Deathloop: Całą noc - solucja, opis przejścia Deathloop poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera opis przejścia misji Całą noc (All Night Long). To trop arsenału z odnalezienia legendarnej broni – Automatu Constancy.
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu arsenału / misji Całą noc (All Night Long). Misja ta dotyczy pozyskania legendarnego pistoletu Automat Constancy (Constancy Automatic). Z naszej solucji dowiecie się jak dowiedzieć się o legendarnej broni, komu można odebrać legendarny pistolet i jakie unikalne statystyki posiada Automat Constancy.
- Odblokowanie misji
- Nagroda za ukończenie misji - Automat Constancy (Constancy Automatic)
- Zabicie Franka Spicera (Kill Frank Spicer)
Odblokowanie misji
Okazja do rozegrania tej misji pojawia się podczas zaliczania tropu Wizjonera Ballada o Franku Gadule (The Ballad of Ramblin' Frank). Dalsza część wspomnianego tropu zakłada zinfiltrowanie klubu Franka znajdującego się w dzielnicy Skała Fristad (godziny poranne). Przejdźcie do opisu przejścia tego tropu żeby uzyskać więcej informacji o sposobie przedostania się do wnętrza klubu.
Podczas eksploracji klubu możecie opcjonalnie zbadać parter. W jednym z pomieszczeń znajdziecie leżące na okrągłej ladzie nagranie (A Loaded Word), z którego dowiecie się o unikalnej broni palnej będącej w posiadaniu Franka.
Nagroda za ukończenie misji - Automat Constancy (Constancy Automatic)
Broń, która należała do Franka, to pistolet automatyczny. Jego unikalną cechą jest to, że możecie prowadzić ostrzał nawet podczas przeładowywania, a to dlatego, że do broni są przyczepione na stałe dwa magazynki. Automat jest dzięki temu w stanie strzelać nawet jeśli zmieniany jest aktualnie jeden z magazynków.
Dodatkowo w miarę trafiania przeciwników możecie uzyskiwać premię do obrażeń. Sprawia to, że może to być doskonała broń do prowadzenia bezpośrednich walk.
Uwaga - Zużyjcie 9000 rezyduum do nasycenia automatu żeby zachować go na stałe. W przeciwnym razie musielibyście w kolejnych Pętlach powtarzać kroki doprowadzające do dotarcia do siedziby Franka celem odebrania mu unikalnej broni.
Zabicie Franka Spicera (Kill Frank Spicer)
Dla przypomnienia Frank Spicer przebywa w swoim studio razem ze swoją obstawą. Domyślnie konieczne jest stoczenie dużej bitwy z Wizjonerem i innymi przeciwnikami, choć możecie też przygotować się do walk (m.in. zhakowanie wieżyczek z okolicy) oraz spróbować zakraść się do studia polegając na uprawnieniach przepustki.
Niezależnie od wybranej taktyki walki trzeba dotrzeć do pozostałości po Franku po wygranej bitwie.