Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula: Początek - poradnik do gry

Dracula: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Targowisko #4 (cz.4) | Kair | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Gratulacje! Możesz wejść do środka, ponownie klikając na drzwiach. Obejrzyj palący się kociołek oraz klejnoty, a w Twoim dzienniku pojawi się nowy wpis - worek Turka (The Turk's Bag). Podnieś teraz siekierę (Axe), dużą piramidę (Large Pyramid) oraz czarnego sfinksa (Sphinx). W tym ostatnim przypadku uzyskasz też dokument - hieroglify z czarnego sfinksa (Hieroglyphs of the Black Sphinx). Na koniec kliknij na pokazanych na screenie fragmentach pergaminu, dzięki czemu przystąpisz do rozwiązywania nowej zagadki, polegającej na złożeniu go w całość.

Łamigłówka ta jest zdecydowanie dość prosta, ponadto nie możesz się tu zablokować, tak więc ograniczę się do podania gotowego rozwiązania (screen) - Targowisko #4 (cz.4) | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Łamigłówka ta jest zdecydowanie dość prosta, ponadto nie możesz się tu "zablokować", tak więc ograniczę się do podania gotowego rozwiązania (screen). Dodam jednak kilka wskazówek, pomocnych przy próbach złożenia pergaminu:

1) Zwróć uwagę na to, że gotowy pergamin ma większą szerokość niż wysokość. Musisz to uwzględnić przy składaniu. Liczba dostępnych pól została ponadto idealnie dopasowana do dostępnych fragmentów, tak więc uważaj, żeby uniknąć niepotrzebnego przesuwania czy obracania złożonych już kawałków.

2) Najprościej rozpocząć proces składania od narożników oraz tych fragmentów, które znajdują się na obrzeżach. Nie zapominaj, że wszystkie te obiekty możesz do woli obracać.

Gotowy dokument zostanie dołączony do inwentarza - pergamin z hieroglifami z domu Turka (Hieroglyphs on a Parchment Found at the Turks) - Targowisko #4 (cz.4) | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Gotowy dokument zostanie dołączony do inwentarza - pergamin z hieroglifami z domu Turka (Hieroglyphs on a Parchment Found at the Turk's). Skieruj się do niezbadanej jeszcze części pomieszczenia i kliknij na pokazanej na screenie wazie. Gra wyświetli krótki filmik, obrazujący pojawienie się kobry.

Problem blokującej dostępu do drzwi kobry jest na szczęście łatwy do rozwikłania - Targowisko #4 (cz.4) | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Problem blokującej dostępu do drzwi kobry jest na szczęście łatwy do rozwikłania. Wybierz z inwentarza znalezione w grobowcu roślinki i użyj ich na pokazanym na screenie kociołku. Obejrzyj nowy filmik. Zabierz teraz klucz (Key) znajdujący się przy rozbitej wazie. Przedmiot ten od razu wybierz z inwentarza, a następnie użyj do otwarcia widocznych przy kobrze drzwi. Wejdź do środka.

Jeśli chcesz, możesz przyjrzeć się znajdującym się tu skradzionym dobrom - Targowisko #4 (cz.4) | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Jeśli chcesz, możesz przyjrzeć się znajdującym się tu skradzionym dobrom. Ważniejsze jest jednak, by podnieść dwa przedmioty - saszetkę ze złotym proszkiem (Sachet of gold powder) oraz słoneczny dysk (Solar disk). W pokazanym na screenie miejscu ukryto dwa dokumenty - list od hrabiego Draculi odnaleziony u Turka (Lettter Found at the Turk's) oraz fragment listu odnalezionego u Turka (Piece of a Letter Found at the Turk's). Dokumenty te warto oczywiście przeczytać, jak również nowy raport - dokumenty z mieszkania Turka (The Turk's Documents). Po wysłuchaniu komentarza Van Helsinga wyjdź na zewnątrz i udaj się do muzeum.

1 - Targowisko #4 (cz.4) | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry