Deathloop: Cisza radiowa - solucja, opis przejścia Deathloop poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry Deathloop zawiera opis przejścia misji Cisza radiowa (Radio Silence). To trop wizjonera powiązany ze stacją zasilania i kryjówką Julianny.
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu wizjonera / misji Cisza radiowa (Radio Silence). Solucja objaśnia m.in. gdzie jest stacja zasilania, jak uruchomić generatory, gdzie znaleźć i jak zbadać stacje Tidevarv, Yasen, Sova oraz Akkar, a także jak dotrzeć do wejścia do RAK-a i jak pozyskać 3 hasła do zamkniętych drzwi.
- Odblokowanie misji
- Rozejrzenie się w stacji zasilania (Check out the power station)
- Przywrócenie zasilania (Turn this thing on)
- Przeszukanie stacji Tidevarv (Search Tidevarv Station)
- Przeszukanie archiwów (Search the archives)
- Sprawdzenie RAK-a (Investigate the RAK)
- Przekierowanie zasilania (Divert the power)
- Przeszukanie stacji Yasen (Search Yasen Station)
- Przeszukanie stacji Sova (Search Sova Station)
- Przeszukanie stacji Akkar (Search Akkar Station)
- Otwarcie RAK-a (Open the RAK)
Odblokowanie misji
Opisywany trop będziecie mogli rozpocząć po zaliczeniu prologu Colta - Najdłuższy dzień. Misja pojawi się w Waszym dzienniku po splądrowaniu sejfu w mieszkaniu w dzielnicy Updaam i odnalezieniu dokumentu z informacjami na temat personaliów i miejsc pobytu 8 Wizjonerów (bossów - głównych antagonistów). Z przystąpieniem do tego zadania radzimy jednak zaczekać aż ukończycie misję Wszechobecność. Pozwoli Wam to wykorzystywać rezyduum do zapamiętywania na stałe mocy, broni i innego ekwipunku zdobywanego w trakcie wypraw.
Na potrzeby zajęcia się opisywanym tropem musicie odwiedzić dzielnicę Kompleks w godzinach porannych.
Rozejrzenie się w stacji zasilania (Check out the power station)
Po dotarciu do dzielnicy Kompleks wyruszcie w stronę odwiedzanego wcześniej Centrum Kontroli Pętli. Po wejściu do budynku nie kierujcie się jednak w stronę górnego pomieszczenia kontrolnego. Zamiast tego zbadajcie prawe schody, które prowadzą w dół do stacji zasilania. W godzinach porannych przejście to powinno być odblokowane (docierając tu o innej porze dnia znajdziecie notatkę z informacją o zamkniętym przejściu).
Zbadajcie szeroki panel kontrolny. Będzie leżała na nim notatka (Unfolded Directive) z instrukcjami na temat przywrócenia dostaw prądu.
Przywrócenie zasilania (Turn this thing on)
Skorzystajcie ze schodów prowadzących na niższe piętra. W podziemnym kompleksie spotkacie kilku przeciwników i powinniście rozpocząć od pozbycia się ich żeby móc na spokojnie zająć się właściwym celem misji (warto użyć hakofalówki do sabotowania radia zwiadowcy).
Musicie zacząć od odnalezienia baterii i przykładową pokazuje obrazek - są to okolice schodów prowadzących od górnej konsoli do sali z generatorami. Inne baterie możecie też znaleźć w dolnych pomieszczeniach.
Wasze zadanie to uruchomienie 2 generatorów. Włóżcie baterię do slotu dowolnego generatora z aktualnie odwiedzanego pomieszczenia i następnie wciśnijcie przycisk.
Niestety zabraknie pojemności w baterii żeby uruchomić drugi generator. Znajdźcie drzwi prowadzące do pomieszczenia łączącego podziemne sale. Jest w nim stacja do ładowania baterii. Umieśćcie w niej baterię i po naładowaniu jej udajcie się do drugiego generatora żeby po załączyć.
Po uruchomieniu obu generatorów powróćcie do panelu kontrolnego na górze.
Zauważcie, że w miejscu tym znajdują się 4 dźwignie, przy czym aktualnie możecie pociągnąć wyłącznie za pierwszą dźwignię od lewej. Doprowadzi to zapewnienia dostaw prądu do powiązanej z nią lokacji Stacja Tidevarv również z dzielnicy Kompleks.
Przeszukanie stacji Tidevarv (Search Tidevarv Station)
Stacja Tidevarv znajduje się na terenie tego samego bunkra, w którym aktualnie jesteście, tak więc nie musicie nawet wychodzić na zewnątrz. Po powrocie na górę zauważcie, że przejście po drugiej stronie odblokowało się (rozpoznacie je po dostarczającym prąd dużym kablu zasilania).
Zejdźcie do podziemi, w których do odnalezienia są m.in. nagranie (Test Flight 01) oraz notatka (Strictly Confidential).
Przeszukanie archiwów (Search the archives)
Po otrzymaniu nowego celu misji zdecydujcie się na opuszczenie dzielnicy Kompleks. Zaczekajcie do godzin popołudniowych i jako cel podróży wybierzcie dzielnicę Updaam.
Musicie dotrzeć do biura archiwum (Archives Office). Do środka możecie przedostać się przeciskając się pod częściowo podniesioną bramą.
Wejdźcie do biura (AEON Archival Office) i zajmijcie się jego przeszukiwaniem. Jest tutaj kilka sekretów, przy czym najważniejszą znajdźką jest poufny dokument (Classified Information) wciśnięty pomiędzy pudła. Poznacie dzięki niemu hasło WHEREWITHAL.
Sprawdzenie RAK-a (Investigate the RAK)
Nowy cel misji otrzymacie po wysłuchaniu rozmowy z Julianną przez radio. Wejście do tej tajemniczej placówki znajduje się pod budynkiem, który przed chwilą zbadaliście. Po wyjściu na zewnątrz ostrożnie schodźcie lub zeskakujcie na dół, unikając przypadkowego spadnięcia w przepaść.
Wejście do kompleksu RAK pokazuje dołączony obrazek. Wejdźcie w interakcję z mikrofonem, a Colt zostanie wpuszczony do środka.
W pomieszczeniu znajdziecie panele kontrolne, a za żaluzjami duży obiekt w kształcie rakiety. Podejdźcie do nowych zamkniętych drzwi i zbadajcie przyczepioną do nich notatkę (Where the power lies). Poznacie kod do stacji zasilania (w naszym przypadku było to 241, ale u Was gra może wylosować inny) i dowiecie się o konieczności odblokowania i odwiedzenia 3 innych stacji po to żeby zdobyć 3 hasła.
Przekierowanie zasilania (Divert the power)
Musicie powrócić do stacji zasilania z dzielnicy Kompleks (ponownie wybierzcie poranek). Po dotarciu na miejsce zacznijcie od wejścia w interakcję z pokrętłami z obrazka i ustawienia pozyskanego niedawno kodu (241 w naszym przykładzie).
Wprowadzenie kombinacji odblokuje 3 kolejne dźwignie, przy czym tak samo jak wcześniej musicie najpierw zejść na dół, znaleźć baterię i użyć ją do zasilenia 2 generatorów.
Po powrocie na górę możecie pociągnąć za dowolną z dźwigni. Jeśli chcecie odwiedzać lokacje po kolei to wybierzcie drugą od lewej, czyli tę powiązaną ze stacją z dzielnicy Updaam.
Przeszukanie stacji Yasen (Search Yasen Station)
Opuśćcie Kompleks i wybierzcie się do Updaam. Możecie wybrać dowolną porę dnia za wyjątkiem poranka.
Wejście do stacji Yasen znajduje się w miejscu zaznaczonym na obrazku, tzn. na prawo od mostu prowadzącego w stronę zamku Charliego.
Po znalezieniu się wewnątrz stacji możecie ponownie zainteresować się odnajdywaniem opcjonalnych znajdziek, bądź też od razu skupić się na zlokalizowaniu poufnego dokumentu (Classified Information) leżącego na biurku. Poznacie 1 z 3 haseł do lokacji RAK - FLAMINGO.
Przeszukanie stacji Sova (Search Sova Station)
W pierwszej kolejności musicie powrócić do Kompleksu o poranku, udać się do stacji zasilania i przywrócić dostawy prądu dzięki uruchomieniu 2 generatorów. Wybierzcie drugą dźwignię od prawej. Będzie ona powiązana ze stacją Sova z dzielnicy Skała Fristad.
Powróćcie do tuneli i zdecydujcie się na zbadanie Skały Fristad. Macie dwie pory dnia do wyboru - środek dnia lub popołudnie.
Wejście do stacji Sova znajduje się na lewo od wejścia do dużego bunkra będącego siedzibą Fii. Postarajcie się najpierw wyeliminować okolicznych wrogów i w zrealizowaniu tego planu może pomóc zhakowanie wieżyczki.
Tak samo jak w poprzednich stacjach możecie spróbować przeszukać nową lokację w 100% lub od razu zainteresować się poufnym dokumentem (Classified Information) z biurka. Poznacie drugie hasło - PITCHFORK.
Przeszukanie stacji Akkar (Search Akkar Station)
Po raz ostatni musicie powrócić do stacji zasilania w dzielnicy Kompleks (pamiętajcie o wybraniu godizn porannych). Po tym jak uruchomicie 2 generatory powróćcie na górę i pociągnijcie za pierwszą dźwignię od prawej. Będzie ona powiązana ze stacją Akkar z dzielnicy Zatoka Karla.
Powróćcie do tuneli i zdecydujcie się na wyruszenie do Zatoki Karla. Macie dwie pory dnia do wyboru - popołudnie lub wieczór.
W tym konkretnym przypadku musicie zdecydować się na spacer wzdłuż linii brzegowej. Doprowadzi ona Was do pokazanego na obrazku bunkra.
Wewnątrz stacji Akkar załączy się cut-scenka. Po jej obejrzeniu możecie przeszukać okolicę i pozbierać znajdźki (m.in. nagranie Lexicon Wars i dokument leżące na podłodze). Colt docelowo przypomni sobie trzecie hasło - ZENITH.
Otwarcie RAK-a (Open the RAK)
Musicie powrócić do dzielnicy Updaam i możecie wybrać dowolną porę dnia. Powróćcie do podziemnego kompleksu RAK - dla przypomnienia trzeba znaleźć schody prowadzące do drzwi z mikrofonem.
Po znalezieniu się wewnątrz RAK-a dotrzyjcie do drugich zamkniętych drzwi i wejdźcie w interakcję z nimi. Colt powinien automatycznie wypowiedzieć wszystkie 3 hasła i odblokować wejście do sali z rakietą.
Obok rakiety załączy się kolejny filmik przerywnikowy. Dowiecie się, że rakieta może zostać użyta do dotarcia do kryjówki Julianny, ale na taki krok Colt zdecyduje się dopiero w końcowej fazie kampanii, a konkretnie gdy uda mu się zabić 7 pozostałych Wizjonerów w ramach tej samej Pętli (tzn. tego samego dnia).