Misja dodatkowa - Saint-Nazaire (2) | Kampania dla jednego gracza w Enemy Front poradnik Enemy Front
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Misja dodatkowa - Saint-Nazaire (2)
Po oczyszczeniu terenu ruszamy w stronę wyrwy w kadłubie okrętu i w ten sposób przedostajemy się do środka.
Od razu po wejściu zostajemy zaatakowani przez dwóch strzelców zajmujących pozycje wysoko na szczycie statku. Czym prędzej zdejmujemy obu i patrzymy jak spadają bezwiednie na ziemie.
Biegniemy dalej za wskaźnikiem na mapie i docieramy do stosu skrzynek, po których możemy wdrapać się na podwyższenie (wpierw przeskakujemy barierkę).
Po przejściu drzwiami obok docieramy do klatki schodowej, po której wchodzimy na wyższe kondygnacje statku.
Na korytarzu staczamy niezbyt wymagający bój z kilkoma wrogimi żołnierzami, a potem dalej biegniemy schodami na najwyższe piętro.
Jesteśmy na miejscu. W jednej z kajut po prawej stronie korytarza przetrzymywana jest Enigma. Aby się do niej dostać wpierw pozbywamy się strażników chowających się za skrzynkami.
W pierwszym napotkanym pokoiku natrafimy na kolejny stos dokumentów. Wzięcie ich ze sobą spowoduje zaliczenie dodatkowego zadania.
W jednym z kolejnych zaś znajdziemy finalnie tajemniczą maszynę - Enigmę. Przytrzymujemy klawisz interakcji i zabieramy ją do ekwipunku. Teraz czas dać dyla z tej niemieckiej bazy.
Podążając za wskaźnikiem na mapie docieramy do wyjścia ze statku. Na schodach atakuje nas jeszcze w akcie desperacji ostatni członek załogi, jednak my oczywiście rozwalamy drania zanim zdąży zrobić nam krzywdę.
Po wydostaniu się na zewnątrz przyczajamy się przy jednej ze skrzynek i wyjmujemy karabin snajperski. Na obrzeżach portu krąży kilku niemieckich szeregowców, których musimy precyzyjnie zdjąć celnymi pociskami.
Gdy oponenci będą już martwi ruszamy naprzód w stronę centrum okrętu, gdzie dopadamy ciężki karabin maszynowy, którym następnie masakrujemy przeciwników nadchodzących z samego końca pokładu.
Jak w obrębie statku nie pozostanie już ani żywej duszy zgodnie z wytycznymi misji korzystamy ze schodów prowadzących z powrotem do portu (tyle, że tym razem na jego drugą stronę) i w ten sposób opuszczamy pokład okrętu.
Biegniemy przed siebie nie zatrzymując się w okolicy, gdzie nie znajdziemy nic ciekawego.
W pewnym momencie dotrzemy do drzwi, które możemy po cichu otworzyć. Tak też czynimy przytrzymując odpowiedni klawisz interakcji.
W środku zastajemy kilku wrogich żołnierzy, którzy na swoje nieszczęście są odwróceni do nas tyłem i w ogóle nie zdają sobie sprawy z naszej obecności. Skradamy się za plecy pierwszego draba i po cichutku go zarzynamy.
Następnie w identyczny sposób postępujemy z kolejnym delikwentem stojącym w pokoju.
Na ostatnim Szwabie system gry wymusza wybranie opcji wzięcia zakładnika. Wraz ze swoją żywą tarczą ruszamy w stronę oponentów stojących tuż obok działa przeciwlotniczego, a następnie zabijamy ich na miejscu, gdy zdezorientowani nie będą wiedzieli co zrobić. Na końcu pozbywamy się naszego zakładnika w wiadomy sposób.
Przed wyruszeniem w dalszą drogę warto jeszcze zamontować bombę przy wspomnianym już dziale, aby wypełnić drugie dodatkowe zadanie w tym rozdziale.
Na samym wybrzeżu wskaźniki celu misji wskażą nam dwa bunkry, które musimy wysadzić w powietrze, aby potem z czystym sumieniem móc opuścić niemiecką bazę.
Zakładamy materiały wybuchowe w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu najpierw w jednym, a następnie drugim obiekcie.
Gdy bunkry pójdą z dymem rzucamy się sprintem w stronę brytyjskiego samolotu, który wskazuje nam znacznik na mapie.
Mission completed. Dodatkowy rozdział "Saint-Nazaire" możemy uznać za zakończony.