Earthen Peak | Opis przejścia | Dark Souls II poradnik Dark Souls II
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Postać niezależna (przyjazna)
Stone Trader Chloanne – Po wykorzystaniu wszystkich opcji dialogowych przeniesie się do Majula
Gavlan – Wewnątrz jaskini za trującymi oparami, zaraz obok Fragrant Branch of Yore. Pojawia się tutaj, gdy porozmawiamy z nim w No-Man's Wharf. Następnie przenosi się do Doors of Pharros.
Lucatiel of Mirrah (I piętro) – Obok ogniska.
Laddersmith Gilligan (IV p) – Po wejściu na IV piętro (schodami na lewo od drugiego ogniska) skręcamy w prawo, przechodzimy przez drzwi i niszczymy barierkę. Teraz idąc przy krawędzi udajemy się w lewo. Po wyczerpaniu opcji dialogowych postać przeniesie się do Majula.
Pate (III p) – W pomieszczeniu z windą korzystamy z drabiny a następnie skręcamy w prawo w długim tunelu. Teraz wystarczy zejść po schodach - Pate znajduje się w rogu pomieszczenia.
Przedmiot
Fragrant Branch of Yore (1) – Wewnątrz jaskini za trującymi oparami. Przedmiot jest przy ciele po lewej stronie pomieszczenia.
Fire Seed – Wewnątrz jaskini za trującymi oparami. Zeskakujemy w kolejną trującą mgłę i wchodzimy do małej alkowy za naszymi plecami. Przedmiot znajduje się w skrzyni.
Old Knight Pike i Greatshield – Pierwsza bariera z desek zostanie zniszczona przez giganta jak tylko się do niej zbliżymy. Aby dostać się za drugą ścianę musimy stanąć przy niej, sprowokować giganta do ataku i ominąć jego zaklęcie. Ewentualnie gdy przyjdziemy tutaj podczas NG+ zobaczymy Red Phantoma - zniszczy on ścianę za nas i pozwoli na podniesienie przedmiotów.
Fragrant Branch of Yore (2) – Po pokonaniu przeciwników przedostatnie drzwi po prawej stronie na "piętrze" doprowadzą nas do punktu wyjścia. Przedmiot będzie leżał przy ciele spoczywającym na skraju skarpy.
Heavy Crossbow +3 – Zaraz po wejściu do Earthen Peak po prawej stronie zauważymy kratę z wystającą niewielką kładką. Aby się tam dostać musimy wykonać precyzyjny skok. Wewnątrz spotkamy dwóch Blade Assassinów i zdobędziemy kuszę.
Estus Flask Shard – Po prawej stronie zaraz po wejściu do Earthen Peak. Wystarczy wejść do tunelu obok studni pełnej trucizny.
Poisonbite Ring – Znajduje się on za drzwiami Pharrosa
Twinkling Titanite (III p) – Po spotkaniu Gilligana (IV piętro) płacimy mu za postawienie drabiny i schodzimy na dół. Niedaleko zobaczymy ciało a przy nim Twinkling Titanite oraz Pharros' Lockstone.
Mirrah Shield (V p) – Do przedmiotu dostaniemy się za pomocą windy (przełącznik znajduje się w korytarzu obok). Tarcza leży w skrzyni.
Pharros' Lockstone (V p) – Po skorzystaniu z drabiny w pomieszczeniu z windą idziemy do końca długiego korytarza i skręcamy w lewo. Po pokonaniu czarownic po naszej lewej stronie znajdziemy skrzynię (PUŁAPKA!) z przedmiotem.
Great Heavy Soul Arrow (III p) – Na końcu długiego tunelu (za pomieszczeniem z windą) skręcamy w prawo a następnie niszczymy barierkę i spadamy piętro niżej. Za nami znajduje się pomieszczenie ze skrzynką - wewnątrz niej jest zaklęcie.
Lightning Spear (II p) – Po zdobyciu Great Heavy Soul Arrow zamiast wejść w drzwi po prawej stronie i wrócić do Pate'a idziemy prosto przed siebie. Gdy spadniemy poziom niżej w alkowie po prawej stronie znajdziemy skrzynię z zaklęciem.
Poison Broadsword (II p) – Znajduje się on po drugiej stronie pękniętego mostu. Doskoczymy tam z miejsca, gdzie zdobyliśmy Great Heavy Soul Arrow.
Spell Quartz Ring +1 (V p) – Po skorzystaniu z drabiny skręcamy w lewo. Niszczymy 3 urny z trucizną a następnie otwieramy iluzoryczne przejście w ścianie po prawej stronie. Przedmiot znajduje się przy ciele.
Petrified Something (VII p) – Nad wejściem do bossa. Po pokonaniu Red Phantoma i wejściu na balkon skręcamy w lewo i sprawdzamy ścianę - przedmiot znajduje się za iluzją.
Punkt orientacyjny/przełącznik
Dźwignia 1 – Dźwignia otwierająca znajdującą się poniżej bramę (za plecami dwóch gigantów).
Posąg – Pozwala dołączyć do Heirs of the Sun Covenant
Wiatrak (III p) – Pozwala na usunięcie trucizny z większości pomieszczeń włącznie z komnatą bossa! Aby tego dokonać musimy podejść do niego z zapaloną pochodnią (np. od pobliskiego ogniska).
Ognisko
Ognisko (I piętro) – Lower Earthen Peak. Po pokonaniu Covetous Demona.
Ognisko (VII p) – Nad wejściem do bossa. Po pokonaniu Red Phantoma i wejściu na balkon skręcamy w prawo i sprawdzamy ścianę - ognisko znajduje się za iluzją.
Rzadki przeciwnik/boss
Boss - Covetous Demon
Boss - Mytha, The Baneful Queen
Red Phantom (VI p) – Crescent Sickle Phantom. Po pokonaniu trzech czarownic i jednego strażnika, zanim skierujemy się do bossa (i dwóch kolejnych strażników) wejdźmy w widoczne przed nami przejście i skręćmy w lewo.
Pułapka
PUŁAPKA (MIMIK) (VI p) – Idąc w kierunku Red Phantoma skręcamy w prawo zamiast lewo. Po pokonaniu mimika otrzymamy Dark Gauntlets oraz Work Hook.
Legenda Dark Souls 2 - Harvest Valley i Earthen Peak
Przejście do innej lokacji
Pułapka
Skrót/przejście/obszar
Punkt orientacyjny/przełącznik
Ognisko
Postać niezależna (przyjazna)
Przedmiot
Rzadki przeciwnik/boss
Earthen Peak

Na arenie walki z bossem znajdują się dwa wyjścia obok siebie. Skorzystaj z tego po prawej stronie. Wejdź na górę po schodach i rozpal ognisko. Możesz też porozmawiać z Lucatiel Of Mirrah aby otrzymać Ring Of Steel Protection.

Wyjdź z pomieszczenia w którym znajduje się ognisko i udaj się schodami na górę. Zmierz się tutaj z dwoma wojownikami. Blokuj ich ciosy i wyprowadzaj atak, kiedy będą się przygotowywać do następnego. Za wiszącą misą z trucizną znajduje się olbrzym z młotem. Pokonaj go i zabierz Radiant Lifegem, który znajduje się w zwłokach pod ścianą.

Wyjdź z pomieszczenia i przebiegnij mostem w stronę rycerza z magiczną buławą. Blokuj tarczą jego ciosy i uderzaj kiedy się odsłoni. Po walce wyjdź na zewnątrz. Uważaj na swoją lewą, ponieważ po drabinie zsunie się dwóch wojowników. Zabij ich i idź w stronę zawieszonej misy. W tym miejscu możesz wejść na drugi, zniszczony most. Znajduje się tutaj dwóch łuczników. Możesz ich pokonać z dystansu, chowając się za ścianą po każdym strzale. Pozbieraj przedmioty z mostu i wyjdź na zewnątrz.

Idąc dalej w prawo na ścianie zobaczysz dźwignię. Po jej użyciu misa uniesie się do góry. Schodząc po schodach natkniesz się na kolejnego wojownika. Pobiegnij przed siebie i zabierz ze skrzyni Pike. Wróć teraz na górę i skorzystaj z drabiny.

Na górze pokonaj kolejnego bezgłowego wojownika i przejdź przez mgłę. Za nią rozpal kolejne ognisko.

Odpal pochodnie od ogniska i podejdź do wiatraka. Podpal olej znajdujący się na wale mechanizmu, dzięki czemu trucizna nie będzie pompowana do niższych części lokacji co bardzo ułatwi dalszą wędrówkę.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie