Deathloop: Całą noc - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera opis przejścia misji Całą noc (All Night Long). To trop arsenału z odnalezienia legendarnej broni – Automatu Constancy.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu arsenału / misji Całą noc (All Night Long). Misja ta dotyczy pozyskania legendarnego pistoletu Automat Constancy (Constancy Automatic). Z naszej solucji dowiecie się jak dowiedzieć się o legendarnej broni, komu można odebrać legendarny pistolet i jakie unikalne statystyki posiada Automat Constancy.
- Odblokowanie misji
- Nagroda za ukończenie misji - Automat Constancy (Constancy Automatic)
- Zabicie Franka Spicera (Kill Frank Spicer)
Odblokowanie misji

Okazja do rozegrania tej misji pojawia się podczas zaliczania tropu Wizjonera Ballada o Franku Gadule (The Ballad of Ramblin' Frank). Dalsza część wspomnianego tropu zakłada zinfiltrowanie klubu Franka znajdującego się w dzielnicy Skała Fristad (godziny poranne). Przejdźcie do opisu przejścia tego tropu żeby uzyskać więcej informacji o sposobie przedostania się do wnętrza klubu.

Podczas eksploracji klubu możecie opcjonalnie zbadać parter. W jednym z pomieszczeń znajdziecie leżące na okrągłej ladzie nagranie (A Loaded Word), z którego dowiecie się o unikalnej broni palnej będącej w posiadaniu Franka.
Nagroda za ukończenie misji - Automat Constancy (Constancy Automatic)


Broń, która należała do Franka, to pistolet automatyczny. Jego unikalną cechą jest to, że możecie prowadzić ostrzał nawet podczas przeładowywania, a to dlatego, że do broni są przyczepione na stałe dwa magazynki. Automat jest dzięki temu w stanie strzelać nawet jeśli zmieniany jest aktualnie jeden z magazynków.
Dodatkowo w miarę trafiania przeciwników możecie uzyskiwać premię do obrażeń. Sprawia to, że może to być doskonała broń do prowadzenia bezpośrednich walk.
Uwaga - Zużyjcie 9000 rezyduum do nasycenia automatu żeby zachować go na stałe. W przeciwnym razie musielibyście w kolejnych Pętlach powtarzać kroki doprowadzające do dotarcia do siedziby Franka celem odebrania mu unikalnej broni.
Zabicie Franka Spicera (Kill Frank Spicer)

Dla przypomnienia Frank Spicer przebywa w swoim studio razem ze swoją obstawą. Domyślnie konieczne jest stoczenie dużej bitwy z Wizjonerem i innymi przeciwnikami, choć możecie też przygotować się do walk (m.in. zhakowanie wieżyczek z okolicy) oraz spróbować zakraść się do studia polegając na uprawnieniach przepustki.
Niezależnie od wybranej taktyki walki trzeba dotrzeć do pozostałości po Franku po wygranej bitwie.
Komentarze czytelników
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
