Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable III Fable III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Ruch oporu z Bowerstone
Po dotarciu do dawnego nauczyciela, idziemy za nim cały czas prosto [1], nie zajmując się na razie "zwiedzaniem" okolicy. Po dłuższym marszu dotrzemy do miejsce protestu [2].
Oglądamy tam krótką cut-scenkę i ruszamy po świetlistym szlaku do kwatery głównej ruchu oporu, ukrytej w kanałach [1]. Gdy dotrzemy do końca tunelu, rozpocznie się kolejny filmik [2]. Po jego obejrzeniu biegniemy do gabinetu Page .
Wysłuchawszy tego co ma do powiedzenia przywódczyni ruchu [1], teleportujemy się na Drogę do Władzy . Czas otworzyć kolejną bramę [2]. Nie ma za nią prawie nic ciekawego, ale jeżeli lubimy czary warto kupić Pchniecie mocy . Gdy skończymy ulepszenia, wracamy do kanałów.
Żeby zdobyć sobie przychylność mieszkańców Dzielnicy fabrycznej Bawerstone , musimy wykonać zadania dodatkowe [1], zdobywając w ten sposób 100 Pieczęci Gildii . Gdy skończymy, wracamy do kwatery głównej [2].
Po wysłuchaniu spiskowców, otrzymamy od Page strój potrzebny na przyjęciu. Ubieramy go w Sanktuarium [1] i ruszamy po świetlistym szlaku do posiadłości Łupieżcy w Millfields [2].
Znalazłszy się w środku, podążamy za lokajem do głównej sali [1], gdzie rozpocznie się gra przygotowana przez pana domu. Łupieżca będzie kręcił kołem [2], otwierając w ten sposób kolejne wrota areny, a naszym zadaniem jest pokonanie wszystkich grup stworów.
Na początku czeka nas walka z hobbesami [1]. Będą trzy fale stworów. Pierwsza oraz druga nie powinny sprawić większych problemów [2], ale trzecia jest dość trudna. Ze wszystkich korytarzy zaczną wychodzić zwykłe i opancerzone stwory oraz magowie. W pierwszej kolejności pozbywamy się szamanów, następnie strzelców, a na końcu przeciwników walczących wręcz. Najlepiej sprawdzają się zaklęcia obszarowe w połączeniu z bronią strzelecką.
Gdy walka dobiegnie końca, wracamy do głównej sali i ruszamy na kolejną arenę [1]. Tym razem naszym przeciwnikiem będą upiory [2], warto więc uzbroić się w odpowiedni rewolwer. Dobrym sposobem jest również odbiegnięcie na bok, poczekanie aż przeciwnicy zainteresują się naszą towarzyszką i zabicie wszystkich jakimś potężnym zaklęciem.
Na trzeciej arenie spotkamy najemników [1]. Podobnie jak podczas walki z hobbesami najpierw zabijamy przeciwników atakujących z odległości [2], a następnie tych walczących wręcz. Po walce rozpocznie się przedostatni etap "gry".
Tym razem jednak, przyszedł czas na zupełnie nowych przeciwników - piaskowe furie [1]. Choć wyglądają groźnie, to nie są trudne do pokonania. Podczas walki cały czas chowamy się za pobliskimi filarami [2] (unikając w ten sposób strzałów) i pojedynczo wykańczamy kolejnych przeciwników. W tym przypadku najlepiej sprawdza się karabin, bo trudno objąć czarem większą grupę stworów.
Gdy wszystkie furie zginą, wracamy do głównej sali, gdzie rozpocznie się ostatnie starcie. Naszym przeciwnikiem będą wilkołaki [1]. Ci przeciwnicy są nie tylko silni, ale również bardzo szybcy. Żeby nie stracić zbyt wielu Mikstur Zdrowia , cały czas staramy się robić fikołki wokół sali i tylko co jakiś czas strzelać w wybranego wilkołaka [2]. Dobry moment na atak jest wtedy, gdy jeden ze stworów zacznie walczyć z Page . W tym czasie my możemy zając się pozostałymi. Przeciwników nie jest zbyt wielu, więc podobnie jak w ostatniej walce, czary obszarowe będą mało skuteczne.
Po zabiciu ostatniego wilkołaka, oglądamy cut-scenke [1], podpisujemy kolejną obietnicę i teleportujemy się na Drogę do Władzy [2]. Ulepszamy preferowaną przez siebie broń, a następnie wracamy do Albionu .
Możemy teraz od razu udać się do Zamku Bowerstone [1] i wysłuchać przemówienia króla lub wcześniej wykonać nowo odblokowane zadania dodatkowe [2]. Ich opis znajdziecie w dalszej części poradnika.
Gdy dotrzemy do zamku, oglądamy cut-scenkę [1], a następnie wracamy do kwatery głównej w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone [2]. Po wysłuchaniu planów Waltera , czas ruszyć do Aurory . Zanim jednak pójdziemy za Finnem w poszukiwaniu okrętu, warto załatwić wszystkie ważne sprawy w Albionie . Trochę czasu minie za nim do niego wrócimy.
Po skończeniu wszystkich zadań pobocznych i zrobieniu małych zakupów, ruszamy po świetlistym szlaku na drugi koniec kanałów [1]. Gdy znajdziemy się w dokach, podążamy za naszym towarzyszem do bramy i słuchamy jego rozmowy ze strażnikiem [2].
Niestety podstęp nie zadziała, więc będziemy musieli użyć siły [1]. Czekamy aż Finn ściągnie na siebie uwagę przeciwników, a następnie zabijamy wszystkich czarami obszarowymi. Możemy również wykorzystać pobliskie beczki z prochem, strzelając do nich z karabinu [2].
Po walce wbiegamy do magazynu [1], wspinamy się na pobliskie schody i zeskakujemy po drugiej stronie [2].
Świetlisty szlak zaprowadzi nas do kolejnej grupki przeciwników [1]. Pokonujemy ich tak samo jak ostatnio, rozmawiamy z Walterem , a następnie wchodzimy na pokład [2].
Po krótkim filmiku [1] wylądujemy na brzegu nowego kontynentu [2].