Krwiste Skały #2 (cz.3) | Kair | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Wybierz teraz z inwentarza lampę i użyj jej na lewej kolumnie. Zaczekaj na załadowanie nowego okna. Przed Tobą ciekawa zagadka, tym razem zakładająca wykorzystanie miniaturowych piramid. Tradycyjnie wykorzystaj wolną chwilę do zapoznania się z interfejsem. Wszystkie posiadane piramidy widoczne są w lewym górnym rogu ekranu. Znajdujące się na dole strzałki służą do przesuwania lampy. Z resztą zapoznasz się już za chwilę.

Zabawę rozpocznij od wybrania dużej piramidy. Przenieś ją w zaznaczone na screenie miejsce tak, by znalazła się bezpośrednio nad lampą. Zwróć uwagę na cień, który pojawi się na górnym obrazku. Musisz skorzystać z lewego suwaka w taki sposób, żeby dopasować cień do górnej piramidy (screen).

Skorzystaj z prawej strzałki, by przesunąć lampy. Teraz wybierz piramidę średniej wielkości. Przenieś ją nad lampę. Nie korzystaj jednak z suwaka, gdyż dokonałbyś zmian także w pierwszej piramidzie. Jeśli cień nie pasuje, spróbuj wybrać inny obiekt z tej grupy. Na koniec zajmij się dobraniem najmniejszej piramidy (screen). Dobór trzech prawidłowych obiektów zakończy proces rozwiązywania tej zagadki.

Otwórz okno inwentarza, w którym pozostały tylko te piramidy, których użyłeś do rozwiązania zagadki. Musisz je teraz umiejętnie rozstawić na piasku, czyli w miejscu, gdzie znajdował się portal. Duża piramida ma znajdować się z prawej strony, średnia w środku, a mała z lewej. Gotowy projekt pokazany został na screenie. Pojawi się krótka scenka obrazująca odsłonięcie ukrytego przejścia.

Udaj się w stronę dolnej części ekranu. Zabierz pokazany na screenie metalowy pręt (Metal bar), a następnie skieruj się do otwartego przejścia (najpierw musisz je jedynie obejrzeć). Po dotarciu na miejsce gra wyświetli krótki filmik, ostrzegający o zagrożeniu w postaci krokodyla. Musisz wycofać się na górę, gdyż chwilowo nic więcej tu nie zdziałasz.

Jeśli chcesz, możesz przyjrzeć się znajdującym tu posągom. Nie jest to jednak wymagane do końcowego sukcesu. Podnieś kawałek kolumny (Piece of column), który odnajdziesz przy prawym posągu. Wybierz teraz z inwentarza siekierę i użyj jej na pokazanej na screenie lewej podporze dla charakterystycznej łodzi. Spowoduje to zniszczenie obu podpór.
