Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls II - poradnik do gry

Dark Souls II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dark Souls 2 - The Lost Bastille
Dark Souls 2 - The Lost Bastille
W skrzyni na dole wieży.
Po pokonaniu Red Phantoma i hordy psów. Część wrogów można zastrzelić z łuku stojąc na murze.
The Saltfort. Po dotarciu do wieży musimy wspiąć się po drabinie.
Powiększ mapę

The Lost Bastille | Opis przejścia | Dark Souls II poradnik Dark Souls II

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Skrót/przejście/obszar

Skrót 1 – Po zeskoczeniu w rozpadlinę w murze skręcamy w lewo a następnie idziemy do końca dziedzińca trzymając się prawej ściany. Po pokonaniu kilku psów dotrzemy do kraty, którą otworzymy pobliską dźwignią.

Skrót 2 – Pozwala na wcześniejsze odblokowanie ogniska oraz kowala.

Skrót 3 – Wymaga: Antiquated Key. Prowadzi do pomieszczenia pełnego desek.

Krata 1 – Poruszając się od ogniska Servants' Quarters dotrzemy do rozwidlenia - tam idziemy po schodach na górę. Trafimy do pomieszczenia z eksplodującymi mumiamii. Przełącznik znajduje się w korytarzu tuż obok nich.

Krata 2 – Na piętrze powyżej pomieszczenia z mumiami i dwoma drabinami. Otwiera drogę do Sinner's Rise.

Iluzja 1 – Po skorzystaniu z zamka Pharrosa i zniszczeniu iluzji otworzymy drogę do Belfry Luna

Iluzja 2 – W pomieszczeniu z dwoma drabinami i kilkoma eksplodującymi mumiami wchodzimy do małego pomieszczenia na wprost wejścia - iluzja znajduje się tuż przed nami. W nowym korytarzu sprawdzamy lewą ścianę - kolejna iluzja pozwoli nam wyjść na balkon.

Deski – Możemy zniszczyć je mieczem a następnie zwiedzić pomieszczenie.

Rzadki przeciwnik/boss

Heide Knight – Jeden raz na przejście gry.

Boss - Ruin Sentinels

Opcjonalny boss - Belfry Gargoyles

Postać niezależna (przyjazna)

Lucatiel of Mirrah

Straid of Olaphis – Wymagany: Fragrant Branch of Yore, 3 INT, 3 FTH. Pozwala na wymianę dusz bossów na ekwipunek.

Steady Hand McDuff – Wymagany: Bastille Key lub skrót 2. Po zapaleniu pochodni w kuźni przeniesie się w pobliże kowadła i odblokuje dostęp do skarbów. Po dostarczeniu Dull Ember (Iron Keep) będzie mógł wykonać infusion.

Ognisko

Ognisko – Straid's Cell. Drugie piętro nad pokojem z mumiami.

Przedmiot

Human Effigy (1) – Po spadnięciu w rozpadlinę w murze skręcamy w prawo - przedmiot znajduje się przy zwłokach.

Human Effigy (2) – Po pokonaniu hordy wrogów korzystamy ze schodów - przedmiot będzie na końcu pomieszczenia obok zamkniętych wrót.

Antiquated Key – Antiquated Key oraz Covetous Silver Serpent Ring. Po wejściu do budynku przez okno i pokonaniu psów wystarczy wyjść przez drzwi na niewielki dziedziniec. Przedmioty znajdują się w skrzyni w rogu lokacji.

Estus Flask Shard – Po zeskoczeniu w rozpadlinę w murze skręcamy w lewo a następnie idziemy do końca dziedzińca trzymając się lewej ściany. Skrzynia z przedmiotem znajduje się na końcu ciasnego przesmyku.

Hush – Iluzoryczna ściana po lewej stronie pomieszczenia z bossem. Po otworzeniu przejścia wchodzimy na górę po drabinie - zaklęcie znajduje się w skrzyni.

Target Shield – Iluzoryczna ściana na wprost od wejścia do komnaty z bossem. Przedmiot znajduje się w skrzyni.

Homeward Bone – Iluzoryczna ściana w miejscu, gdzie znaleźliśmy Hush. Po otworzeniu przejścia ponownie znajdziemy się w głównej komnacie. Przedmiot leży przy zwłokach.

3x Crimson Water – Iluzoryczna ściana na piętrze po skorzystaniu z przejścia po prawej stronie komnaty z bossem. Uwaga: w środku znajduje się eksplodująca mumia!

Large Club – W pomieszczeniu poniżej ogniska.

Blue Tearsone Ring – Wchodzimy na pierwsze piętro a tam spadamy w jedną z rozpadlin. Przedmiot znajduje się w skrzyni.

Southern Ritual Band – W skrzyni na dole wieży.

Bastille Key – Po pokonaniu Red Phantoma i hordy psów. Część wrogów można zastrzelić z łuku stojąc na murze.

Bracing Knuckle Ring – Dostaniemy się do niego po odnalezieniu drugiej iluzji. Wystarczy trzymać się lewej ściany - przedmiot znajduje się przy zwłokach.

Petrified Dragon Bone – Wymagany: Bastille Key. W celi obok ogniska.

Flame Butterfly – Po skorzystaniu z drugiej iluzji, musimy przeskoczyć rozpadlinę

Golden Wing Shield – Z miejsca, gdzie zdobyliśmy Flame Butterfly zeskakujemy na wąski gzyms. Następnie poruszamy się nim do samego końca - tarcza będzie leżała obok zwłok.

Craftsman's Hammer + Twinkling Titanite – W skrzyni na której siedzi McDuff. Jeśli zapalimy pochodnię po drugiej stronie warsztatu i odpoczniemy przy ognisku kowal przeniesie się a my będziemy mogli zebrać skarby.

Zestaw Wanderer Armor – Po skorzystaniu z trzeciego skrótu lub dotarciu od ogniska Servants' Quarters na dziedzińcu znajdziemy studnię. Gdy uderzymy w kamień, spadnie on na dół jednocześnie podnosząc klatkę z trzema (!) eksplodującymi mumiami. Po pokonaniu ostatniej z nich zostawi ona zestaw pancerza.

Archdrake Robes + Shield – Poruszamy się od strony trzeciego skrótu. W miejscu, gdzie znajdował się kusznik leżą beczki z prochem. Używając ognistych strzał lub firebomb możemy je wysadzić otwierając drogę do pancerza i tarczy.

Twinblade – Twinblade + Parrying Dagger + Bone Staff. Poruszamy się od strony trzeciego skrótu. W pomieszczeniu za kusznikiem (aby się tam dostać musimy skorzystać z drabiny i spaść na podwyższenie, na którym stał strzelec).

Soul Vessel – W pomieszczeniu z Twinblade używamy Klucza Pharrosa. Przedmiot znajduje się za iluzją w skrzyni.

Pułapka

PUŁAPKA (HORDA) – Po otworzeniu drzwi napotkamy dużą grupę przeciwników. Najlepiej wyciągać ich pojedynczo. Kolejna duża grupa znajduje się w pomieszczeniu po lewej stronie od wejścia.

Przejście do innej lokacji

SINNERS' RISE

Punkt orientacyjny/przełącznik

Dźwignia (boss) – Na samym szczycie wieży. Otwiera drogę do bossa.

Winda-klatka – Dostaniemy się do niej z pomieszczenia z drugą kratą. Jeśli skoczymy na krawędź poniżej będziemy mogli podnieść Bonfire Ascetic. Na samym dole znajdziemy Pharros' Lockstone.

Legenda Dark Souls 2 - The Lost Bastille

Przejście do innej lokacji

Pułapka

Skrót/przejście/obszar

Punkt orientacyjny/przełącznik

Ognisko

Postać niezależna (przyjazna)

Przedmiot

Rzadki przeciwnik/boss

Skorzystaj z windy - The Lost Bastille | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Skorzystaj z windy

Kiedy zejdziesz ze statku, udaj się pomostem w stronę brzegu i wejdź do budynku przed sobą. W środku skorzystaj z windy aby dostać się na wyższy poziom z którego wyruszysz w dalszą drogę. Kiedy wjedziesz na górę możesz przeszukać otwarte cele, w jednej z nich znajdziesz duszę oraz Radiant Lifegem. Kiedy wejdziesz po schodach na górę, będziesz mógł przeszukać kolejne pomieszczenia, które są otwarte. Znajdziesz w nich Common Fruit oraz ognisko do rozpalenia. Kiedy to uczynisz teleportuj się do ogniska, które odblokowałeś po walce The Pursuer. Dzięki temu zaoszczędzisz sobie zbędnego chodzenia.

Przejdź po zniszczonym murze - The Lost Bastille | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Przejdź po zniszczonym murze

Wyjdź z wieży i udaj się przed siebie, kiedy dotrzesz do gruzowiska, skręć w lewo i wejdź na wąski fragment muru. Możesz obejść ścianę dookoła, żeby zebrać przedmiot. Następnie przejdź przez fragment kamienia na szerszą część budowli i pokonaj czającego się w okolicy olbrzyma. Następnie skorzystaj z przejścia w ścianie i wejdź do pomieszczenia, w którym na dole czai się kilka psów oraz łucznik. Kiedy zeskoczysz na dół (lub skorzystasz z drabiny), łucznik powinien pójść w twoje ślady i będziesz mógł go pokonać na niższym poziomie. Przejdź przez drzwi i po drugiej stronie otwórz skrzynie w której znajdziesz Antiquated Key oraz Covetous Silver Serpent Ring.

Otwórz drzwi - The Lost Bastille | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Otwórz drzwi

Wróć na górę i pobiegnij mostem w stronę kolejnej wieży. Przed nią stoją beczki, po zniszczeniu których będziesz mógł otworzyć drzwi. W środku ponownie spotkasz Lucatiel Of Mirrah. Kiedy z nią porozmawiasz, podaruje ci Human Effigy. Z tego miejsca możesz teleportować się do ogniska odblokowanego po podróży statkiem, aby zwiedzić dalszą część lokacji.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie