Krwiste Skały #2 (cz.1) | Kair | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Kair - Krwiste Skały #2
Zakładam, że pamiętasz jeszcze swoją pierwszą wizytę w grobowcu. Musisz zawrócić do pomieszczenia z zamkniętym przejściem. Wejdź do grobowca, skieruj się w dół i skorzystaj z pokazanej na screenie liny. Udaj się w stronę górnej krawędzi ekranu, skręć w lewo i kliknij na drzwiach, które miałeś okazję obejrzeć wcześniej.
Rozwiązanie tej zagadki jest banalnie proste, gdyż dysponujesz już wszystkimi potrzebnymi obiektami. Jedyne, o co musisz zadbać, to ich umiejętne rozłożenie:
słoneczny dysk - centralna część konstrukcji (screen)
lustro - lewa odnoga
czosnek - prawa odnoga
kula - górna odnoga
woda święcona - dolna odnoga
Znajdziesz się w bardzo ciekawym pomieszczeniu z czymś na kształt portalu. Czynności wykonuj zgodnie z przetłumaczonym tekstem. W pierwszej kolejności należy więc zdobyć broń. Statua boga Sekera została pokazana na screenie. Użyj na niej siekiery, a następnie wśród rozbitych fragmentów odszukaj srebrny grot włóczni (Silver spear tip).
Druga część tłumaczenia nawiązywała do zakrwawionego ołtarza. Musisz więc kliknąć na pokazanym na screenie obiekcie. Po wysłuchaniu komentarza Van Helsinga zostanie wyświetlone nowe okno. Widoczne tu znaki porównaj z hieroglifami zdobytymi z czarnego sfinksa.
Rozwiązanie tej zagadki jest bardzo proste. Musisz po prostu klikać w odpowiednie znaki zgodnie ze wskazówkami z dziennika. Zacznij od jedynki, a skończ na szóstce. Zaczekaj, aż ołtarz obróci się, odsłaniając skażoną krew. Do pobrania próbki krwi wykorzystaj posiadany pojemnik (Receptacle).
Teraz zajmij się zebraniem dwu pokazanych na screenie przedmiotów, a mianowicie miski (Bowl) oraz próbki miedzi z grobowca (Copper deben). Wybierz z inwentarza wagę i użyj jej na znajdującej się obok słupów skrzyni. Teraz na wadze użyj miski. Zaczekaj, aż gra wyświetli nowe okno, oznaczające konieczność rozwiązania kolejnej zagadki.