Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls II - poradnik do gry

Dark Souls II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dark Souls 2 - No-Man's Wharf
Dark Souls 2 - No-Man's Wharf
Wymagany: Pharros' Lockstone. Po skorzystaniu z pierwszych schodów skręcamy w lewo i pokonujemy psa i piratów. Zamek Pharrosa znajdziemy na ziemi. Po włączeniu go wszystkie "małpie" demony pochowają się w jaskiniach i domach.
Dźwignia przywołująca okręt i otwierająca drogę do bossa. Znajduje się ona na drewnianej kładce do której dotrzemy wchodząc do budynku po prawej stronie od miejsca, gdzie spotkaliśmy Gavlana.
Na piętrze. Po wyczerpaniu opcji dialogowych przenosi się do Harvest Valley.
Wymagane: 8 INT. Po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych przeniesie się do Majula.
Na drugim piętrze budynku, w którym znaleźliśmy Large Titanite Shard. Pociągnięcie za łańcuch otworzy bramę.
Brigand Armor + Bandit Axe. W skrzyni w prawej części budynku na przeciwko włącznika światła.
Po skorzystaniu z pierwszych schodów wchodzimy do budyku po lewej stronie. Pierścień znajduje się na piętrze w alkowie za dwoma szafkami (niszczymy je naszą bronią).
Metalowa skrzynia na piętrze.
PUŁAPKA! Przedmiot znajduje się w drewnianej skrzyni na piętrze.
Dostaniemy się tutaj z miejsca, gdzie przełączyliśmy dźwignię (okręt).
W budynku po lewej stronie czwartych schodów (prowadzących do okrętu). Zaraz po wejściu do środka idziemy do przodu i badamy ścianę - za iluzją znajdziemy skrzynię a w niej przedmiot.
W budynku pod dźwignią (okręt). Znajdziemy tam dwóch śpiących piratów a w rogu pomieszczenia skrzynię zawierającą przedmiot.
W budynku, w którym znaleźliśmy Estus Flask Shard. Wykonujemy atak z wyskoku na ścianę po lewej stronie skrzyni - pierścień znajdziemy wewnątrz odkrytej jaskini.
Ciało zwisające z łodzi.
Po pokonaniu bossa wspinamy się po drabinie. Przedmioty znajdują się w skrzyni.
Pojawia się jeden raz na przejście gry począwszy od NG+. Po pokonaniu może zostawić fragment pancerza Aurous (widzialnego).
Pod pokładem. Począwszy od NG+ będą mu towarzyszyli 2x Suspicious Shadows, którzy mogą pozostawić po sobie unikatową broń i pancerz.
Przełącznik przeniesie nas do nowej lokacji
Unseen Path to Heide
W skrzyni na piętrze.
Powiększ mapę

No Man's Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II poradnik Dark Souls II

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Punkt orientacyjny/przełącznik

Światło – Wymagany: Pharros' Lockstone. Po skorzystaniu z pierwszych schodów skręcamy w lewo i pokonujemy psa i piratów. Zamek Pharrosa znajdziemy na ziemi. Po włączeniu go wszystkie "małpie" demony pochowają się w jaskiniach i domach.

Dźwignia (okręt) – Dźwignia przywołująca okręt i otwierająca drogę do bossa. Znajduje się ona na drewnianej kładce do której dotrzemy wchodząc do budynku po prawej stronie od miejsca, gdzie spotkaliśmy Gavlana.

Postać niezależna (przyjazna)

Lucatiel of Mirrah

Gavlan – Na piętrze. Po wyczerpaniu opcji dialogowych przenosi się do Harvest Valley.

Carhillion of the Fold – Wymagane: 8 INT. Po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych przeniesie się do Majula.

Skrót/przejście/obszar

Skrót – Na drugim piętrze budynku, w którym znaleźliśmy Large Titanite Shard. Pociągnięcie za łańcuch otworzy bramę.

Przedmiot

Zestaw Brigand Armor – Brigand Armor + Bandit Axe. W skrzyni w prawej części budynku na przeciwko włącznika światła.

Ring of Life Protection – Po skorzystaniu z pierwszych schodów wchodzimy do budyku po lewej stronie. Pierścień znajduje się na piętrze w alkowie za dwoma szafkami (niszczymy je naszą bronią).

Greatsword – Metalowa skrzynia na piętrze.

Silver Talisman (pułapka!) – PUŁAPKA! Przedmiot znajduje się w drewnianej skrzyni na piętrze.

Homeward Bone – Dostaniemy się tutaj z miejsca, gdzie przełączyliśmy dźwignię (okręt).

Large Titanite Shard – W budynku po lewej stronie czwartych schodów (prowadzących do okrętu). Zaraz po wejściu do środka idziemy do przodu i badamy ścianę - za iluzją znajdziemy skrzynię a w niej przedmiot.

Estus Flask Shard – W budynku pod dźwignią (okręt). Znajdziemy tam dwóch śpiących piratów a w rogu pomieszczenia skrzynię zawierającą przedmiot.

Royal Soldier's Ring – W budynku, w którym znaleźliśmy Estus Flask Shard. Wykonujemy atak z wyskoku na ścianę po lewej stronie skrzyni - pierścień znajdziemy wewnątrz odkrytej jaskini.

Human Effigy – Ciało zwisające z łodzi.

Pyromancy Flame + Fireball – Po pokonaniu bossa wspinamy się po drabinie. Przedmioty znajdują się w skrzyni.

Rzadki przeciwnik/boss

Red Phantom (Aurous) – Pojawia się jeden raz na przejście gry począwszy od NG+. Po pokonaniu może zostawić fragment pancerza Aurous (widzialnego).

Boss - Flexile Sentry – Pod pokładem. Począwszy od NG+ będą mu towarzyszyli 2x Suspicious Shadows, którzy mogą pozostawić po sobie unikatową broń i pancerz.

Przejście do innej lokacji

THE LOST BASTILLE – Przełącznik przeniesie nas do nowej lokacji

Legenda Dark Souls 2 - No-Man's Wharf

Przejście do innej lokacji

Pułapka

Skrót/przejście/obszar

Punkt orientacyjny/przełącznik

Ognisko

Postać niezależna (przyjazna)

Przedmiot

Rzadki przeciwnik/boss

Biegnij przed siebie - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Biegnij przed siebie

Biegnij cały czas przed siebie i skręć za mostkiem do budynku po lewej. Po drodze musisz uważać na ogniste strzały słane w twoją stronę przez łucznika. Kiedy już znajdziesz się w budynku, zatrzymaj się przy schodach, ponieważ czeka cię tutaj walka z trzema bandytami. Wejdź na górę i ze skrzyni na piętrze zabierz Titanite Shard. Następnie wyjdź na drewniany pomost i pokonaj wroga oraz zabierz duszę. Zejdź na dół i przejdź przez most, na jego końcu pokonując bandytę oraz łucznika po czym udaj się w stronę lądu. W wodzie po lewej znajdziesz duszę oraz Lifegem. Kiedy wyjdziesz na brzeg czeka cię walka z trzema bandytami. Dwóch wyjdzie z pobliskich budynków, natomiast jeden z nich zeskoczy z góry. Z najbliższego budynku zabierz Dark Pine Resin.

Bloathead - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Bloathead

Teraz przejdź wzdłuż pomostu i wejdź do budynku z dziurą w ścianie. W środku spotkasz nowy rodzaj przeciwnika, monstrum zwane Bloathead. Walka z nim może na początku sprawić trochę kłopotów, musisz w szczególności uważać na zasięg jego ataków oraz obrażenia od krwawienia. Najlepszym sposobem na pokonanie wroga, jest podejście do niego i w momencie, kiedy zobaczysz, że wykonuje zamach, musisz błyskawicznie odskoczyć do tyłu po czym zadać swoje ciosy, po walce wejdź do budynku i zabierz Iron Arrow leżące za skrzyniami.

Zamontuj Pharros Lockstone - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Zamontuj Pharros Lockstone

Wróć do miejsca w którym walczyłeś z trzema bandytami i wejdź po schodach. W połowie ich długości skręć w prawo i podejmij walkę z rycerzem oraz psem. Musisz uważać także na łuczników stojących na pomoście ponad tobą. Na placu przed budynkiem skręć w prawo i wejdź na małe podwyższenie na którym znajduje się miejsce w którym możesz aktywować Pharros Lockstone. Jeśli to uczynisz, w całej lokacji zapłonie ogień w lampach, który odstraszy najgroźniejszych przeciwników, przez co walka stanie się łatwiejsza. Wejdź teraz do budynku na placu.

Pokonaj przeciwników - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Pokonaj przeciwników

W środku natkniesz się na trzech przeciwników wyposażonych w dwa miecze. Dwóch śpi przy stole po lewej, także możesz zadać im obrażenia zanim się zorientują o twojej obecności. Walka z tym typem przeciwników jest bardzo prosta, musisz blokować ich ataki i uderzać w odpowiednim momencie. Następnie wejdź schodami na wyższy poziom, uważając na przeciwnika który na nie zeskoczy. Otwórz skrzynię i zabierz z niej Repair Powder oraz Titanite Shard. Na zewnątrz pokonaj dwóch łuczników i zeskocz na dół. Wróć do kamiennych schodów. Po przeciwległej stronie wejdź do budynku i udaj się schodami na górę. W tym miejscu pokonaj przeciwnika i podejdź do drzwi. Na zewnątrz, przy kamiennych schodach znajduje się wróg z dwoma mieczami i najlepiej aby pokonać go z dystansu. Kiedy wyjdziesz na plac skręć od razu w prawo, ponieważ kryje się tutaj kolejny przeciwnik, natomiast z przeciwległej strony nadbiegnie kolejny bandyta z dwoma mieczami i pies. Nie ma sensu przeszukiwać okolicznych budynków, ponieważ i tak nic w nich nie znajdziesz.

Zabij bestie - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Zabij bestie

Udaj się po schodach na wyższy poziom i w tym miejscu zachowaj szczególną ostrożność, ponieważ stoczysz walkę z kilkoma Bloatheadami. Jeśli rozpaliłeś ogień za pomocą Pharros Lockstone, wszystkie będą się chować w budynku na końcu ścieżki. Jeśli posiadasz ogniste lub magiczne bomby możesz zadać obrażenia kilku naraz. Następnie wywabiaj ich pojedynczo korzystając z łuku lub kuszy. Kiedy pokonasz wszystkich z pierwszego pomieszczenia, trzech następnych przeciwników przebije się przez ścianę po lewej. Następnie udaj się schodami na piętro i pokonaj kolejna bestię. Za drzwiami znajdziesz dwie skrzynie z których możesz zabrać Greatsword oraz Silver Talisman. UWAGA: drewniana skrzynia po prawej zawiera pułapkę, więc w momencie, kiedy otworzysz ją, od razu odskocz do tyłu. Przy oknie z kolei znajduje się handlarz Lonesome Gavlan. Możesz u niego kupić m.in. odtrutki. Jest to także rzadki typ handlarza u którego możesz sprzedać przedmioty, które posiadasz w ekwipunku.

Zabierz przedmioty - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Zabierz przedmioty

Kiedy zakończysz wszystkie transakcje zejdź na dół i wyjdź na zewnątrz. Możesz także zabrać duszę oraz Emit Force, które znajdują się zwłokach leżących na krawędzi urwiska. Następnie udaj się w dalszą drogę wzdłuż ściany aż dojdziesz do drewnianych konstrukcji. Wejdź do pierwszego pomieszczenia i pokonaj przeciwnika z dwoma mieczami, a następnie dostań się schodami na wyższe piętro. Natkniesz się na kolejnego wroga. Wyjdź na zewnątrz i pokonaj kolejne schody. W tym miejscu użyj dźwigni znajdującej się na drewnianej belce. W ten sposób przyzwiesz statek, który do tej pory znajdował się z dala od zabudowań. Następnie zeskocz na niższą półkę i zabierz ze zwłok Lifegem oraz Homeward Bone. Zeskocz jeszcze niżej i wejdź do budynku. Na schodach znajdziesz Fire Arrow, natomiast na dole czeka cię walka z dwoma kolejnymi długoramiennymi bestiami. Jeśli masz zapas bomb lub noży do rzucania, śmiało możesz ich atakować z dystansu stojąc na schodach. Kiedy się zbliżą, wracasz na górę, później znów na schody i rzucamy.

Otwórz skrzynię - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Otwórz skrzynię

Po walce wyjdź na zewnątrz i zejdź w dół po kamiennej półce. Możesz wejść do drewnianej chatki w której urzęduje dwóch przeciwników z dwoma mieczami. Podczas walki uważaj na żółte urny, ponieważ znajduje się w nich trucizna. W kącie za takimi urnami znajdziesz zwłoki, z których możesz zabrać Throwing Knife oraz Flame Butterfly. Otwórz także skrzynię i weź z niej Estus Flask Shard.

Zabierz przedmioty z łodzi - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Zabierz przedmioty z łodzi

Wyjdź na zewnątrz i udaj się w prawo w stronę zabudowań. Otwórz drzwi i wejdź po schodach pokonując na górze żołnierza z mieczami. Na wyższym poziomie przejdź przez drzwi po prawej i aktywując mechanizm otwórz kratę. W ten sposób odblokowałeś skrót do tego miejsca od ogniska. Na podłodze znajduje się także znak dzięki któremu możesz przyzwać do pomoc Lucatiel Of Mirrah. Wyjdź na plac przed budynkami i udaj się schodami w dół. Po lewej stronie znajduje się budynek z dziurą w ścianie. W środku znajdują się dwie długoramienne bestie. Możesz wejść do wody aby zabrać Human Effigy oraz Lifegem znajdujące się w zwłokach na łódce. W wodzie znajduje się także wojownik z dwoma mieczami, którego warto byłoby pokonać już w tym momencie. Idąc prawą odnogą pomostu dojdziesz do siedzącej postaci. Jest to mag Carhillion z którym możesz porozmawiać.

Wejdź na statek - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Wejdź na statek

Idź przed siebie równoległą stroną pomostu a kiedy dojdziesz na jego koniec, poczekaj chwilę, ponieważ twoimi śladami podążali wrogowie. Rozpraw się z nimi uważając aby nie wpaść do wody a następnie skręć w lewo i dostań się na pokład statku. W tym miejscu musisz działać szybko i zdecydowanie, ponieważ bo obu stronach łodzi znajdują się łucznicy. Najpierw wybieramy tego po lewej. Po zabiciu go przebiegnij na drugą stronę statku i pokonaj jego kolegę. W tym momencie możesz bezpiecznie zająć się resztą wojowników znajdujących się na głównym pokładzie.

Skorzystaj z nawigacji - No Mans Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Skorzystaj z nawigacji

Kiedy oczyścisz pokład, dostań się do środka poprzez wejście między schodami. Ze względu na jednolitą barwę desek, w pierwszym momencie trudno dostrzec otwór. Następnie zejdź schodami na dół i przejdź przez mgłę za którą czeka na ciebie Flexile Sentry. Po walce przejdź przez drzwi po drugiej stronie areny i skorzystaj z drabiny aby dostać się na górę. Ze skrzyni zabierz Pyromancy Flame oraz Fireball. Skorzystaj z urządzenia nawigacyjnego aby dostać się do Lost Bastille i odblokować drugie ognisko w tej lokacji.