Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula: Początek - poradnik do gry

Dracula: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zamek Draculi (cz.3) | Transylwania | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Na koniec zainteresuj się lewym górnym okienkiem, w którym znajdują się wyłącznie zielone pola. Należy zmienić ich kolor, zgodnie z obrazkami widocznymi na głównej planszy. Oznacza to konieczność wybrania następujących kolorów (od lewej): zielony, biały, niebieski, niebieski. Nie przejmuj się tym, że nie usłyszysz żadnego potwierdzenia z ust Van Helsinga. Przesuń obrazek w lewo i kliknij na pustych polach, by ponownie je zapełnić.

Druga część zagadki jest bardzo podobna, tyle że tym razem musisz zainteresować się czterema kostkami zlokalizowanymi na prawo od planszy - Zamek Draculi (cz.3) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Druga część zagadki jest bardzo podobna, tyle że tym razem musisz zainteresować się czterema kostkami zlokalizowanymi na prawo od planszy. Podobnie jak wcześniej, najeżdżaj na nie kursorem i eliminuj odpowiednie kostki z obrazka Draculi. Końcowy efekt pokazany został na screeenie.

Przesuń teraz obrazek z dziurami w pokazane na screenie miejsce, co pozwoli na ustalenie kolorów - Zamek Draculi (cz.3) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Przesuń teraz obrazek z dziurami w pokazane na screenie miejsce, co pozwoli na ustalenie kolorów. Kombinację tę musisz wprowadzić do okna znajdującego się po lewej stronie. Prawidłowa kombinacja to (od góry): zielony, biały, czerwony, biały. Otrzymasz potwierdzenie o wykonaniu całej zagadki, a brama podniesie się.

Znajdziesz się w centralnej krypcie, w której ułożono pięć trumien - Zamek Draculi (cz.3) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Znajdziesz się w centralnej krypcie, w której ułożono pięć trumien. Zacznij je badać, przemieszczając się w stronę odwrotną do ruchu wskazówek zegara. W pierwszej kolejności obejrzyj pokazaną na screenie najbliższą trumnę. Gra dokona zbliżenia na wieku. Obejrzyj napis (Moana) i zapoznaj się z ciągiem cyfr (12176).

Spróbuj teraz otworzyć trumnę, a Twoim oczom ukaże się ciało wampirzycy Moany - Zamek Draculi (cz.3) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Spróbuj teraz otworzyć trumnę, a Twoim oczom ukaże się ciało wampirzycy Moany. Przeczytaj nowy raport, który pojawi się w dzienniku Van Helsinga - wampirzyca Moana (Moana). Udaj się w lewo. Druga trumna jest pusta, niemniej dla świętego spokoju warto ją otworzyć. Udaj się do pokazanej na screenie trzeciej trumny. Także i tu musisz zapoznać się z imieniem wampirzycy (Illona) oraz ciągiem cyfr - 8954.

Otwórz trumnę i obejrzyj ciało Illony - Zamek Draculi (cz.3) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Otwórz trumnę i obejrzyj ciało Illony. Przeczytaj też treść nowego raportu - wampirzyca Illona (Illona). Po kliknięciu na czwartej trumnie okaże się, że należy ona do samego Draculi. Sprawdź nowy raport - zamek Hrabiego Draculi (Count Dracula's Castle). Van Helsing uzna, że trumnę należy zniszczyć. Wybierz więc z inwentarza siekierę i użyj jej na trumnie. Obserwuj teraz dzieło zniszczenia. Korzystając z okazji, obejrzyj ciało martwego ptaka.

1 - Zamek Draculi (cz.3) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry