Dary | Opis mechanizmów rozgrywki | Dark Souls II poradnik Dark Souls II
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Dary (Gifts) to przedmioty, które wybierasz podczas tworzenia nowego bohatera. Istnieje siedem różnych darów, a każdy z nich można zdobyć w trakcie gry, dlatego mają one znaczenie głównie w początkowych sekcjach gry, gdzie dają ci pewną przewagę. Możesz również odpuścić sobie dary i nie wybierać żadnego, jednak nic na tym nie zyskasz.
Nazwa | Opis |
Life Ring | Zwiększa maksymalną ilość życia o 5% |
Human Effigy | - Odwraca pustkę, zmieniając postać w człowieka - Leczy efekt klątwy - Można ją spalić w ognisku, by zmniejszyć szansę inwazji |
Healing Wares | - 10x Lifegem - 5x Radiant Lifegem - 1x Old Radiant Lifegem |
Homeward Bone | Przenosi do ostatniego używanego ogniska |
Seed of a Tree of Giants | Pozwala komputerowym przeciwnikom atakować najeźdźców |
Bonfire Ascetic | Można spalić w ognisku, by zwiększyć poziom lokacji o jeden, co zwiększa poziom trudności przeciwników (np. z NG do NG+, NG++ do NG+++) |
Petrified Something | Może być wymieniony u Dyny i Tillo (Things Betwixt) na losowy przedmiot |
Dary o największej wartości dla nowych graczy, to Human Effigy, Petriefied Something oraz Healing Wares. Homeward Bone jest bardzo łatwa do pozyskania. Bonfire Ascetic jest stosunkowo rzadki, ale przydatny tylko dla bardziej doświadczonych graczy. Seed of a Tree of Giants jest bardzo rzadkie, ale nieprzydatne przez większość gry. Life Ring może być kuszący, ale 5% to bardzo mała różnica.