Deathloop: Egor Serling - boss, jak pokonać Deathloop poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera informacje jak pokonać Wizjonera Egora. Zamieściliśmy informacje gdzie przebywa Egor i jak zabić bossa.
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2021
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis odnalezienia i pokonania bossa Egor Serling - jest on jednym z Wizjonerów (głównych antagonistów). Dowiecie się gdzie można spotkać Egora, jakie są możliwe warianty zabójstwa Serlinga oraz jakie nagrody przewidziano za pokonanie tego Wizjonera.
- Najważniejsze informacje o Egorze i miejsce pobytu
- Zamordowanie Egora - Kompleks
- Zamordowanie Egora - Updaam
- Nagrody za pokonanie bossa
Najważniejsze informacje o Egorze i miejsce pobytu
Egor Serling jest naukowcem prowadzącym własne eksperymenty na wyspie Blackreef. Unikalną cechą tego Wizjonera jest to, że w trakcie przechodzenia gry Egor może pojawiać się w dwóch różnych lokacjach, przy czym do alternatywnej lokacji dotrze wyłącznie jeśli poprawnie sabotujecie jego prace badawcze.
Domyślnym miejscem pobytu Egora jest jego obóz z mobilnym laboratorium z dzielnicy Kompleks, przy czym Egor pojawia się tam jedynie w godzinach wieczornych. We wszystkich pozostałych porach dnia obóz jest pilnowany jedynie przez zwykłych eternalistów.
Drugim możliwym miejscem pobytu Charliego jest zamek / posiadłość Aleksisa z dzielnicy Updaam - Egor może się tam pojawić wieczorem, czyli wtedy gdy organizowany jest bal przebierańców. Stanie się tak jednak wyłącznie jeśli wcześniej w trakcie tego samego dnia sabotujecie eksperymenty Egora - jest to częścią tropu wizjonera Utracone w transmisji, który oczywiście dokładnie opisaliśmy na osobnej stronie solucji.
Należy w tym miejscu zaznaczyć, że Charlie i Egor domyślnie nie przebywają w tym samym obszarze posiadłości Dorsey Manor, aczkolwiek będziecie mogli zabić aż 3 Wizjonerów w tej samej lokacji (oprócz Egora i Aleksisa będzie to też Wenjie) i jest to wymagane na potrzeby poprawnego zaliczenia finałowego dnia. Po więcej informacji zajrzyjcie do opisu finałowego tropu Koniec końców.
Zamordowanie Egora - Kompleks
Dla przypomnienia do obozu Egora musicie dotrzeć wieczorem. Jeszcze w drodze do miejsca pobytu Wizjonera musicie liczyć się z tym, że trzeba będzie zaliczyć przeprawę przez ścieżkę z licznymi pułapkami (laserowe, miny zbliżeniowe) lub zdecydować się na przejście przez bunkier, w którym oprócz pułapek można też napotykać przeciwników i wieżyczki.
Jeśli doprowadzicie do aktywacji którejś z pułapek, to Egor będzie wyczekiwał Waszego przybycia, choć i wtedy konfrontacja z nim okaże się możliwa. W przypadku ciągłego i pomyślnego skradania się pojawi się okazja do zaatakowania go z zaskoczenia.
Egor nie jest wymagającym przeciwnikiem, ale może używać kamuflażu żeby utrudniać namierzanie go. Starajcie się dużo rozglądać żeby jak najszybciej rozpoznawać miejsca, w których ponownie pojawi się i wznowi wyprowadzanie ataków.
Zamordowanie Egora - Updaam
Ten wariant wymaga wcześniejszych przygotowań, które dokładnie omówiliśmy na stronie z opisem przejścia misji Utracone w transmisji. Dla przypomnienia w ramach zaliczania wspomnianego tropu wymagane jest przeszukanie obozu z dzielnicy Kompleks, odwiedzenie go przed nastaniem wieczora, pozyskanie niwelatora polowego i użycie go do odsłonięcia maszyny Egora używającej kamuflażu.
Colt musi następnie wprowadzić kombinację pozyskaną dzięki rozegraniu tropu (jest ona niestety losowa) po to żeby sabotować maszynę i zmusić Egora do rezygnacji z kontynuowania eksperymentu w dzielnicy Kompleks.
Po dotarciu do dzielnicy Updaam w godzinach wieczornych (tego samego dnia, w którym wykonany został sabotaż!) musicie zinfiltrować posiadłość Dorsey'a. Przypominamy, że najlepszym pomysłem jest wybranie ścieżki biegnącej wzdłuż murów zamku po to żeby dotrzeć do okiennicy i niepostrzeżenie przedostać się do środka.
Będąc już na terenie posiadłości prowadzenie działań z ukrycia jest wskazane, choć nie wymagane. Wszczęcie alarmu może nakłonić Egora do zmiany swojego domyślnego położenia, aczkolwiek gra powinna zawsze wyświetlać znacznik wskazujący jego aktualną pozycję.
Jeśli udało się Wam zinfiltrować zamek bez alarmowania przeciwników o Waszej obecności, to Egor może przebywać w jednym z pomieszczeń na górnych poziomach posiadłości. Warto zaznaczyć, że w miejscu tym może być aktywny niwelator polowy wyłączający moce bohatera (w tym Powtórkę), tak więc nie jest wskazane dobrowolne wkraczanie w jego obszar działania.
Egora możecie pozbyć się przystępując do otwartych walk lub podstępem - w sąsiednim pomieszczeniu możecie zniszczyć deski przy kominku i następnie ostrzelać butlę z trującym gazem lub zaatakować po prostu z zaskoczenia samego Egora.
Wizjoner alternatywnie może przebywać na dachu zamku lub na jednym z dużych balkonów. W tym przypadku idealnym rozwiązaniem może być skorzystanie z karabinu snajperskiego lub innej dobrej broni do zaatakowania bossa na dystans. Zakradnięcie się do Egora może okazać się bardziej problematyczne z racji na brak dużej liczby zasłon na dachu oraz możliwość napotkania podrzędnych przeciwników pilnujących dachu.
Nagrody za pokonanie bossa
Pokonany Egor Serling pozostawia po sobie moc Eter, która jest bardzo użytecznym kamuflażem. Nie jest to całkowita niewidzialność, ale może ona znacząco ułatwiać skradanie się i w rezultacie warto dopaść Egora na wczesnym stadium gry. Oprócz zdobycia mocy możecie wejść w interakcję z jego ciałem żeby pozyskać rezyduum oraz rozejrzeć się za porzuconym przez niego lootem - mogą to być broń palna oraz różnorakie medaliony.
Ponowne eliminacje Egora w kolejnych cyklach mogą Wam pozwalać na pozyskiwanie ulepszeń mocy Eter oprócz wymienionych powyżej standardowych nagród (rezyduum, broń, medaliony).