Iron Keep - droga przez fortecę | Opis przejścia | Dark Souls II poradnik Dark Souls II Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019 6464 Następna Opis przejścia Iron Keep - droga do króla Poprzednia Opis przejścia Earthen Peak Skrót/przejście/obszarSkrót 1 – Gdy wejdziemy po schodach po naszej prawej stronie znajdziemy iluzoryczną ścianę. Skrót 2 – Po skorzystaniu z pierwszego skrótu znajdziemy się w pomieszczeniu z balistą. Została ona wycelowana w kolejną iluzoryczną ścianę - wystarczy ją otworzyć. Belfry Sol (opcjonalny) – Po skorzystaniu z Pharros' Lockstone dostaniemy się do nowego ogniska oraz opcjonalnej lokacji Belfry Sol. Możemy tutaj dołączyć do Bell Covenant oraz zdobyć zestaw Mad Warrior oraz Berserker Blade Rzadki przeciwnik/bossBoss - Smelter Demon Opcjonalny boss - The Pursuer – Po pokonaniu Smelter Demona wkroczenie do tego pomieszczenia zaowocuje pojawieniem się Pursuera. Po pokonaniu go otrzymamy Ring of Blades +1 Boss - Old Iron King Mad Warrior (Belfry Sol) – Od czasu do czasu (szansa wynosi około 15%) pojawia się tutaj Mad Warrior (red phantom), który może pozostawić po sobie Berserker Blade lub też element swojego pancerza. Postać niezależna (przyjazna)Magerold of Lanafir – Po dostarczeniu Petrified Egg (z Dragon Shrine) pozwoli dołączyć do Dragon Covenant PrzedmiotHuman Effigy – Pod schodami w lawie Iron Key – Klucz ten będziemy mogli podnieść dopiero gdy wyłączymy buchający ogień pod sam koniec Iron Keep. Dull Ember (!!!) – Przedmiot kluczowy. Będziemy mogli do niego dotrzeć po opuszczeniu mostu. Phoenix Parma Shield – Wewnątrz skrzyni stojącej w lawie. Black Knight Greatsword – Po opuszczeniu Belfry Sol zanim zeskoczymy z powrotem w kierunku ogniska zbadajmy prawą ścianę: za iluzją znajdziemy dwie skrzynki: w jednej z nich będzie Black Knight Greatsword. Protective Chime + Grand Spirit Tree Shield – Po opuszczeniu Belfry Sol zanim zeskoczymy z powrotem w kierunku ogniska zbadajmy prawą ścianę: za iluzją znajdziemy dwie skrzynki: w jednej z nich będzie Protective Chime i Grand Spirit Tree Shield. Chaos Storm – W skrzyni znajdującej się w lawie Fire Seed – Przedmiot znajdujący się w lawie Black Knight Greataxe – Z miejsca, gdzie napotkaliśmy mimika ruszamy dalej do góry: najpierw za pomocą drabiny a następnie po schodach. Dotrzemy do miejsca z trzema rycerzami. Po pokonaniu ich przedmiot znajdziemy w skrzyni stojącej w rogu pomieszczenia. Covetous Gold Serpent Ring – Z miejsca, gdzie zdobyliśmy Black Knight Greataxe musimy zeskoczyć na dół (korzystając z umieszczonych po drodze kładek). Pierścień znajdziemy przy zwłokach leżących wewnątrz kotła pełnego płynnego żelaza. Wystarczy spaść na jego krawędź i ostrożnie podnieść przedmiot. PułapkaPUŁAPKA (MIMIK) – Konieczne jest skorzystanie z trzeciej dźwigni. Nowa kładka pozwoli nm dostać się do drabiny po drugiej stronie pomieszczenia. Po pokonaniu mimika otrzymamy fragment pancerza Dark Armor oraz Lightning Winged Spear. OgniskoOgnisko – Eygil's Idol Punkt orientacyjny/przełącznikDźwignia 1 – Opuszcza fragment mostu Dźwignia 2 – Opuszcza fragment mostu Wł / Wył paleniska – Pozwala zdusić/rozpalić ogień w piecu Dźwignia 3 – Podnosi/opuszcza kładkę w centrum pomieszczenia. Drabina (!!!) – W lewym-górnym rogu pomieszczenia pełnego ognistych pułapek znajduje się drabina prowadząca do ogniska. Wł / Wył ognia – Tuż obok ogniska, wystarczy wspiąć się po schodach. Pozwala wyłączyć ogniste pułapki w całym Iron Keep Legenda Dark Souls 2 - Iron Keep Przejście do innej lokacji Pułapka Skrót/przejście/obszar Punkt orientacyjny/przełącznik Ognisko Postać niezależna (przyjazna) Przedmiot Rzadki przeciwnik/boss Iron Keep - droga przez fortecęSkorzystaj z windy Po walce z bossem skorzystaj z drugiego wyjścia. Wejdź na górę po schodach i skorzystaj z windy. Przebiegnij korytarzem i na jego końcu, przed mostem skręć w lewo i w dole schodów rozpal ognisko. Na rozpalonym kamieniu znajduje się Human Effigy. Otwórz drzwi Przebiegnij mostem na drugą stronę i na jego końcu pokonaj dwóch rycerzy. Cechują się dość dużą szybkością, dlatego warto mieć przez cały czas uniesioną tarczę i w odpowiednim momencie atakować. Po zabiciu przeciwników otwórz drzwi do pałacu. Porozmawiaj z kupcem Kiedy wejdziesz do środka, od razu skręć w prawo. W połowie korytarza, wejdź na górę schodami i pokonaj kolejnego rycerza. W oknie leżą zwłoki z których możesz zabrać Pharros Lockstone. Zejdź na dół i skręć w lewo do komnaty z oknami. Porozmawiaj z siedzącym pod ścianą Magerold of Lanafir. Zabierz klucz ze zwłok Wróć do głównej komnaty i pokonaj dwóch rycerzy znajdujących się na podwyższeniu. Na środku znajduje się posąg ziejący ogniem. Możesz bez obaw zabrać Iron Key znajdujący się w zwłokach pod płomieniami. Wystarczy, że podejdziesz ostrożnie od lewej strony. Teraz wejdź schodami do kolejnego pomieszczenia. Tutaj musisz uważać, ponieważ znajduje się tutaj aż trójka rycerzy. Podejdź po wejścia i jak tylko zobaczysz, że przeciwnik cię zauważył, wycofaj się. Postąp tak z pierwszymi dwoma. Następnie wbiegnij do środka i skieruj się od razu w prawo gdzie znajduje się łucznik. Zabij łucznika Teraz wyjdź na zewnątrz i wyciągnij broń dystansową. Po prawej stronie za ścianą znajduje się łucznik strzelający ciężkimi, zadającymi ogromne obrażenia strzałami. Wychylaj się zza ściany i strzelaj do niego. Następnie przebiegnij dalej i pokonaj rycerza. W tym miejscu musisz mieć oczy dookoła głowy, ponieważ znajduje się tutaj jeszcze dwóch łuczników. Przebiegnij na sam koniec ścieżki i zeskocz w dół przez otwór dla drabiny. Ze zwłok możesz zabrać duszę oraz Repair Powder. Wróć do drabiny i dostań się na samą górę. Tutaj znajduje się kolejny łucznik. Jest on bardzo groźny także w bezpośrednim starciu. Postaraj się zadać mu jak najwięcej obrażeń kiedy trzyma jeszcze łuk, ponieważ po chwili wyciągnie magiczny miecz. Po zabiciu go otwórz skrzynię i zabierz Life Ring +1 oraz Twinkling Titanite. Możesz także skorzystać z okazji i z odległości zabić rycerza znajdującego się na moście obok. Przebiegnij przez most Zeskocz teraz na niższy poziom i zejdź metalowymi schodami. Pokonaj tutaj kolejnego rycerza i pociągnij za dźwignię aby opuścić most. Wróć na górę i wejdź na most. Na jego środku pokonaj kolejnego rycerza i przebiegnij dalej. Po drugiej stronie przy mgle znajduje się kolejny łucznik. Po zabiciu go teren będzie czysty i będziesz mógł spokojnie przeszukać teren. Dostań się do skrzyni Na filarze obok znajdują się zwłoki z których możesz zabrać duszę oraz Red Leech Troches. Przebiegnij teraz na druga stronę ścieżki. W połowie jej długości będziesz musiał przeskoczyć przez szczelinę. Na końcu otwórz skrzynię i zabierz Zweihander. Przeskocz na schody Przeskocz do wieży w której stał pierwszy łucznik. Na zniszczonych schodach znajduje się Dull Ember. Wejdź do środka i skorzystaj z drabiny aby dostać się na górę. Nie używaj w tym miejscu Pharros Lockstone tylko zeskocz na niższy poziom. Przekręć zawór Wróć do mostu i kiedy się na nim znajdziesz zeskocz niżej. Podejdź do zaworu znajdującego się na ścianie budynku i zamknij go. W ten sposób w środku przestanie się palić. Kiedy wejdziesz do środka ze zwłok zabierz Large Titanite Shard oraz Petrified Dragon Bone. Zabij łucznika Jeśli chodzi o dalszą drogę, masz dwa wyjścia. Możesz przejść przez mgłę i zmierzyć się ze Smelter Demon lub jeśli w tym momencie gry czujesz, że jeszcze nie dasz rady, wejdź po drabinie i idź cały czas prosto i wejdź po drabinie. Jeśli wybierasz trudniejszą drogę, przejdź przez mgłę za którą czai się Smelter Demon. Po zabiciu go wejdź na górę po schodach i otwórz skrzynię w której znajdują się Porcie Shield oraz Flame Butterfly. W następnym pomieszczeniu znajduje się ognisko i drzwi, które po otwarciu odblokują skrót. W obu przypadkach wyboru drogi, znajdujesz się w tym samym miejscu. Zabij rycerza wyposażonego w magiczny miecz i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Tutaj na moście natkniesz się na dwóch przeciwników z maczugami, z którymi walczyłeś już w Forest Of The Fallen Giants. Taktyka na ich pokonanie pozostaje taka sama. Użyj Pharros Lockstone Wejdź do kolejnego pomieszczenia i otwórz drzwi po lewej stronie. W środku skorzystaj z Pharros Lockstone. Uderz w niebieską twarz aby otworzyć przejście do opcjonalnej lokacji Belfry Sol. Następna Opis przejścia Iron Keep - droga do króla Poprzednia Opis przejścia Earthen Peak