Krwiste Skały (cz.2) | Kair | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Wróć do skrzyżowania i wybierz niezbadaną jeszcze prawą odnogę. Znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym mumifikowano ciała zmarłych osób. Obejrzyj znaki nad wejściem, stół, a także widoczne w tle malowidło. Podnieś pokazane na screenie obiekty, czyli kawałki płótna (Linen stripes) oraz fiolkę z naftą (Flask of oil). Wróć do pomieszczenia z dziurą i rozłożoną drewnianą deską.
Otwórz okno inwentarza, gdyż musisz połączyć ze sobą kilka różnych przedmiotów. Połącz pasek z kawałkami płótna oraz turbanem, dzięki czemu uzyskasz linę. Przedmiotu tego użyj w pokazanym na screenie miejscu. Teraz przenieś ikony nafty oraz zapałek na lampę, co pozwoli na jej zapalenie. Następnie użyj lampy na linie, dzięki czemu automatycznie zejdziesz na dół.
Podnieś znajdujący się tu kołek (Spike i skieruj się do jedynego możliwego przejścia. Znajdziesz się w kolejnym zawalonym pomieszczeniu. Podnieś leżące obok kościotrupa roślinki (Curious plants). Otwórz inwentarz i dokonaj połączenia kołka z główką od kilofa, dzięki czemu staniesz się posiadaczem pełnoprawnego narzędzia. Kilof musi zostać użyty w pokazanym na screenie miejscu.
W wyniku przeprowadzonej operacji kilof złamie się, ale na szczęście odzyskasz kołek. Kliknij na wyjściu, a wrócisz do miejsca, w którym rozpoczynałeś eksplorację tej lokacji. Porozmawiaj ze stojącym obok wielbłąda starcem (screen), który przedstawi się jako Herodotus. Rozmowa ta jest niezwykle ważna. Dowiesz się więcej na temat samego grobowca. Okaże się też, że istotne jest odzyskanie pieczęci, dzięki którym stanie się możliwe powtórne uwięzienie sił zła. Od starca otrzymasz listę potrzebnych artefaktów (Herodutus' list), która, o dziwo, nie wyląduje w zakładce dokumentów. Zaczekaj, aż zostaniesz automatycznie przetransportowany na rynek Kairu.