Zamek Draculi (cz.3) | Transylwania | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Na koniec zainteresuj się lewym górnym okienkiem, w którym znajdują się wyłącznie zielone pola. Należy zmienić ich kolor, zgodnie z obrazkami widocznymi na głównej planszy. Oznacza to konieczność wybrania następujących kolorów (od lewej): zielony, biały, niebieski, niebieski. Nie przejmuj się tym, że nie usłyszysz żadnego potwierdzenia z ust Van Helsinga. Przesuń obrazek w lewo i kliknij na pustych polach, by ponownie je zapełnić.

Druga część zagadki jest bardzo podobna, tyle że tym razem musisz zainteresować się czterema kostkami zlokalizowanymi na prawo od planszy. Podobnie jak wcześniej, najeżdżaj na nie kursorem i eliminuj odpowiednie kostki z obrazka Draculi. Końcowy efekt pokazany został na screeenie.

Przesuń teraz obrazek z dziurami w pokazane na screenie miejsce, co pozwoli na ustalenie kolorów. Kombinację tę musisz wprowadzić do okna znajdującego się po lewej stronie. Prawidłowa kombinacja to (od góry): zielony, biały, czerwony, biały. Otrzymasz potwierdzenie o wykonaniu całej zagadki, a brama podniesie się.

Znajdziesz się w centralnej krypcie, w której ułożono pięć trumien. Zacznij je badać, przemieszczając się w stronę odwrotną do ruchu wskazówek zegara. W pierwszej kolejności obejrzyj pokazaną na screenie najbliższą trumnę. Gra dokona zbliżenia na wieku. Obejrzyj napis (Moana) i zapoznaj się z ciągiem cyfr (12176).

Spróbuj teraz otworzyć trumnę, a Twoim oczom ukaże się ciało wampirzycy Moany. Przeczytaj nowy raport, który pojawi się w dzienniku Van Helsinga - wampirzyca Moana (Moana). Udaj się w lewo. Druga trumna jest pusta, niemniej dla świętego spokoju warto ją otworzyć. Udaj się do pokazanej na screenie trzeciej trumny. Także i tu musisz zapoznać się z imieniem wampirzycy (Illona) oraz ciągiem cyfr - 8954.

Otwórz trumnę i obejrzyj ciało Illony. Przeczytaj też treść nowego raportu - wampirzyca Illona (Illona). Po kliknięciu na czwartej trumnie okaże się, że należy ona do samego Draculi. Sprawdź nowy raport - zamek Hrabiego Draculi (Count Dracula's Castle). Van Helsing uzna, że trumnę należy zniszczyć. Wybierz więc z inwentarza siekierę i użyj jej na trumnie. Obserwuj teraz dzieło zniszczenia. Korzystając z okazji, obejrzyj ciało martwego ptaka.
