Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula: Początek - poradnik do gry

Dracula: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Egipskie muzeum #3 | Kair | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Kair - Egipskie muzeum #3

Nie musisz iść do asystenta, gdyż od razu włączy się scenka z rozmowy, w trakcie której poznasz imię złodzieja (Suleiman). Poruszenie tematu artefaktów (Coptic Artefacts) zapewni Ci z kolei dostęp do nich. W inwentarzu pojawi się bowiem torba z artefaktami (Bag containing the Copts' treasure). Wybierz teraz z inwentarza ułożony już wcześniej papirus (screen) i ponownie porozmawiaj z asystentem. Pracownik muzeum zaproponuje skorzystanie z leżącej na jego biurku księgi. Podnieś ten przedmiot i zaczekaj na załadowanie nowego okna.

Zagadka ta jest jedną z trudniejszych, gdyż nie tylko wymaga wykazania się spostrzegawczością, ale również dobrą znajomością języka angielskiego - Egipskie muzeum #3 | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Zagadka ta jest jedną z trudniejszych, gdyż nie tylko wymaga wykazania się spostrzegawczością, ale również dobrą znajomością języka angielskiego. Na Twoim ekranie widoczne jest powiększenie papirusu. Nad i pod papirusem znajdują się podpowiedzi dotyczące znaczenia niektórych znaków. Po lewej stronie znajdują się natomiast wyrazy, które należy umieszczać pod określonymi znakami.

Oto pełne rozwiązanie zagadki (dla pewności proponuję też spojrzeć na dołączony screen) - Egipskie muzeum #3 | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Oto pełne rozwiązanie zagadki (dla pewności proponuję też spojrzeć na dołączony screen).

Pierwszy wiersz tekstu - Weapon (Broń), With (Z), Magical powers (Magiczne właściwości), Within (Wewnątrz), Seker, Head (Głowa)

Drugi wiersz tekstu - Cursed (Przeklęty), Blood (Krew), Hidden (Ukryty), Under (Pod), North (Północ), Altar (Ołtarz)

Trzeci wiersz tekstu - Before (Przed), Enter (Nadejście), Darkness (Ciemność), Destroy (Zniszczenie), Guard (Strażnik), Curse be on you forever (Wieczna klątwa)

Na koniec zapoznaj się z dokładnym tłumaczeniem (drugi screen), które zostanie dodane do dziennika jako dokument - tłumaczenie hieroglifów (Translation of Hieroglyphs on a Parchment Found at the Turk's). Oto owo tłumaczenie:

1) Bronie z magicznymi właściwościami wewnątrz głowy Sekera

2) Przeklęta krew pod północnym ołtarzem

3) Zanim wkroczysz w ciemność, zniszcz strażnika, bo na wieczność zostaniesz obłożony klątwą.

1 - Egipskie muzeum #3 | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry
Nie wychodź jeszcze z muzeum - Egipskie muzeum #3 | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Nie wychodź jeszcze z muzeum. Otwórz okno inwentarza i wybierz z niego pozyskanego niedawno czarnego sfinksa. Porozmawiaj z asystentem, wybierając temat dotyczący statuetki (Statuette). W trakcie rozmowy poznasz tłumaczenie znajdujących się na sfinksie hieroglifów. Zanim wyjdziesz z muzeum, wykonaj w inwentarzu dwie inne czynności. Użyj noża na naszyjniku, dzięki czemu uzyskasz diament. Następnie użyj diamentu na kawałku lustra (screen).

2 - Egipskie muzeum #3 | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry