Prowling Magus and Congregation | Jak pokonać bossa | Dark Souls II poradnik Dark Souls II
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Prowling Magus and Congregation
Jest to pierwsze z dwóch starć z bossami w lokacji Brightstone Cove Tseldora. Zamiast jednego przeciwnika, czeka na ciebie trzech oraz cała masa pomniejszych pustych. Trudność tego starcia tkwi właśnie w ilości przeciwników, jako że oddzielnie nie różnią się zbytnio od zwykłych przeciwników ze świata gry.
Ataki:
- Ataki nieumarłych - zwyczajni nieumarli skaczą na ciebie próbując zranić twoją postać
- Magus: Magiczna kula - mag wystrzeliwuje ciemną magiczną kulę, która leci powoli w twoim kierunku
- Magus: Wybuch obszarowy - jeśli zbliżysz się do maga, rzuca on zaklęcie obszarowe, które może cię odepchnąć i powalić na ziemię
- Cleric: Elektryczny pocisk - kapłani wystrzeliwują w twoim kierunku małe elektryczne pociski
- Cleric: Redukcja obrażeń - kapłani rzucają zaklęcie, które zmniejsza otrzymywane przez nich obrażenia
- Cleric: Wyleczenie nieumarłych - jeden z kapłanów rzuca co jakiś czas zaklęcie, które leczy wszystkich twoich przeciwników.
Taktyka:
Ta walka może być niesamowicie łatwa, jeśli posiadasz mocne zaklęcia obszarowe, jak np. Firestorm/Chaos Storm, Souls Vortex lub Soul Appease. Wystarczy wbiec w środek przeciwników i odpalić te zaklęcia kilka razy z rzędu. W najgorszym wypadku, pozbędziesz się wszystkich pomniejszych nieumarłych, a w najlepszych - wygrasz starcie.
Jeśli nie posiadasz skutecznych zaklęć obszarowych, będziesz musiał wyeliminować przeciwników pojedynczo. Postaraj się zignorować zwykłych pustych i skup się na zabiciu dwóch kleryków, którzy mogą sprawdzić największe problemy. Cały czas zwracaj uwagę na swoje otoczenie, ponieważ bardzo szybko możesz zostać otoczony, co jest zazwyczaj śmiertelne, a przynajmniej niesamowicie bolesne. Gdy wyeliminujesz kapłanów, przebij się do maga i wykończ go w kilku celnych ciosach, uważając cały czas na pozostałych nieumarłych oraz na atak obszarowy maga, który może cię powalić na ziemię. Po jego śmierci, pozostaje już tylko dobić pozostałych przy życiu pustych.
Nagrody:
- 7,000 dusz/14,000 dusz (NG+)