się wrogów czarami obszarowymi. Jeżeli wolimy walczyć na krótki dystans, proponuje zadawać 2 ciosy, a następnie szybko odskakiwać do tyłu. W ten sposób ominiemy silne uderzenia w ziemię. W przypadku utraty dużej ilości życia, w lewym dolnym rogu ekranu pokażą się posiadane Eliksiry leczące . Używamy ich D-padem. Po walce będziemy mogli zdecydować o dalszym losie naszego przeciwnika. Możemy go oszczędzić, przyłączając w ten sposób do grupy sprzymierzeńców na Drodze do Władzy , lub zabić, żeby zwiększyć swój współczynnik zła. Gdy skończymy, przenosimy się na wspomnianą drogę i dokonujemy ulepszeń. Polecam wybrać skrzynię związaną z preferowaną przez nas bronią, Pakiet rodzinny oraz Pakiet gestów miłosnych . Będziemy wtedy mieli dostęp do wielu nowych umiejętności. Po wydaniu wszystkich Pieczęci , wracamy do Albionu .

6 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Za pokonanie Sakera otrzymamy Flagę Sakera [1], która pojawi się w naszym Sanktuarium - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Za pokonanie Sakera otrzymamy Flagę Sakera [1], która pojawi się w naszym Sanktuarium . Możemy teraz spokojnie udać się do karczmy w Brightwall . Wysłuchawszy tego co ma do powiedzenia Walter i Samuel , wciskamy strzałkę do góry na D-padzie, żeby porozmawiać z Jasperem [2]. Nauczymy się teraz wykonywać zadania poboczne.

7 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Na początku przybliżamy widok wioski Brightwall , wciskając A - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Na początku przybliżamy widok wioski Brightwall , wciskając A. Na niektórymi mieszkańcami znajdują się złote wykrzykniki [1]. Wybierając jeden z nich, rozpoczniemy zadanie. Stanie się ono naszym celem, który będzie wskazywał świetlisty szlak. Opis wszystkich zadań pobocznych znajdziecie w poświęconej im części poradnika. Za ich wykonywanie otrzymujemy Pieczęcie Gildii . Po zdobyciu ich określonej liczby, wioska stanie się naszym sprzymierzeńcem. Tę liczbę oraz listę wszystkich dostępnych zadań możemy zobaczyć wciskając Y [2].

8 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy wykonamy wszystkie niezbędne misje, idziemy do wyjścia z wioski gdzie Samuel przedstawi nam do podpisania obietnicę wspierania Brightwall [1] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy wykonamy wszystkie niezbędne misje, idziemy do wyjścia z wioski gdzie Samuel przedstawi nam do podpisania obietnicę wspierania Brightwall [1]. Składamy podpis i wracamy do Obozu Mieszkańców [2].

9 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Tam również podpisujemy odpowiedni dokument [1], a następnie teleportujemy się na Drogę do Władzy - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Tam również podpisujemy odpowiedni dokument [1], a następnie teleportujemy się na Drogę do Władzy . Możemy teraz otworzyć kolejna bramę [2], za którą czekają nowe umiejętności. Na razie radzę wstrzymać się z zakupami, bo dopiero na następnymi wrotami ukryto potężne "skarby", które sporo kosztują.

10 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po powrocie do Albionu powinniśmy pójść na stację opuszczonej kolejki w Dolnie Mistpeak [1] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po powrocie do Albionu powinniśmy pójść na stację opuszczonej kolejki w Dolnie Mistpeak [1]. Znajdziemy ją po przeciwnej stronie jeziora, względem obozu bandytów. Zanim jednak udamy się w dalszą podróż, warto poszukać wszystkie opuszczone wcześniej znajdźki i wykonać nowe zadania poboczne. Ich lokalizacje znajdziecie w poświęconej im części poradnika. Gdy skończymy poszukiwania, rozmawiamy ze stojącym na stacji Walterem [2].

11 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po obejrzeniu cut-scenki [1], biegniemy za naszym towarzyszem [2], wchodzimy do windy z prawej i zjeżdżamy na dół - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po obejrzeniu cut-scenki [1], biegniemy za naszym towarzyszem [2], wchodzimy do windy z prawej i zjeżdżamy na dół. Idąc dalej za Walterem , zostaniemy zaatakowani się hobbesy. Ten konkretny rodzaj szczególnie wrażliwy jest na ogień, więc w walce używamy głownie Ognistej Kuli .

12 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy wszystkie stwory zginą, przejdź na druga stronę mostu [1] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy wszystkie stwory zginą, przejdź na druga stronę mostu [1]. Tutaj ponownie pojawią się hobbesy. Niektóre z nich są opancerzone, więc strzelamy do nich więcej razy. Kolejni przeciwnicy wyskoczą z beczek kawałek dalej [2]. Wycofujemy się wtedy szybko w głąb korytarza i zabijamy ich z bezpiecznej odległości.

13 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Kilka kroków dalej Walter zauważy, że nasi przeciwnicy przygotowali pułapkę [1] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Kilka kroków dalej Walter zauważy, że nasi przeciwnicy przygotowali pułapkę [1]. Najszybciej pozbędziemy się ich, strzelając do wybuchających beczek [2]. Gdy ostatni padnie, ruszamy dalej.

14 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po dotarciu do fortecy hobbesów [1], zostaniemy zaatakowani przez całkiem spora armię - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po dotarciu do fortecy hobbesów [1], zostaniemy zaatakowani przez całkiem spora armię. Dobrym sposobem na uniknięcie większych obrażeń, jest wycofanie się do tyłu i pozwolenie Walterowi przyjmować ciosy. W tym czasie nasz bohater będzie mógł spokojnie atakować z dystansu [2]. Nieźle sprawdza się tutaj karabin .

15 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy dotrzemy do hobbesa blokującego przejście, skręcamy w prawo i płynąc podziemną rzeką [1], zachodzimy przeciwników od tył - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy dotrzemy do hobbesa blokującego przejście, skręcamy w prawo i płynąc podziemną rzeką [1], zachodzimy przeciwników od tył. Zaraz po wyjściu na brzeg, wyciągamy broń palną i zabijamy wszystkich na odległość [2]. Jeżeli będziemy mieli szczęście, wrogowie nawet nas nie zaatakują.

16 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Idąc dalej cały czas prosto, dotrzemy do kamienne kręgu z hobbesowymi czarodziejami po środku [1] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Idąc dalej cały czas prosto, dotrzemy do kamienne kręgu z hobbesowymi czarodziejami po środku [1]. Przyzwą oni armię szkieletów, która zaatakuje naszego bohatera. Musimy teraz jak najszybciej zabić wszystkich nieumartych, żeby zlikwidować osłonę chroniącą magów [2]. Gdy tak się stanie, w drugiej kolejności pozbywamy się czarodziejów, a następnie pozostałych stworów.

17 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po walce wchodzimy do portalu [1], który przeniesie nas na Drogę do Władzy - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po walce wchodzimy do portalu [1], który przeniesie nas na Drogę do Władzy . Za nowo odblokowaną bramą są cztery skrzynie [2], z których bardzo polecam Tkanie czarów . Dzięki tej umiejętności będziemy mogli nosić drugą rękawice, a tym samym łączyć posiadane zaklęcia. Świetnym zestawem jest Burza lodowa + Ognista kula .

18 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Żeby nauczyć się łączenia czarów, przenosimy się do Sanktuarium - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Żeby nauczyć się łączenia czarów, przenosimy się do Sanktuarium . Wszystko powinien wytłumaczyć nam Jasper . Wystarczy podejść do manekina z odpowiednią rękawicą [1], a następnie wybrać np. Wir + Burza lodowa [2].

19 - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy skończymy ulepszenia, wracamy do jaskini i biegniemy po świetlistym szlaku [1], aż do Morningwood [2] - Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy skończymy ulepszenia, wracamy do jaskini i biegniemy po świetlistym szlaku [1], aż do Morningwood [2].