Posiadłość Godalmingów (cz.5) | Londyn | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Możesz już udać się do księgi, którą znajdziesz pod portretem Draculi. Proces rozwiązywania tej zagadki składa się z trzech faz, a Twoją główną podpowiedzią jest zdobyta przed chwilą stronica. Zanim cokolwiek zrobisz, spróbuj się trochę rozeznać w sytuacji, klikając na interaktywne elementy. Układankę zawsze możesz zresetować, wciskając pokazany na screenie dolny przycisk. Do inwentarza wchodź natomiast przez dobrze poznaną ikonkę, a nie zamykając całkiem okno, gdyż wówczas również doprowadziłbyś do zresetowania łamigłówki.

Pierwsza faza zakłada doprowadzenie do wyświetlenia pięciu symboli, które mają pojawić się wewnątrz niewielkich trójkątów. Musisz dokładnie operować tymi obiektami. Poniżej przedstawiam pełne rozwiązanie:
![]() | KROK 1. Kliknij na nietoperzu, a w polu numer 1 wyświetli się pierwszy symbol. |
![]() | KROK 2. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Pojawią się dwa nowe symbole. |
![]() | KROK 3. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Pojawią się dwa ostatnie symbole. W ten sposób zakończysz pierwszą fazę rozwiązywania tej zagadki. Na ekranie powinno być widocznych pięć symboli. |
Druga faza zakłada doprowadzenie do pojawienia się pięciu tekstów, które otoczą centralną część odwróconego pentagramu. Także i tu proponuję podążać zgodnie z poniższymi wskazówkami:
![]() | KROK 1. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Na płytce numer 2 pojawi się tekst. |
![]() | KROK 2. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Na płytce numer 1 pojawi się tekst (w sumie widoczne są już dwa). |
![]() | KROK 3. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Na płytce numer 2 pojawi się tekst (w sumie widoczne są już trzy). |
![]() | KROK 4. Zamień miejscami pola numer 1 i 2 (klikając na nich), po czym kliknij na ikonie nietoperza. Pojawią się dwa ostatnie wpisy. W taki sposób zakończysz drugą fazę rozwiązywania tej zagadki. Na ekranie powinno być widocznych pięć tekstów. |