Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula: Początek - poradnik do gry

Dracula: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Ostatnia, trzecia faza wymusi konieczność wejścia w interakcję z widocznymi na ekranie pięcioma różnokolorowymi klejnotami. Będziesz je musiał umiejętnie rozstawić, by znalazły się na obrzeżu dużego okręgu. Oto pełne rozwiązanie tej łamigłówki:

KROK 1 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 1. Kliknij na czarnym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce.

KROK 2 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 2. Kliknij na czerwonym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce.

KROK 3 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 3. Kliknij na białym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce.

KROK 4 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 4. Kliknij na niebieskim klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce.

KROK 5 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 5. Ponownie kliknij na białym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce. Nie przejmuj się, że nie jest to linia prosta.

KROK 6 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

KROK 6. Kliknij na zielonym klejnocie i wybierz punkt 1 spośród podświetlonych miejsc. Zaczekaj, aż kamień zostanie przemieszczony w to miejsce. Na sam koniec kliknij na nietoperzu. W taki sposób zakończysz ostatnią, trzecią fazę rozwiązywania zagadki.

W nagrodę za rozwiązanie tej zagadki zapoznasz się z treścią nowego dokumentu. Mowa oczywiście o księdze hrabiego Draculi (Count Dracula's Book). To długa lektura, lecz nie radziłbym pomijać tego kroku. Z księgi dowiesz się więcej na temat Iriny, a także aktualnych planów hrabiego, dotyczących wskrzeszenia swojej ukochanej oraz odnalezienia Miny. Jeśli pominiesz opcję przeczytania księgi, zapoznasz się z krótkim podsumowaniem w postaci raportu - księga Draculi (Dracula's Book).

Wysłuchaj komentarza ze strony Van Helsinga - Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Wysłuchaj komentarza ze strony Van Helsinga. Włączy się krótka scenka przerywnikowa, informująca o tym, że w Twoją stronę zmierza lokaj. Na szczęście nie musisz zbytnio kombinować. Kliknij na znajdującym się za plecami głównego bohatera przejściu (screen). Po znalezieniu się w ciemnym korytarzu przejdź dalej, a po chwili automatycznie powrócisz do mieszkania Miny.

1 - Posiadłość Godalmingów (cz.6) | Londyn | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry