Dwór Państwa Orlowskich (cz.3) | Wiedeń | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
W inwentarzu pojawi się raport - rozwiązanie zagadki profesora Orlowskiego (Results of Professor Orlowski's Riddle). Poznasz tym samym szyfr - 2, 6, 8, 12, 14, 15, 18. Z tą informacją możesz udać się do pokazanego na screenie sejfu. Zaczekaj na załadowanie nowego okna i tradycyjnie już zapoznaj się z interaktywnymi punktami.

Rozwiązanie tej zagadki jest banalnie proste, a to dlatego, że dysponujesz pełnym kodem. Za każdym razem musisz ustawiać wskazówkę na odpowiedniej wartości (zaczynając od dwójki - screen), a następnie używać pokazanego na screenie pokrętła. Poprawne wprowadzenie wszystkich siedmiu wartości (2, 6, 8, 12, 14, 15, 18) zaowocuje otwarciem sejfu.

Wysłuchaj krótkiego komentarza ze strony Sewarda. Kliknij teraz na otwartym sejfie, a w inwentarzu pojawią się nowe przedmioty - list od profesora Orlowskiego (Duke Orlowski's Letter), klucz (Key) oraz figura anioła (Angel). Wybierz z inwentarza klucz i użyj go na pokazanych na screenie drzwiach. Zaczekaj na załadowanie nowej lokacji.
