Shrine Of Amana | Opis przejścia | Dark Souls II poradnik Dark Souls II Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019 6464 Następna Opis przejścia Undead Crypt Poprzednia Opis przejścia Drangleic Castle - wnętrza Postać niezależna (przyjazna)Milfanito (1) – Oferuje nagrody w zamian za uwolnienie swoich dwóch sióstr (Drangleic Castle oraz Shrine of Amana). Milfanito (2) – Tutaj uwolnimy jedną z sióstr. Milfanito (3) – Wręcza nagrody za uwolnienie sióstr. Fire Seed za pierwszą i Divine Blessing za drugą. PrzedmiotSkeptic's Spice – Piętro poniżej ogniska, za drzwiami. Na końcu skarpy znajdziemy jaskinię ze skrzynią w środku. Twinkling Titanite (1) – Idąc od ogniska przechodzimy przez drzwi i strącamy zwłoki z gałęzi (łukiem lub mieczem). Przedmiot podnosimy na samym dole. Dragon Charm – W zatopionej skrzyni przed wejściem do jaskini. Twinkling Titanite (2) – W skrzyni. Helix Halberd – Wymagany: Pharros' Lockstone. W przejściu, które otworzymy za pomocą pierwszego zamka Pharosa. Przedmiot znajduje się w skrzyni. Soul of the King – Wymagany: pokonanie Vendricka (Undead Crypt), nasza postać musi być w ludzkiej formie. W miejscu, gdzie pokonaliśmy trzeciego maga możemy przejść słabo widoczną kładką na lewo, nad głębinami. Następnie niszczymy zarośla mieczem i otwieramy drzwi za pomocą King's Ring. Przedmiot znajduje się w jaskini. Zestaw King's Armor – Patrz: Soul of the King Fire Seed (1) – W ruinach niedaleko pochodni, przy zwłokach. Estus Flask Shard – Po dotarciu do ruin idziemy wąską granią wzdłuż kolumn. Po drodze musimy pokonać dwóch magów i kilka jaszczurek. Na samym końcu znajdziemy przedmiot leżący przy zwłokach. Sunlight Blade – W skrzyni obok Estus Flask Shard, na samym końcu grani. Fire Tempest – W skrzyni pod wodą. Singer's Dress – Singer's Dress + Life Ring+2. Musimy przedostać się przez kilka warstw gałęzi oraz pokonać ogra. Na samym końcu jaskini znajdziemy przedmioty leżące przy zwłokach. Manslayer – W skrzyni obok schodów, po zejściu na dół wieży pod ołtarzem. Bonfire Ascetic – W skrzyni na skraju skarpy, po zejściu na dół wieży pod ołtarzem. Fire Seed (2) – W jaskini pod ołtarzem. Rzadki przeciwnik/bossInwazja: Peculiar Kindular – Pojawi się gdy zbliżymy się do centrum kręgu. Może pozostawić Black Witch's Staff. Boss - Demon of Song – Pozostawia: Key to the Embedded (do użycia w Drangleic Castle) Aldia Warlock – Może pozostawić Warlock Mask lub Cursed Bone Shield Punkt orientacyjny/przełącznikZamek (1) – Po pokonaniu pierwszego maga zobaczymy rampę prowadzącą do góry. Jeśli wskoczymy na nią a następnie spojrzymy na lewo do wody zobaczymy zamek Pharrosa ukazujący iluzoryczną ścianę. Drzwi – Aby je otworzyć musimy być w stanie hollowed (zombie). Ołtarz – Jeśli: uwolniliśmy wszystkie Milfanito, nie zraniliśmy ich, jesteśmy martwi (hollowed/zombie) oraz nie mamy już Human Effigy to zostaniemy tutaj za darmo wskrzeszeni. Legenda Dark Souls 2 - Shrine of Amana Przejście do innej lokacji Pułapka Skrót/przejście/obszar Punkt orientacyjny/przełącznik Ognisko Postać niezależna (przyjazna) Przedmiot Rzadki przeciwnik/boss Shrine Of AmanaZjedź windą Po walce z Looking Glass Knight wejdź w środek okręgu i zjedź windą w dół. Zniszcz korzenie Kiedy znajdziesz się na samym dole pobiegnij przed siebie przez podziemny tunel. Na jego końcu skręć w prawo i zniszcz korzenie blokujące dojście do przedmiotów. Ze zwłok zabierz Greek Blossom. Rozpal ognisko Następnie pobiegnij w przeciwną stronę. Podążaj cały czas przed siebie tunelem, aż dotrzesz d ogniska. Rozpal je. Otwórz drzwi Zejdź schodami na niższy poziom i otwórz drzwi. Po lewej stronie zobaczysz zwłoki wiszące na gałęzi. Możesz zniszczyć drzewo i przedmioty zebrać kiedy będziesz na dole. Pobiegnij przed siebie skalną półką i w jaskini na końcu zniszcz beczki oraz trującego grzyba. Otwórz skrzynię i zabierz z niej Wilted Dusk Herb oraz Skeptic's Spice. Zabij rycerza Zejdź schodami na sam dół. w tym miejscu spotkasz pierwszego nowego wroga. Jest to biały rycerz. Walka z nim polega na tym samym co z innymi rycerzami. Także najlepszym sposobem będzie blok, unik i cios w plecy. Na swojej drodze napotkasz także wodne jaszczury. Łatwo je przeoczyć i w ten sposób mogą cię zaskoczyć. Wypatruj w wodzie białych grzbietów i atakuj pierwszy. Uważaj także aby nie zbaczać zbyt daleko od ścieżki ponieważ brzeg jest nieregularny i bardzo łatwo możesz spaść. Wejdź do domku Biegnij przed siebie i wejdź do domku stojącego na twojej drodze. Porozmawiaj ze śpiewaczką siedzącą pod jedną ze ścian. Wyjdź na zewnątrz przez drzwi znajdujące się po drugiej stronie budynku. Pozbieraj przedmioty Idź przed siebie uważając na czające się wokół jaszczury. mniej więcej na środku ścieżki zauważysz białych rycerzy. Zwab ich pojedynczo do siebie, najlepiej za pomocą broni dystansowej. Po zabiciu wszystkich przeciwników, pozbieraj przedmioty i wejdź do jaskini. Zabij jaszczury Po lewej stronie zobaczysz jaskinię w której znajduje się spora grupka jaszczurów. Jeśli masz pod ręką bombę możesz ją wykorzystać, aby zabrać im trochę punktów życia. Po zabiciu wszystkich przeciwników otwórz skrzynię z której zabierz Twinkling Titanite oraz Smooth & Silky Stone. Przejdź przez mgłę Po wyjściu z pieczary zabij trującego grzyba i idź przed siebie. Na końcu jaskini przejdź przez mgłę. Wejdź do ruin po lewej stronie Zobaczysz przed sobą ścieżkę i niebieskie światła. Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić w tym miejscu jest rozpalenie ogniska. Znajduje się ono w ruinach budynku po prawej stronie. Przed wejściem czai się wodny jaszczur. Biegnij wyznaczoną ścieżką Po rozpaleniu ognia ruszamy w dalszą drogę. W tej lokacji będziesz miał do czynienia z nowym rodzajem przeciwnika. Są to magowie jednak nieco mniejsi i sprytniejsi niż ci spotkani w Brightstone Cove of Tseldora. Najlepiej atakować ich z zaskoczenia, jednak jeśli nie jest to możliwe, używaj broni dystansowej. Chowaj się za kolumnami lub murami, ponieważ wystrzelone przez nich magiczne pociski automatycznie naprowadzają się na twojego bohatera. Najlepiej cały czas mieć aktywny celownik. Wychylasz się, strzelasz i chowasz. Tak powtarzane czynności gwarantują powodzenie. Zabij maga Podążaj cały czas wyznaczoną ścieżką. Za zniszczoną ścianą zobaczysz maga stojącego na wysepce. Zabij go i schowaj się za kolumnami. Zabij maga stojącego na ścieżce obok domku, pobiegnij do niego i wejdź do środka. Zabierz przedmioty ze zwłok leżących pod ścianą i wyjdź na zewnątrz po drugiej stronie budynku. Zwab do siebie białego rycerza. Po zabiciu go, za pomocą broni dystansowej zlikwiduj magów stojących w okolicy. Jest ich czterech. Jeden stoi za kolumnami, drugi na moście, trzeci na wyspie obok mostu, natomiast czwarty pilnuje przejścia. Aby przejść przez mgłę musisz zlikwidować jeszcze dwóch białych rycerzy. Kiedy będziesz w jaskini, zniszcz trujące grzyby znajdujące się pod ścianą po lewej. Następnie skręć w lewo do pieczary aby rozpalić ognisko. Zabij kolejnego małego grzyba. Pojawi się także wielki grzyb wydzielający dużo większą ilość kwasu. Zabij go za pomocą kuszy, łuku lub czarów. Nie ma sensu podchodzić za blisko, ponieważ przez działanie kwasu ekwipunek może ulec uszkodzeniu. Kiedy wyjdziesz na zewnątrz, uważaj na magów stojących na kolumnami na okrągłym placu. Zabij ich za pomocą broni dystansowej, następnie pobiegnij w to miejsce. Zabij jaszczury i pozbieraj przedmioty. Uważaj aby nie spaść w dół. pobiegnij dalej ścieżką, zabijając po drodze kolejnego maga. Kiedy dotrzesz do domku, porozmawiaj z siedzącą śpiewaczką i przejdź przez mgłę. Za nią czeka na ciebie Demon Of Song. Po zabiciu bossa przebiegnij kamiennym tunelem na zewnątrz. Kiedy znajdziesz się w budynku skręć w prawo i po wąskiej ścieżce dostań się do budowli, do której prowadzą zakręcone schody. W środku rozpal ognisko. Możesz teraz na chwilę wrócić do Drangleic Castle. Kiedy wjedziesz windą na samą górę, będziesz mógł otworzyć dziwną klatkę. Po uwolnieniu zakładniczki otrzymasz Ring of the Dead. Wróć do ostatniego ogniska i wejdź schodami na wyższy poziom. Otwórz drzwi i biegnij przed siebie skalą półką. Na jej końcu zabij maga i wejdź do budynku. W środku porozmawiaj ze śpiewaczką i wróć do ogniska. Zejdź na dół i otwórz drzwi w ruinach budynku. Zjedź windą na sam dół i we wnęce pod schodami rozpal ognisko. Następna Opis przejścia Undead Crypt Poprzednia Opis przejścia Drangleic Castle - wnętrza