Egipskie muzeum #2 | Kair | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Kair - Egipskie muzeum #2
Po znalezieniu się w muzeum od razu skieruj się do tutejszego pracownika (screen). Wybierz z inwentarza ikonę pozyskanej listy potrzebnych artefaktów i rozpocznij rozmowę. Gra włączy w tym momencie filmik przerywnikowy. Sługa Draculi przeprowadzi nieudaną próbę zamachu, po czym ucieknie z muzeum.

Zanim ponowisz opcję rozmowy, podnieś dwa pokazane na screenie obiekty. Mowa o wbitym w ścianę muzeum nożu (Knife) oraz kawałku lustra (Broken piece of mirror). Ponownie przystąp do rozmowy, mając aktywną listę artefaktów. Wybieraj naturalnie tematy z górnego okna - artefakty (Coptic Artefacts), współpraca (If We Cooperate?). Sprawa zakończy się na tym, że w zamian za odzyskanie innych skradzionych obiektów uzyskasz dostęp do potrzebnych artefaktów. Sprawdź nowy wpis w dzienniku - The Necklace (Naszyjnik). Obejrzyj też zawartość inwentarza, do którego dodane zostały dwa przedmioty - pojemnik (Receptacle, the capacity of a hinu) oraz naszyjnik (Necklace). Możesz już wyjść z muzeum.
